امیر کارگر : شکنجه گاهی قبل از مرگ


روز سوم مارچ، خبرگزاریها اعلام کردند که همچون گذشته، دونالد ترامپ حقوق ماهیانۀ خود، در سِمَت ریاست جمهوری را، این بار به سازمان بهداشت ایالت متحده برای مقابله با ویروس کرونا هدیه کرد.
این درست در حالی است که خامنه ای و دیگر سران رژیم، کرونا را در راستای مشغول ساختن مردم با بیماری و بدیختیها، نعمت دانسته، و نه تنها حاضر به پرداخت یک ریال از ثروت و گنج غارت کرده شان از سفرۀ مردم مظلوم ایران به خود مردم نبوده و نیستند، بلکه موقعیت بحرانی روز را غنیمت شمرده و با مصادره کردن کمک های جهانی به مردم ایران، کالاها و وسایل ضروری برای این شرایط را در بازار سیاه و بصورت قاچاق، جهت تاراج بیشتر مردم در اختیار خود و باندهای مافیایی سپاه پاسداران قرار داده اند.
رژیم با مقصر ساختن همۀ دنیا، در پناه راه اندازی غوغاهای کِذبِ جنگ میکروبی آمریکا، بهانه مسافرت رفتن هموطنان و تحریک مردم شهرهای مختلف برای به جان هم افتادن با یکدیگر و سانسور آمار تلفات و دروغ نامیدن اخبار و فیلم های مردم در رابطه با قربانیان کرونا و پخش اخبار تخیلی بحرانها در مورد کشورهای جهان، مشغول وارد کردن فله ای نعمت کرونا از چین توسط هواپیمایی سپاه پاسداران می باشد.
تنها چیزی که توسط خامنه ای و سران جنایتکار حکومت آخوندی قرنطینه شده است، اخبار وآمار دقیق، و ناتوانی و ضعف حکومت در رابطه با واقعیت های این فاجعۀ بزرگ می باشد.
از کمبود کالاهای ضروری برای این شرایط که بگذریم، وحشت و ترس مردم از انتقال بیماران به سلولهای سیمانی و بدون تجهیزات و امکانات و مواد بهداشتی و غذایی در اتاقها یا قبرهای ترسناکی به نام بیمارستانهایی می باشد، که به دلایل نبود امکانات، مبتلایان را نه برای درمان، بلکه برای دوران وحشتناک قبل از مرگ زندانی می کنند.
به دلیل شرایط همین شکنجه گاههای قبل از مرگ است که بسیاری از هموطنانمان، بیماری خود را پنهان کرده و مردن درخانه و خیابان و بیابان را بر رفتن به بیمارستان ترجیح داده و نسبت به عواقب آن بی تفاوت گشته اند.
حال که برهمۀ ما، ماهیت مرگ آفرینی خامنه ای و نظام ضد بشری و ضد ایرانی اش آشکار گردیده است، نه تنها نبایستی تسلیم این اهریمنان مرگ شده، بلکه بایستی با تمام قوا و با اتحاد برای زنده ماندن بپا خیزیم.
بایستی تجهیزات موجود در بیمارستانهای مورد استفاده سران نظام و سپاه پاسداران و همچنین دارو وسایل و کالاهای احتکار شده در انبار آنها را به نفع همۀ مردم آزاد کنیم. در صورت کمبود بیمارستان، بایستی مساجد و امامزاده ها را به بیمارستان تبدیل کنیم. به هتل ها و اماکن محل نگهداری آخوندها هجوم برده و آن اماکن را در اختیار بینوایان و فقرا قرار دهیم. جهت ضد عفونی شدن محیط، از ورود آخوندها به شهرباید به جد جلوگیری کرد و در قدم اول محترمانه از میهمانان چینی بخواهیم که تا حل معضل کرونا، به کشورشان بازگردند.
امروزانسانیت و شرافت ما در گرو انجام این عمل می باشد:
حال که خامنه ای با آخوندها و مآمورانش، در صدد رقم زدن سرنوشت ما با مرگ می باشند، نباید گذاشت زنده و شاهدِ جان کندن و پرپر زدن و مردن عزیزان ما باشند. بایستی بپا خاست و سهمیۀ مرگ را تمام قد به حلقومشان ریخت و سرنگونشان کرد.
امیر کارگر