مهره‌های رژیم آخوندی در تلویزیونهای خارج کشوری


به مناسبت سی دومین سالگرد قتل عام شدگان تابستان ۶۷ بر آن شدیم که با افشای ایادی رژیم در خارج کشور

ادای احترامی به همه آن ستارگان تابناک میهن و شعله‌های فروزان راه آزادی کرده و یاد و خاطر‌شان را گرامی‌ بداریم
.
برای ما که در اتحاد زندانیان سیاسی ایران گرد هم آمده ایم افشای عوامل رژیم در خارج به منزله کنار زدن پای رژیم در داخل از گلوی مردم است و آنرا ضرورت و مکمل این مرحله از مبارزات مردم ایران میدانیم .
ما مطمئن هستیم که روح آن شهدا از افشای همدستان قاتلین‌ آنها شاد خواهد شد افشاء و کنار زدن یاران و مدد رسانان به فاشیست ترین حکومت تاریخ ایران خواست قلبی همه مردم، تمامی آزادیخواهان و مختل کردن سیستم عصبی رژیم ستمگر آخوندی در خارج کشور است.

بیانیه تحلیلی اتحاد زندانیان سیاسی ایران

دیر زمانی‌ است که وزارت اطلاعات ایران ایادی خود را همچون مهره های شطرنج در صفحه سیاسی تلویزیونهای خارج کشوری جا به جا می‌کند تا در بزنگاههای حساس افکار عمومی میلیون‌ها ایرانی‌ گریخته از جهنم آخوندی را بنفع رژیم سمت و سو دهند.بعضی‌ از این افراد در مواردی برای سیاه سازی آنچنان به رژیم میتازند که هر مخالف واقعی‌ را به شگفتی وا میدارد و این همان پاشنه آشیل اصلی‌ فریب مردم توسط این افراد است تا در مواقع حمله به اپوزیسیون همه چیز عادی جلوه کند ونقشه اصلی‌ رژیم با ضریب بالا یی از موفقیت بر آورده شود .
برای شور بخشیدن به این شو‌های نمایشی رژیم عده‌ای عناصر خود از داخل کشور را نیز وارد این بازی کرده که گاه و بیگاه در این تلویزیونها‌ ظاهر میشوند و خط جمهوری اسلامی را پیش میبرند سه تن از شناخته شده‌ترین آنها : “مهدی خزعلی‌ ،صادق زیبا کلام و محمد صادق جوادی حصار”هستند.

اولی مهدی خزعلی‌ ؛ در نزدیک‌ترین حلقه امنیتی رژیم در صف سوم نماز میت برای قاسم سلیمانی پشت سر خامنه‌ای نماز میت می‌‌خواند و عکس و فیلم آن را به سراسر دنیا مخابره میشود ، دو روز بعد تلویزیونهای خارج کشوری از بی‌ بی‌ سی‌ تا جمشید چالنگی برای مصاحبه با او به رقابت می‌‌پردازند.

دومی‌ زیبا کلام ؛ به زبان الکن گفته تمام حرفها و مصاحبه‌هایم با صلاحدید وزارت اطلاعات انجام می‌گیرد و برای دفاع از این نظام اگر لازم باشد سلاح به دست میگیرم .
با این سوابق تلویزیونهای خارج کشوری مثل من و تو و بی‌ بی‌ سی‌ مصاحبه با این کار گزار رژیم را نوعی اعتبار برای خود میدانند.

سومی‌ محمد صادق جوادی حصا ر ؛ اصلاح طلب کهنه کار و حسرت به دلی ازمشهد‌ است که در تلویزیونهای بی‌ بی‌ سی‌ و ایران اینتر نشنال چوب بر جسد خاتمی میزند تا شاید از این مرده متحرک رهبری در خور آرزو‌های خود بسازد . او در تمام مصاحبه‌ها با چهره‌ای عبوس دو خط را به طور موازی پیش میبرد :
اول : اثبات زنده بودن اصلاحات
دوم :خنثی کردن دیدگاه‌های بقیه شرکت کنندگان
این سه تفنگدار رژیم مدام در تلویزیون‌های خارج کشوری جولان میدهند تا همراه با همدستان خارجه نشین خود اتمسفرضدیت با جمهوری اسلامی را در مدار قابل کنترل نگاه دارند

