خانه / اخبار مهم روز / ترامپ: دمکرات‌ها «دلقک» و«مضحکه» جهانیان هستند

ترامپ: دمکرات‌ها «دلقک» و«مضحکه» جهانیان هستند

اوباما

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا شامگاه یکشنبه 28 ژوئیه در گفت‌وگویی با روزنامه «The Hill» دمکرات‌ها را دلقک خواند و آنها را مضحکه جهانیان دانست.

به گزارش خبرگزاری‌ها، ترامپ پیش از این گفته بود رابرت مولر، بازپرس ویژه کمیته تحقیقات «اقدام ناگواری» انجام داده و کار او را «یکی از بدترین نمایش‌های تاریخ آمریکا» توصیف کرد.

ترامپ همچنین نتیجه تحقیقات رابرت مولر، را «فاجعه‌ای برای دمکرات‌ها» دانست چون امیدها و شانس‌های سیاسی خود را به تحقیقات مولر گره زده بودند که به مدت دو سال به طول انجامیده است.

ترامپ پیش‌بینی کرد که دمکرات‌ها «بدلیل مسیری که انتخاب کرده‌اند در انتخابات سال 2020 و دستیابی به کرسی‌های کنگره شکست خواهند خورد».

دونالد ترامپ، چهارشنبه در پی شهادت رابرت مولر، بازپرس ویژه در برابر مجلس سنای آمریکا، با اعلام پیروزی واکنش نشان داده و عملکرد مشاور سابق که روند تحقیقات درباره ادعاهای دخالت‌ روسیه در انتخابات سال 2016 و احتمال تاثیرگذاری ترامپ برای روند اجرای عدالت را رهبری می‌کرد را به باد مسخره گرفت.

ترامپ طی سخنانی در کاخ سفید و مدتی کوتاه پس از پایان شهادت بازپرس ویژه کمیته تحقیقات که به مدت 6 ساعت طول کشید، گفت: «هاله‌ای از توهم‌ها که تحقیقات به وجود آورده اکنون زدوده شد.. دیگر هیچ راه دفاعی در برابر این ادعای احمقانه باقی نمانده است.. این یک تعقیب و جستجو برای ساحره‌گیری است».