اعتصابات کارگری در بوشهر و اهواز

کارگران بوشهر و اهوازاعتصاب کارگران شرکت‌ های پیمانکاری صدرا بوشهردراعتراض به عدم پرداخت۴ماه حقوق!

:صبح دیروز۱اسفند،بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت‌ های پیمانکاری صدرا بوشهردراعتراض به عدم پرداخت۴ماه حقوقشان دست به اعتصاب زدند.

به گزارش منابع خبری محلی،  این کارگران در پروژه های پیمانکاری صدرا شاغل بوده و در اعتراض به معوقات ۴ ماهه خود در ورودی جزیره صدرا تجمع کرده و نهایتا امروز دست از کار کشیدند.

معترضان می گویند: از آبان ماه توسط کارفرما به ما پرداختی صورت نگرفته و با نزدیکی به پایان سال، مشکلات و نیازهای خانواده نیز بیشتر می شود و توان تحمل این وضعیت را نداریم.

ادامه اعتصاب کارگران ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ برای هشتمین روزمتوالی!

:دیروز۱اسفند برای هشتمین روزمتوالی، صدها کارگر گروه ملی صنعتی فولاد اهوازبه اعتصابشان دراعتراض به نداشتن امنیت شغلی، عدم پرداخت ماه ها حقوق وحق بیمه ودیگرمطالباتشان ادامه دادند ومقابل کارخانه تجمع کردند و اجازه تردد خودروهای سنگین به کارخانه را ندادند.

براساس گزارشات منتشره،یکی از کارگران ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ اهواز که خواست نامش فاش نشود با اشاره به وعده و وعیدهای مدیرکارخانه جهت پرداخت معوقات کارگران گفت: بارها از سوی مدیرکارخانه گفته شده که در چند روز آینده معوقات کارگران پرداخت می‌شود ولی با گذشت چند ماه هیچ اقدامی دراین زمینه صورت نگرفته است.