کارگزاران خارجه نشین نظام ولایت

اکبر گنجی
کار گزار رژیم در همه فصول عمر ش ، چه آن زمان که کاردار فرهنگی‌ رژیم در ترکیه بود چه زمانی‌ که در زندان بود و چه همه سالهای اقامت در آمریکا .
محل زیست:بی‌بی سی‌ و سایت پورن -سیاسی گویا نیوز .
در زمانی‌ که اوضاع رژیم عادی است انتقاد می‌کند پر خاش می‌کند و ساز مخالف میزند اما در سر بزنگا‌ههای در ماندگی رژیم به مثابه سر باز گمنام خامنه‌ای به کمک رژیم می‌‌شتابد آنچنان که گرگ پیری به حفاظت از جفتش می‌پردازد .
برای فهم این رویکرد فریبکارانه کافیست به موضعگیری او در زمینه کرونا نگاهی‌ بیندازید .
او در کانال تلگرامیش چنین مینویسد:

“من کارمند رسمی (استخدام شده) بخش پروپاگاندای دولت ترامپ هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت بوریس جانسون هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت نتانیاهو هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت عربستان سعودی هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت آلمان هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای محمد بن سلمان هستم.

من به عنوان کارمند حقوق می گیرم تا پروپاگاندای این دولت ها علیه ایران را پیش ببرم. درست به همان شکلی که کارمند بخش پروپاگاندای جمهوری اسلامی عمل می کند. اینک وظیفه ما هراس و وحشت افکنی پیرامون شیوع ویروس کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم.

ما بگونه ای عمل می کنیم که گویی ویروس کرونا فقط و فقط در ایران وجود دارد. از سوی دیگر، فقط و فقط دولت ایران در این مورد پنهانکاری کرده و می کند آمریکا و ترکیه نمی کنند(معجزه اردوغانی با ده ها میلیون توریست، مبتلایان به کرونا را به صفر رسانده است).”

“گمان باطل نکنید که من/ما “مخالف سیاسی”، “مدافع حقوق بشر”، “فمینیست”، و…هستیم؛ نه، ما فقط و فقط «کارمند بخش پروپاگاندای دولت های راست افراطی» هستیم. خودِ من ماهی ۱۰ هزار دلار از دولت آمریکا حقوق می گیرم تا «کرونا هراسی سیاسی» در تلویزیون ترامپ و اروپا راه بیندازم.”

“چندی پیش، محمد بن سلمان به رئیسِ «زورو Zorro » گفت: “سریع به نقل از “منابع معتبر ما” اعلام کنید که در ایران ۵۰۰ نفر تاکنون در اثر کرونا جان باخته اند.”
“زورو” به محض دریافت فرمان، دستور را در تلویزیون عملی کرد. چون تلویزیون مال بن سلمان است و “منبع معتبر” هم کسی جز خودِ بن سلمان نبود. بن سلمان قبلاً به طور علنی اعلام کرده بود که «ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم.»

ما تشنه مرگ و خون مردم ایران هستیم. کرونا برای ما نعمت است. کاری را که «شدیدترین تحریمهای طول تاریخ» نتوانست با ایران انجام دهد، ما کارمندان بخش پروپاگاندای دولت های راست افراطی موظف هستیم با کرونا هراسی انجام دهیم.

ما موظف هستیم تمامی آمارهای وزارت بهداشت ایران را دروغین قلمداد کنیم. حتی اگر وزارت بهداشت اعلام کند ۱۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۱۰ هزار نفر جان باخته اند، ما خواهیم گفت این دروغ است و ۱۰ میلیون نفر مبتلا شده و یک میلیون نفر جان باخته اند. منتظر و آماده باشید تا ما «کارمندان بخش پروپاگاندای دولت های راست افراطی» با کرونا کار را یکسره سازیم”.

برای درک عمق رذالت این گرگ لباس میش پوشیده کافیست به تیتر این چند خبر نگاه کنید:اینها گفته‌های بالاترین مقام‌های رژیم در زمینه کرونا است
معاون وزیر بهداشت: یک پنجم مرگهای روزانه در ایران ناشی از کروناست.
ایران از نظر تعداد بیماران بدحال کرونا چهارمین کشور جهان است.
اظهارات مهم مدیرعامل بهشت زهرا درباره آمار فوتیهای کرونا آمار و ارقام فوتیها بی‌سابقه است.
عضو کمیته کشوری کرونا: بنا بر برآوردها ۱۸ میلیون ایرانی تا کنون مبتلا شده‌اند.
محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری می‌گوید ۹ هزار نفر از پرستاران در بیمارستان‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند.
روحانی: در پنج ماه گذشته ۲۵ میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ ۳۰ میلیون نفر در معرض ابتلاهستند.

