از صدای حق طلبانه ۱۴ فعال سیاسی شجاع حمایت می‌کنیم

هموطنان ،مردم آزادیخواه ایران !

در زمانه‌ای که مما شاتگران حریص و خبیث داخلی‌ و بین المللی بسیج شده‌اند تا به کالبد در حال احتضار رژیم تو تا لیتر ، سرکو بگر ،آغشته به فساد و آلوده به تروریسم ایران جانی دوباره ببخشند ،

در حالیکه بلندگوی استعمار و بوق تبلیغاتی مما شات بی‌ بی‌ سی‌ ، جیسون رضائیان کلاش و قالتاق سیاسی را فرا میخواند تا با اظهاراتی سخیف به دفاع از سپاه پاسداران و مخالفت با لیست گذاری این نیروی تروریستی بپردازد و خود را در آئینه احمق نمای بی‌ بی‌ سی‌ سه بعدی ببیند ، (بی‌ بی‌ سی‌ برنامه به عبارت دیگر ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ )

در ایامی که عبدالکریم سروش مداح خمینی و مغضوب خامنه ای دست در دست آخوند کمونیست نما فرخ نگهدار گذاشته و عده‌ای را با خود همراه کرده تا با فریاد علیه جنگی موهوم و حمله به ترامپ و عربستان که کد شناخته شده حمایت از رژیم هستند تلاش میکنند تا بقای این رژیم را منافع ملی‌ مردم ایران جا بیندازند (درخواست ۲۲۵ فعال سیاسی و مدنی برای مذاکره بدون قید و شرط بین ایران و آمریکا رادیو فردا ۹ خرداد ۱۳۹۸ )

در روزگاری که رژیم انسان کش و انسانیت ستیز حاکم بر میهن زیر چتر حما یتی همین حلقومهای آلوده به قلع و قمع زندانیان می‌‌پردازند ؛ و آدم کش‌های خامنه‌ای در زندان ضد بشری فشافویه ۳۰ ضربه کارد بر قلب و شاهرگ زندانی سیاسی علیرضا شیر محمد علی‌ فرود میاورند تا صدای مرگ بر خامنه‌ای و لعنت بر خمینی این مبارز مظلوم را خاموش کنند.

و در فضای ملتهب جامعه ایران که سیاستهای ضد ملی‌ رژیم ,کشور را به ویرانه تبدیل و مردم را نفس گیر کرده ،۱۴ فعال سیاسی با شجاعتی ستایش بر انگیز و با صراحتی مثال زدنی خواهان بر کناری خامنه‌ای شده ا‌ند . آنها در یک نوار ویدئویی با بر شمردن دلایل محکم و غیر قابل انکاری بر خواسته های خود که منطبق با خواست آحاد مردم ایران است پای فشرده ا‌ند .آنها نوشته ا‌ند (ایران دوستان کشورمان در این سالهای پر خسارت بارها تلا ش کرده ا‌ند با مشفقانه‌ترین شیوه‌های مدنی سران جمهوری اسلامی و بویژه سید علی‌ خامنه‌ای را از کج دستی‌‌ها و کج روی‌های ویران گرانه‌شان باز بدارند اما شور بختانه با رویه‌های تلخ و وقیحانه به زندان برده شده ودر زندان یا کشته شده یا بسختی آسیب‌ها دیده ا‌ند . امضاء کنندگان همچنین نظام ایران را غیر قابل اصلاح دانسته و رئیس جمهور و اعضای مجلس را تدارکاتچی توصیف کرده ا‌ند.
این نامه ادامه داده است: «آگاهان ایرانی پیوسته از نظام خواستند به پاکسازی بسترهای سخیف و ناکارآمد جمهوری اسلامی اقدام کنند و با اتخاذ و بهره‌برداری از الگوهای دموکراتیک، از واپس‌گرائی و سقوط کشور به دام ویرانگری‌های «سیدعلی خامنه‌ای» و سردارانش بپرهیزند. اما دریغ!».(آفتابكاران ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ )
هموطنان مردم آزادیخواه ایران؛

اتحاد زندانیان سیاسی ایران بر این عقیده است که حمایت از خواسته ‌های این مردان و زنان آزاده که با به خطر انداختن جان خود عمودخیمه نظام را نشانه رفته و خواست قلبی مردم ایران را پژ واک داده ا‌ند یک وظیفه ملی‌ و میهنی است .

باید با تمام قوا کوشید تا این ندای حق طلبانه در هر جمعی‌ ولو دو نفره انعکاس داده شود بی‌ شک این صداهای قدرتمند در پیوند با خیزش عمومی مردم ایران دودمان خامنه‌ای و رژیم جهنمی اش را به با د خواهد داد و بدانید که تا آنروز راه زیادی باقی‌ نمانده است.

ما همچنین معتقد هستیم سکوت در برابر شهادت مظلومانه علیرضا شیر محمد علی‌ ظلمی آشکار به او و به همه زندانیان در بندی است که همواره در معرض چنین تعرضات هستند . رسا ندن صدای مظلومیت آنها کمترین وظیفه هر مبارزی است که تمامیت نظام را نشانه رفته است.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران