وحشت اطلاعات آخوندی از قدرت و پیشروی مجاهدین

اخیراً وزارت اطلاعات در یک گزارش مفصل، اعترافهای جالبی نسبت به موقعیت مجاهدین در داخل و در سطح بین‌المللی و گرایش جوانان به مجاهدین کرده است.

گزارشی که به قول خودشان پژوهشی خیلی مفصل و بیش از 8هزار کلمه است که اخیراً در سایت هابیلیان که از شعبه‌های وزارت اطلاعات است درج شده است.

در این گزارش تأکید شده که:

«سازمان مجاهدین به دنبال… تغییر نظام و حذف ولایت‌فقیه در ایران…» است.

مورد نقش ملی و میهنی مجاهدین در افشای پروژه محرمانه رژیم برای دستیابی به سلاح اتمی آمده است:

«در پی افشای این موضوع، رسانه‌ها، گزارشهایی را در این زمینه منتشر کردند و این مسأله سرآغاز بحرانی بزرگ شد… در هر حال نتیجه… تصویب چندین قطعنامه و تحریم با تأثیرات بسیار مخرب… بود؛ که هم‌چنان تداوم دارد».

وزارت اطلاعات در این گزارش با یادآوری نقش مجاهدین در قیام سال 88، کابوس خودش را از گره خوردن خیزشها و قیامها با مقاومت سراسری و مجاهدان اشرفی به صراحت اعتراف کرده و نوشته است:

«[مجاهدین] … هم‌چنان مترصد فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند. تا این‌که با آغاز انتخابات سال 88 و به‌دنبال آن اغتشاشات خیابانی، این گروه فرصت را مغتنم شمرده و با صدور بیانیه‌ها و پیام‎هایی، زمینه را برای دست یافتن به اهداف خود فراهم کردند. به بیان دیگر در جریان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سازمان [مجاهدین] بار دیگر احیا شد… یکی دیگر از اهداف [مجاهدین] در انتخابات سال 88، ”حذف ولایت‌فقیه و تغییر نظام ”بود».

این گزارش همچنین نسبت به پیشرویهای سیاسی مجاهدین در صحنه بین‌المللی بسیار سوز و گداز کرده و گفته است:

«می‌توان به حضور اعضا و رهبران این سازمان در فرانسه اشاره نمود، که از تاریخ اخراج [مجاهدین] از عراق، شاهد پذیرش این گروه در فرانسه هستیم. همچنین اعضای سازمان هر از چندگاهی مبادرت به برگزاری جلساتی در این کشور می‌کنند… در طول سالهای اخیر، سازمان [مجاهدین] بارها در هر یک از مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل، اقدام به برگزاری کمپین‌ها و نشستهایی بر علیه کشور و نظام می‌کنند».

وزارت اطلاعات در انتهای این گزارش به‌عنوان نتیجه‎گیری مهمترین روشهای مقابله رژیم در برابر مجاهدین را بیان کرده و نوشته است:

«معرفی و شناساندن کامل سازمان… (که روشن است منظورش مخدوش جلوه دادن چهره سازمان است) تا از این طریق مانع از پیوستن افراد و اعضای جدید به سازمان و در نتیجه افزایش صدمات وارده به نظام شود.

تقویت مرزها و افزایش قدرت دفاعی کشور: با این اقدام مانع از ورود عناصر این سازمان… به داخل کشور شده و لذا قادر خواهیم بود که دشمنان نظام را خارج از مرزها دفع کنیم».

حالا سؤال این است که وزارت اطلاعات چرا چنین اعترافهای می‌کند؟ اینها که تماماً بیانگر قدرت و پایگاه اجتماعی و گستردگی استقبال جوانان از مجاهدین است؟

واقعیت این است که وقتی رژیم نتوانست مجاهدین را با محاصره و حمله و موشک‌باران از بین ببرد و مجاهدین با حفظ یکپارچگی تشکیلاتی خودشان به یک محل امن منتقل شدند که دست آدمکشهای آخوندها به آنها نمی‌رسد؛ الآن به‌شدت دچار سراسیمگی و وحشت شده‌اند. به همین دلیل است که مرتب از خطرناک بودن مجاهدین ناله می‌کنند، کما این‌که ماه گذشته هم در یک گزارش مفصل به‌اصطلاح پژوهشی دیگر که در همین سایت هابیلیان درج شده بود، حول این‌که خطر فکری مجاهدین بی‌سلاح خیلی بیشتر از خطر مجاهدین مسلح است تأکید شده بود، یا دژخیم هاشمی‌نژاد که به‌اصطلاح دبیرکل این شعبه وزارت اطلاعات است مدتی پیش نسبت به خطر افشاگریهای بین‌المللی مجاهدین هشدار داده بود که:

«[مجاهدین] سال‌هاست در زمینه مسائل حقوق‌بشری در پارلمان اروپا و آمریکا و هر جایی که ضدیت با (نظام) وجود دارد حضور دارند… [مجاهدین] … یک قوه خطرناک هستند…» (مصاحبه وطن امروز با هاشمی نژاد، 14شهریور 95)

این وحشت و این احساس خطر به‌خصوص ناشی از این است که قدرت و انسجام سازمان مجاهدین خلق ایران همزمان شده است با نهایت ضعف و پوسیدگی و بحران‌زدگی رژیم ولایت‌فقیه و از آن طرف این واقعیت که جامعه ایران در آستانه انفجار و آماده برای قیام و انقلاب است و تنها منتظر یک جرقه می‌باشد.