می‌بینید که او بر خلاف آنچه به کنایه میگوید نه کارمند آمریکا است نه عربستان نه اسرائیل و نه انگلستان او کارمند رسمی‌ بیت خامنه‌ای است به لگد پرانیهای او نسبت به اربابش چندان توجهی نکنید.
او مطلقا و در هیچ بر نامه‌ای از منافع مردم ایران دفاع نکرده چرا که همیشه منافع رژیم برایش مهم بوده است.

علیرضا نامور حقیقی‌
یکی از شناخته شده‌ترین چهره های حامی‌ رژیم ایران در خارج علیرضا نامور حقیقی‌ است که در تورنتو کانادا زندگی می‌‌کند . او مشاور وزیر ارشاد رژیم ایران بوده است . علیرضا نامور حقیقی‌ با یک حکم ساختگی بدون ذکر جرم به خارج فرستاده میشود تا مسئله حضورش در خارج کشور توجیه شود .او یکی‌ از لابیهای سر سخت رژیم و دشمن همه آزادی خواهان است که در بر نامه ” صدای آمریکا ” و ” رادیو فردا ” صندلی مخصوص داشت بعد از روی کار آمدن ترامپ تمامی‌ افراد رژیم نشان ، از جمله این مزدور از صدای آمریکا رانده شدند .از آن پس تلویزیون ایران اینترنشنال و بی‌ بی‌ سی‌ برای او فرش قرمز پهن کردند . خود را اصلاح طلب معرفی‌ کرده اما در مقابل همه کنشهای واپس گرایانه و جنایتکارانه رژیم واکنش مثبت دارد و از همه عملکرد‌های ضد ایرانی‌ رژیم از واگذاری دریای خزر تا قرارداد در حال تنظیم با چین دفاع می‌کند .او خود را موظف میداند تا از همه تصمیمات خامنه‌ای در خارج کشور دفاع کند. او مطلقا و در هیچ برنامه‌ای از دفاع رژیم کوتاه نمی‌‌آید زیرا دفاع از یک حکومت ستمکار و فاسد را مسولیت تاریخی‌ خود میداند

ملیحه محمدی
توده‌ای اکثریتی خط امامی
محل زیست : بی‌ بی‌ سی‌ ایران اینترنشنال و تلویزیون من و تو
از دو عارضه ذاتی رنج میبرد بیسوادی و بی‌ وجدانی ، شرمگینانه از جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و گستاخانه به اپوزیسیون حمله می‌کند .
در حالیکه رژیم مردم ایران را بخاطر خوردن مشروب اعدام می‌کند او در تلویزیون من و تو چنین میگوید : ” البته مواردی هم هست که اعدام میکنند، ولی شما چرا چشمتون رو روی هزاران نفری که مشروب خوردند ولی هنوز اعدام نشدند بستید؟ مثلاً همین اقوام ما در ایران هفته ای یک گالن مشروب می خورند. حتی شنیدم گاهی مردم ایران، یواشکی ویسکی و ودکا هم میخورند.”
روباهی که از دمش شاهد میاورد در مورد کشتار مردم ایران در آبانماه ۹۸ میگوید معترضان میلیاردها دلارخسارت زده ا‌ند که خیلی زیاد است و باید محکوم شود.
او وقیحانه چشم بر دوربین میدوزد و میگوید :” ایران بعد از انقلاب از نظر اجتماعی ، هنری و سیاسی و ورزشی پیشرفت کرده و از لحاظ نظامی خودکفاست و دانش آموزان در المپیاد مدال میگیرند اپوزیسیون به مردم دروغ میگویند و سیاه نمایی میکنند.”
به خاطر این همه خباثت است که کار بری برایش مینویسد : “شما چه واژه یا جمله ای را پیشنهاد میکنید که حجم فرومایگی این چپِ مغز معیوب را بیان کند؟
و کار بر دیگری توئیت می‌کند:” (ولی نجاح محمدعلی شرف داره به ملیحه محمدی. نجاح یک روی داشت و علنا میگفت که مدافع ج.ا و دوستدار خمینی و خامنه ایست اما امثال ملیحه محمدی ها چند روی دارند. به رژیم کثیف ج.ا رای میدن و برای موندنش تلاش میکنند اما همزمان خودشون را فعال و مدافع حقوق بشر میدونند).”
او مثل رئیسش فرخ نگهدار در همه انتخابات رژیم پشت در سفارت ایران در برلین به انتظار می‌‌ایستد تا سند خیانت خود به مردم ایران را در سبد رژیم بیاندازد.

