آقای مارک مدوز ریاست محترم کاخ سفید ؛ رادیو فردا را از عناصر رژیم ایران پاکسازی کنید

“رئیس دفتر کاخ سفید آقای مارک مدوز

از طریق سایت‌های فارسی زبان از خشم شما نسبت به عملکرد صدای آمریکا مطلع شدیم

ما زندانیان سیاسی سابق ایران موضعگیری شما نسبت به این رسانه را به فال نیک میگیریم .تا آنجا که ما این رسانه را در پخش اخبار و بر نامه‌های فارسی آن مانیتور می‌کنیم میتوانیم شهادت بدهیم که این رسانه مدت هاست که با اپوزسیون رژیم جمهوری اسلامی قهر است در عوض در برنامه‌ای بنام شطرنج ، در به همان پاشنه‌ای میچرخد که اوباما و جان کری ریل گذاری کرده بودند و مجری این بر نامه همچنان میزبان افراد نایاک یک گروه لابی رژیم ایران است .

عالیجناب آنچه ما میخواهیم توجه شما را به آن جلب کنیم وضعیت اسفبار سایت رادیو فرداست که ضمن سانسور همین موضعگیری شما هر عضو حزب دمکرات و یا هر شخصیت بین المللی که موضعی علیه تحریم‌ها اتخاذ کند محل انتشار آن این سایت است .این در حالیست که پدر یک شهید آبان ماه ۹۸” پدرپویا بختیاری” میگوید : چنانچه تحریمها بر داشته شود رژیم ایران با پول فروش نفت اسلحه میخرد و فرزندان ما را می‌‌کشد یا این پول را در کشور‌های عراق ،فلسطین، یمن ، لبنان و سوریه خرج می‌کند و به مردم ایران کمکی نمیکند .

لینک این اظهارات در فضای مجازی بین ایرانیان در گردش است ,

شایان ذکر است این رژیم حقه باز که ۹۵ میلیارد دلار در صندوق توسعه ملی خود دارد مزورانه از صندوق بین المللی پول تقاضای ۵ میلیارد دلار کمک کرده است .

همچنین مایل هستیم به اطلاع شما برسانیم که گردانندگان این سایت از آنچنان حساسیتی نسبت به محمد جواد ظریف بر خوردارند که با وسواسی خاص منتظر هر نوع صحبت این وزیر دروغگو هستند تا آن را انعکاس دهند، میزان انعکاس اخبار جواد ظریف نسبت به اخبار مربوط به آقای پمپئو درسایت رادیو فردا ده به یک است به طوری که در بین ایرانیان این امر شایع است که سایت رادیو فردا مخارج خود را از وزارت امور خارجه آمریکا دریافت می‌کند تا برای وزارت امور خارجه ایران تبلیغ کند .

آقای رئیس ما در اتحاد زندانیان سیاسی ایران با شناختی‌ که از گردانندگان این سایت داریم میتوانیم به شما اطمینان بدهیم که بخش عظیمی‌ از کارمندان این سایت از طرفداران یک جناح از رژیم ایران هستند که در زمان اوباما با سیاست خاصی‌ در این نهاد جایگزین شده‌اند .

بنابر این از شما میخواهیم همچنان که با درایت به عملکرد صدای آمریکا رسیدگی کرده اید به کار کردهای این سایت هم رسیدگی کنید و مجراهای نفوذ جمهوری اسلامی را دراین نهاد بخشکانید.

اتحاد زندنیان سیاسی ایران

اا فوریه ۲۰۲۰ / ۲۳ فروردین۱۳۹۹