خانه / اخبار مهم روز / هشدار به مردم ایران ؛رژیم آخوندی ایران را وارد جنگی ویرانگر می‌کند

هشدار به مردم ایران ؛رژیم آخوندی ایران را وارد جنگی ویرانگر می‌کند




هموطنان!
کشته شدن سرباز صفر ولایت , جنایتکار جنگی قاسم سلیمانی قاتل کودکان سوری ،سران رژیم وطنفروش جمهوری اسلامی را به وحشت انداخته و سرنگونی را در چشم اندازی نزدیک می‌‌بیند. آنها تنها راه برون رفت از چنبره مشکلات خود ساخته را در جنگ و ایجاد بحران و خلق فضای عاشورایی نه تنها در ایران بلکه در کل خاور میانه میدانند.

عربده‌های انتقام انتقام پاسدار سلامی‌ , نامه عده‌ای از نمایندگان خائن به خامنه‌ای با محتوای تقاضا برای فرمان جنگ, و اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو معادل ۳۰۰ تریلیون تومان به بودجه دو ماهه پایان سال ۱۳۹۸ سپاه و جابجایی وسیع سپاه در داخل و خارج از مرز‌های ایران ,مقدمات موشک پرانی احمقانه‌ای بود که فقط امیال شیطانی خامنه‌ای را التیام می‌‌بخشد.

قاسم سلیمانی که مستقیم نان را از سفره مردم ایران می‌‌دزدید و بین حسن نصرالله، بشار اسد ، اسماعیل هنیه ، هادی عامری ، ابو مهدی مهندس، و عبدالمالک حوثی تقسیم میکرد تا از مردم عادی تروریستهای بی‌ رحمی بسازند که بتوانند خاورمیانه را به فرمان خامنه‌ای در آورند. سر انجام در راه ماموریت برای یکی‌ از همین آتش افروزیها قربانی آتش خشمی شد که خود سالها بود که در منطقه بر افروخته بود .

سلیمانی که در سال ۱۳۷۸ خطاب به خاتمی نامه نوشت که اگر در سرکوب اعتراضهای سیاسی قوی تر عمل نکند ، خود دست بکار میشود از همان زمان دست بکار شد و همزمان با صدور تروریست به خارج در سرکوب داخلی‌ نیز نقش فعالی‌ را ایجاد می‌‌کرد .

او در نقش مشاوره خامنه‌ای در تمامی‌ جنایات رژیم در اعتراضات « ۱۳۷۸ ،۱۳۸۸ ، دی ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸» نقش تعیین کننده و از فرماندهان در صحنه‌ای بود که دستانش تا مرفق بخون مردم بیگناه ایران آلوده است. او طی‌ یک سخنرانی اعتراضهای ۸۸ را فتنه و اعتراضهای ۹۶ را اغتشاش خواند و از به خاک مالیده شدن بینی‌ دشمن در آنها سخن گفت.

در پرونده این جانی آدمکش حضور او در سوریه از سال ۲۰۱۱ و نقش او در بخاک و خون کشیده شدن حداقل ۴۰۰ هزار نفر از مردمان بی‌ گناه این سرزمین و به ویرانه تبدیل کردن شهرهای آن بسیار پر رنگ و تعیین کننده است.
بنابر اعتراف صریح خودش کلید همه زرادخانه‌های اسلحه ایران را در اختیار ابومهدی مهندس مزدور عراقی قرار داده تا او بدون حتی امضا کردن یک سند میلیونها تن سلاح و مهمات از ایران به عراق منتقل میکند.
او در سرکوب اعتراض‌های داخلی به آنچنان تجربه‌ای رسید که خبر گزاری آسوشیتدپرس به نقل از دو مقام عراقی‌ بدون ذکر نام نوشت ، که سلیمانی در یک جلسه مخفیانه با نیرو‌های امنیتی‌ عراق خطاب به آنها گفته است: ما در ایران میدانیم که چگونه با اعتراضات برخورد کنیم.

در ترور مخالفین خارج از ایران که ماموریت آن با سپاه تحت فرمان او بود تقریبا همه گروهها ی سیاسی به استثنای خاندان پهلوی آسیب دیدند و قربانی دادند. خامنه‌ای از چنین قصابی با پیشبند و ساطور خونی برای گوسفندانش قهرمان ساخته و این چنین است که گوسفندان برای تقرب به او در کشتارگاه کرمان زیر پای یکدیگر له شده و از بین می‌‌روند.

هموطنان ؛ خامنه‌ای برای خونخواهی چنین قصابی می‌‌خواهد وارد جنگی شود که در همان روز‌های آغازین آن تمامی زیر بنا‌های اقتصاد ویران ایران به ویرانه‌ای تبدیل خواهد شد و حرث و نسل باقی‌ مانده از چپاول اطرافیانش نیز بکلی از بین برود .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران ضمن محکوم کردن این تحرکات شیطانی هشدار میدهد که مسئول جنگ در چشم انداز شخص خامنه‌ای است و هر فرد و جریانی که کوشش کند افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهد و یا برای جنایتی که خامنه‌ای قصد دست زدن به آن را دارد شریکی پیدا کند دشمن مردم ایران است.

ما همچنین به همه نهادهای بین المللی اطلاع میدهیم که جنگ در چشم انداز جنگی است که فقط نیات شیطانی خامنه‌ای را بر آورده می‌کند و هیچ ربطی‌ به مردم ایران ندارد و تکیه گاه رژیم برای آغاز چنین جنگی نیروهای نیابتی در خاورمیانه است که قاسم سلیمانی طی سالیان با صرف هزینه‌های هنگفت از کیسه مردم ایران آنها را بوجود آورده است.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران به دولت آمریکا و همه دول اروپایی توصیه میکند تمامی سفارتخانه های رژیم را بسته ، روابط دیپلماتیک خود را با رژیم قطع و عوامل شناخته شده رژیم ایران را در اسرع وقت از کشور خود اخراج کنند . آنها تروریست‌هایی‌ هستند که در زمان مقتضی دست به هر عمل جنایتکارانه‌ای خواهند زد.
ما همچنین جهان را شاهد میگیریم که آغازگر جنگ رژیم ایران بوده تا فردا حرام زادگانی چون « بی بی سی و نایاک» نتوانند افکار عمومی را به انحراف بکشانند
اتحاد زندانیان سیاسی ایران

۸ ژانویه ۲۰۲۰ / ۱۸ دی ۱۳۹۸