ایرج مصداقی تواب تشنه به خون
او بواقع تشنه به خون همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی است
محل تولد :فاضلاب میهن تی وی
محل زیست : همان فاضلاب ، بی‌ بی‌ سی‌, ایران اینترنشنال و میهمان ویژه پوریا زراعتی پاسدار خبر نگار اتاق خبر منو تو
در جاهایی هم که رژیم نتوانسته برای او جا باز کند خودش کمپین راه میاندازد که یالا منو راه بدهید میخواهم با فلانی‌ مناظره کنم و تلویزیون شما را به گند حضور خودم آلوده کنم.
ششصد سال پس از “دن میگل د سِروانتِس” خالق “دون کیشوت ” وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از طریق ما موری با نام مستعار” رها ” از این موجود مفلوک خائن وخود پسند دون کیشوتی ساخت که براستی باور کرده بود فرزاد نامی‌ در زندان اوین بخاطر او شکنجه میشود و چون حاضر نمیشود به او توهین کند کشته میشود . دون کیشوت مزدور, از القائات مامور اطلاعات پذیرفته بود که دانشجویان دانشکده هنر‌های زیبا در تهران پرتره‌های او را میکشند و همه این اراجیف را در سایت خود با افتخار نشر میداد .کپی برداری به قدری دقیق بوده که همانطور که سروانتس برای دونکیشوت نوکری بنام سان چو خلق کرده بود وزارت هم برای تواب تشنه بخون یک نوکری به نام “همنشین بهار” ساخته که همه افتخارش نوکری این تواب است و تفاوتش با سانچو در این است که این موجود مفلوک مثل اربابش غرق در توهم است اما سانچو چنین نبود از آن پس بود که وزارت بدنام او را به مثابه سگ هار به جان همه نحله‌های اپوزیسیون انداخت و در تلوزیونهای بی‌ بی‌ سی‌ ، ایران اینترنشنال ، من و تو و ایران آزاد برایش جا باز کرد.
او دشمن‌ دشمنان رژیم است به جز حزب “سینه سلاح” مینا احدی او با بقیه اپوزیسیون دشمنی دارد به همین خاطر لوطی برای این عنترش بیشترین مایه را می‌گذارد برایش در تلویزیونهای خارج کشوری صندلی رزرو می‌کند سند و مدرک برای مطالبش جور می‌کند و از طریق توده‌ای – اکثریتی‌های هم پیمانش در خبرگزاری فرانسه در حمایتش امضاء جمع می‌کند و جایزه صلح شیرین عبادی را به پایش می‌‌ریزد .
متاسفانه خانم شیرین عبادی یک بار جایزه صلح را از طریق نایاک به پای رژیم ریخت و اینک صد بار بدتر از آن به نوچه وزارت اطلاعات تقدیم کرده است.
اگر خانم آنگ‌سان سوچی جایزه صلح نوبل را خرج قتل عام مسلمانان میانمار کرد شیرین عبادی نیز همان جایزه را خرج لگد مال کردن قتل عام شدگان ایران کرد.

