“زندانیان سیاسی ایران در معرض جدی ابتلا به کرونا هستند”

آرم جدید اتحاد
Web

آقای جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل همانطور که جهانیان شاهد بوده ا‌ند رژیم خرافه پرست و جهل پرور ایران برای جلوگیری از فروپاشی تقدس خودساخته برای یک شهر مذهبی‌ (قم) از قرنطینه کردن آن خود داری کرد و بطور خائنانه‌ای ویروس کرونا را که توسط طلبه‌های چینی‌ به این شهر منتقل شده بود در سراسر ایران پخش کرد.

این حکومت که در چهل سال گذشته تمامی‌ بودجه‌های بهداشتی و درمانی یک کشور را خرج ساختن موشک و ادوات جنگی و صدور تروریسم کرده و تمامی‌ زیر بناهای سلامت عمومی‌ جامعه را ویران کرده هم اکنون نیز با امنیتی کردن بهداشت عمومی و دروغ پراکنی و کتمان حقیقت مردم ستم کشیده ایران را بدون هیچ حفاظتی با ویروس کرونا در گیر کرده است .

در این میان وضعیت زندانیان سیاسی در یک محیط بسیار بسته و تراکم جمعیت بسیار خطرناکتر و تاسف بارتر است. بخصوص باید یاد آوری کرد که حکومت ایران زندانبانان خود را از بین شریرترین و بی‌ وجدانترین اقشار طرفدارخود انتخاب می‌‌کند.

ما زندانیان سابق این رژیم که تجربه این بی‌ توجهی‌‌ها و عداوت ترمیم ناپذیر این زندانبانان را در ایام اسارت خود داریم مطمئن هستیم که دژخیمان این رژیم در این وانفسای نفس گیر نه تنها کمکی به زندانیان نمی کنند بلکه در جهت عکس آن تلاش نیز خواهند کرد .

اتحاد زندانیان سیاسی از شما و از همه نهادهای حقوق بشری می‌‌خواهد در این مرحله زمانی توجه ویژه‌ای نسبت به زندانیان سیاسی ایران مبذول دارید.

ما مشخصا از شما می‌‌خواهیم از طریق سازمان بهداشت جهانی‌ که هم اکنون نمایندگانی در ایران دارد مقداری مواد ضد عفونی‌ و ماسک به زندانیان سیاسی ایران تخصیص داده و نسبت به تحویل دهی‌ آن نظارت کنند .

ما همچنین از شما می‌‌خواهیم از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارید به این رژیم فشار بیاورید که با مرخصی این افراد تا رفع خطر کرونا موافقت کنند.این تنها شانس سلامت آنها از ویروسی است که عامل انتشار آن در ایران سردمداران نا بخرد این رژیم بوده است .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران
۹ مارس ۲۰۲۰ / ۱۹ اسفند ۱۳۹