تصاویر/جنازه های ردیف شده در پارک نهج البلاغه تهران


شب گذشته هنگامی که عده ای از هموطنانمان در حال عبور از پارک نهج البلاغه در غرب تهران بودند با صحنه ی عجیبی رو به رو شدند.
تصاویر/جنازه های ردیف شده در پارک نهج البلاغه تهران

به گزارش ایران خبر شب گذشته هنگامی که عده ای از هموطنانمان در حال عبور از پارک نهج البلاغه در غرب تهران بودن با صحنه ی عجیبی رو به رو شدند.صحنه ای که شاید هر انسانی با دیدن آن به نوعی شوکه می شود.
مردم با ورود به پارک نهج البلاغه حدود 100 جسد کفن پوش را که در تاریکی روی زمین قرار گرفته بود مشاهده می کردند که به نوعی باعث ایجاد شوک،اضطراب و ترس به خصوص برای کودکان و سالمندان می شد.

گفتنی است بوستان نهج‌البلاغه یکی از پارک‌های تهران می‌باشد که بیش از ۳۵ هکتار وسعت دارد و در بخش وسیعی از دره فرحزاد بین بزرگراه نیایش، بزرگراه همت و غرب بزرگراه یادگار امام احداث شده‌است. پس از پیگیری ها در این رابطه مسئولین بیان کردند که شهرداری تهران نمایشگاهی برای ایتام برگزار کرده است و در حاشیه نمایشگاه این اقدام نمادین را به منظور همدردی با جانباختگان فاجعه منا انجام داده است.

با توجه به این که این اقدام در یک فضای عمومی صورت گرفته و رفت وآمد از هر قشری در آنجا امکان پذیر است شاید بهتر بود این حرکت نمادین در مکان خاصی برگزار می شد .زیرا کودکی که برای بازی به پارک می رود هیچ ذهنیتی جز بازی کردن در پارک ندراد و با دیدن این صحنه ها تاثیرات روحی بدی در کودکان ایجاد می شود.