همین جا تاکید می‌کنیم که : اتحاد زندانیان سیاسی ایران بر خلاف ادعای تواب تشنه بخون یک نهاد مستقل است و به خانم عبادی میگوئیم نمایندگان این نهاد حاضر هستند در هر دادگاهی که شما پیشنهاد کنید حاضر شوند و با مدارک محکمه پسند به شما و همه آن ۱۰۳ نفری که از بغض با مظلوم به دام ظالم افتادند هم مزدوری این فرد را ثابت کنند هم ساده لوحی همه شما را .
ما به نمایندگی از طرف هزارو دوازده زندانی شکنجه شده که پای سند مزدوری ایرج مصداقی را با هویت اصلی‌ خودشان از داخل زندانهای رژیم تا خارج مرزهای ایران امضاء گذاشتند به همه کسانی‌ که یا از جهالت و یا از سر مزدوری از این تواب خائن حمایت کرده ا‌ند با صدای بلند میگویم :” شرم بر شما چگونه کسی‌ را که با خفت بار‌ها به رژیم بله گفته و به اعتراف خودش پای همه نوع همکاری از گشت رفتن با کمیته و سپاه تا لو دادن افراد پیش رفته و در ساختن زندان با جلاد لاجوردی همکاری داشته است را نماینده کسانی میدانید که با نثار خون سرخشان گفتند نه ؟ تاریخ هیچگاه این خیانت شما را فراموش نمیکند . آقای هاشم خواستار از داخل ایران به صراحت میگوید وزارت اطلاعات تلفن آقای رضا پهلوی را به من داد و گفت اگر میخواهی‌ فعالیت سیاسی کنی‌ با ایشان فعالیت کن و من نپذیرفتم . اما وقتی‌ همین ماموریت به مصداقی واگذار میشود در فاضلاب میهن تی وی راجع به ملق زدن رضا پهلوی آنچنان دهان گشادی می‌کند که تمام سلطنت طلبان انگشت به دهان و حیران میمانند او میگوید اصلا رهبر باید ملق بزند رهبری که ملق نزند رهبر نیست! این در حالی‌ است که اکثر سلطنت طلبان در برنامه شهرام همایون از این کار رضا پهلوی شاکی‌ هستند و اظهار میدارند که با دیدن این کلیپ و کلیپ آشپزی شاهزاده در شوک به سر میبرند آیا هیچ عبرتی در این کنشهای متضاد وجود ندارد ؟”

علی‌ علیزاده
نوزاد بی‌بی سی‌
محل زیست: بی‌ بی‌ سی‌ ،تلویزیون رژیم برنامه مخصوص سپاه ومیهمان ویژه پوریا زراعتی پاسدار خبر نگار اتاق خبر منو تو

از شاهکارهای بی‌ بی‌ سی‌ ؛ خلق و ارائه این موجود نیمه انسان و تمام فاشیست است دفاع او از رژیم آنچنان تهوع آور بود که بی‌ بی‌ سی‌ هم تاب او را نیاورد و وقتی‌ با پرچم حزب الله نیروی فاشیستی لبنان عکس یادگاری گرفت او را اخراج کرد اما این مزدور به دلیل بی‌ شرافتی علیه خالق خود بی‌ بی‌ سی‌ هم موضع گرفت ونوشت: “هیچ چیزی مثل کرونا پروپاگاندای استعماری بی‌ بی‌ سی‌ فارسی را بی‌ آبرو و رسوا نکرد.
*قاسم سلیمانی «نماد اقتدار سخت و نظامی» ایران در دنیاست.
*رهبر ایران خامنه‌ای«معمار بزرگ امنیت ملی ایران»است
*هدف آقای خامنه ای چه بود؟ آیا ساختن بمب اتم بود؟ نه‌! رسیدن به تکنولوژی بالقوه بود برای گرفتن تضمین امنیتی؛
*قهرمان من مصدق نیست که با زبان لیبرال بخواهد مقابل غرب بایستد و بعد هم خودش شکست بخورد و هم شکستش مقدمه بیست و پنج سال بندگی ایرانیان بشود و سر آخر هم در احمدآباد در تنهایی و تبعید دفن شود. قهرمان من آیت الله خمینی است”
*علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه یافتن جنگ تحمیلی پس از آزادسازی خرمشهر را یک تاکتیک صحیح نظامی توصیف کرده وترکیه و عربستان را مقصران اصلی جنگ سوریه معرفی می کند. وی با مقایسه میان ایران و ترکیه، ادعای استفاده از خشونت در فتنه 88 را نادرست می داند.
این بسیجی‌ ذوب شده در ولایت بعد این اظهارت میهمان ویژه پوریا زراعتی میشود و در استودیو منو تو حضور پیدا می‌کند تا با تریبونی که در اختیارش میگذارند منویات خامنه‌ای را به گوش همه برساند.
اینها شمه‌ای از اظهارات این عامل رژیم در بی‌بی سی‌ ومن و تو است که در لندن گفته شده و در تابناک و مشرق و باشگاه خبر نگاران جوان وابسته به سپاه منعکس شده و به عنوان تزریق توهم به خورد جامعه داده شده است.

حسین علیزاده
پاسدار دیپلمات نفوذی دراپوزیسیون
حسین علیزاده، رایزن سوم سفارت ایران در هلسینکی، در روز جمعه ۱۹ شهریور۱۳۸۸ از سمت خود در سفارتخانه ایران در پایتخت فنلاند کناره‌گیری کرد . حیدری که ظاهراَ در هلسینکی، پایتخت فنلاند به سر می‌برد از قول علیزاده تایید کرده است که وی با نظام جمهوری اسلامی «اختلاف پیدا کرده و به مردم پیوسته است.» حیدری قبل از او از سفارت رژیم در اسلو خارج شده بود و کمپین سفارت سبز را راه انداخته بود بعد از آنکه مسئله اقامت خانواده اش حل شد کلا مبارزه را کنار گذاشت.
علیزاده که خود جانباز جنگی بوده است بدون هیچ تجربه یا سواد دیپلماتیکی از طرف سپاه به وزارت خارجه تزریق میشود. بعد از اعتراضات سال ۸۸ رژیم تعداد بسیار زیادی از ایادی خود را با عنوان خبر نگار به خارج از کشور فرستاد که بیشتر آنها سر از بی‌ بی‌ سی‌ و صدای آمریکا و بقیه تلویزیونهای‌ خارج کشوری در آوردند و مداح رژیم شدند .هم زمان تعدادی کمتر از انگشتان یک دست هم از دیپلماتهای رژیم به اسم پیوستن به مردم از سفارت‌های رژیم خارج شدند اما بواقع هیچوقت به مردم نپیوستند هیچ کدام از آنها حتی اسم یک مامور وزارت اطلاعات را در خارج کشور افشاء نکردند .
از بین آنها حسین علیزاده بیشترین حضور را در رسانه‌های خارجی داشته و همواره با انتقاد ‌های آبکی از رژیم چهره واقعی‌ خود را پنهان کرده است اما با لیست گذاری خامنه‌ای از طرف آمریکا او پرده‌ها را کنار زد و نشان داد پاسدار وفادار نظام جمهوری اسلامی است این اظهار نظر او در تلویزیون ایران اینترنشنال است
حسین علیزاده،تحلیلگر:
“از تحریم دفتر رهبری واقعا شگفت‌زده هستم.با کار ترامپ مردم از کشورهای دیگر نمیتوانند وجوهات فطریه خودشان رابه حساب ایشان پرداخت کنند
این اشتباه فاحش سبب میشود دفتررهبری دیگر نتواند به مسلمانان روهینگیا کمک انساندوستانه کند.”
(مصاحبه با ایران اینترنشنال،۳تیر۹۸)
برای مزدوری این فرد همین سند کافیست.

محسن میلانی
اصلاح طلب خارجه نشین مدافع نظام دلسوخته برجام

با آنکه القاب زیادی مثل مدیر اجرایی مرکزمطالعات دیپلماسی و استراتژی و استاد علوم سیاسی در دانشگاه فلوریدای جنوبی را یدک میکشد اما در فضای مجازی همه او را تحلیلگر بی‌ بی‌ سی‌ میشناسند و این تحقیر مزدی است که بخاطر حمایت از رژیم دریافت کرده است .از طرفداران پر و پا قرص دوستی و مماشات با رژیم ایران است .
برای شناخت ماهیت او شاید این چند توئیت راهگشا باشد:

در شرائطی که سپاه بدستور خامنه ای هزاران نفر را در کشور کشته و مجروح کرده، او توئیت زده و شاکی است که چرا جامعه بین المللی، حمله به کنسولگری رژیم در نجف را محکوم نمی کند.
……….
“چرا صحبت های آقای خاتمی برخی راخشمگین کرده؟ تندروها در ایران و خارج بدنبال حذف نیروهای معتدل هستند تا جامعه دو قطبی شود. چون در جامعه دو قطبی مخالفین تندرو به گمانشان می‌توانند راحت تر جامعه را به براندازی سوق دهند. در چنین جامعه ای حکومت هم راحت تر می‌تواند مخالفین را سرکوب نماید…..”

“با ایجاد منطقه پرواز ممنوع برفراز ایران هم شدیدا مخالفم. عواقب خطرناک نظامی و اقتصادی برای ایران خواهد داشت، امکان حمله نظامی به کشور را بیشتر خواهد کرد و مثل تحریم ها نقض حقوق بشر است‌.”

“انفجارهای مشکوک و آتش سوزی های اخیر که منجر به مرگ و وارد آمدن خساراتی به منافع ملی شده، نیش خندهای شیطانی ای را برصورت ایران فروشان و دشمنان ایران نشانده. این قماش خواهان فروپاشی ایران هستند و بس!”

“جهانگیری، معاون رئیس جمهور،اعلام کرد که درآمد نفتی ایران در ۱۳۹۸ به دلیل تحریم‌، از ۱۰۰ میلیارد به حدود ۸ میلیارد دلار رسیده. مگر چند درصد بودجه در منطقه خرج می‌شود و چه مقداراز آن بخاطر فساد به مردم نمیرسه؟ کاهش درآمد ملی ضرر به همه مردم است. چطور می‌توان از این تحریم دفاع کرد؟”

او پدیده‌ای است که صبح در روزنامه اعتماد مقاله اش چاپ میشود و شب در بی‌ بی‌ سی‌ سخن رانی می‌‌کند.

هوشنگ امیر احمدی
محل تولد: صدای آمریکا
محل زیست : بی‌ بی‌ سی‌ ، برنامه شهرام همایون ، برنامه اجاره‌ای ایران فردا، میهمان ویژه پوریا زراعتی پاسدار خبر نگار اتاق خبر منو تو

همزمان هم اپوزیسیون رژیم است هم کاندید ریاست جمهوری آن ، لابی همیشگی‌ نظام نامقدس اسلامی ، در عمرش فقط سی‌ ثانیه برانداز بوده و بابت آن سیصد ساعت غلط کردم گفته و آنقدر این غلط کردم را بلند بلند تکرار که مشاور رسانه ای احمدی نژاد اعلام کرد:

“امیراحمدی «مخالف انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نیست» امیراحمدی معتقد است «باید برای کنار زدن روحانیت با سپاه متحد شد»”

هوشنگ‌ امیر احمدی آ نقدر جدی باورش شده رئیس جمهور آینده ایران است که سفارش داده پرچم هم برایش درست کنند .
در مورد کشته شدن سلیمانی چنین میگوید:
“این خوشحالی موقت مردم از کشتن #قاسم_سلیمانی به زودی تبدیل به عزای عمومی ابدی می‌شود؛ چون کشورشان را از دست داده‌اند، نه فقط سلیمانی را.”
امیر احمدی صبح در مصاحبه با حسین دهباشی در ایران میگوید: ” ظریف نایاک را بوجود آورده و پنهان می‌کند که سازمان خودش را کمال خرازی پایه گذاری کرده … او ظهر در مصاحبه با شهرام همایون میگوید علت اینکه ایران مرکز کرونا شده برای این است که مخالفین داخل و خارج دارند کرونا را بیش از حد سیاسی می کنند”.وشب درمیزخبر منو تو با پاسدار خبرنگار پوریا زراعتی چنین میگوید:

“آقای خاتمی وخرازی آمدند و گفتند اگردربارۀ کودتای ۲۸مرداد … ازآمریکائیها یک عذرخواهی بگیری، ما هم دربارۀ گروگان گیری عذرخواهی خواهیم کرد،…..ولی زیر قولشان را زدند”

او که بعد از سالها لابی گری برای نظام اسلامی به زوال عقل مبتلا شده.. اخیرا در یک نوار صوتی خطاب به نیروهای انتظامی و به خصوص به سپاه پاسداران پیغام داده و چنین گفته :”من افتخار می‌کنم در این سالها خودم را «سخنگوی نیروهای نظامی مخصوصا سپاه کرده ام» و برای این کار بهای زیادی هم پرداخته‌ام” و ادامه میدهد که: ” شما باید امنیت را به مردم ایران باز گردانید و علیه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر آخوند بپا خیزید بخاطر سردار سلیمانی هم که شده بلند بشوید و اگر این کار را نکنید ضد انقلاب برنده میشود و شما را نابود خواهد کرد ما از درون شکست خواهیم خورد ما همه «سرنوشت مشترک» داریم ,امیدوارم به حرفهای من گوش کنید. “
میزان بلاهت و پیشرفت صریح بیماری زوال عقل در این گفته‌ها نمایان است .

سینا عضدی
پژو هشگر شورای آتلانتیک
محل تولد :صدای آمریکا اوباما
محل زیست : بی‌ بی‌ سی‌ ،ایران ایتنرنشنال ،میهمان ویژه پوریا زراعتی پاسدار خبر نگاراتاق خبر منو تو .خبر گزاری مهر و اعتماد آنلاین
او طرفدار پر و پا قرص نایاک، مدافع جمهوری اسلامی، و ساکن فلوریدای آمریکا است.
از کشتار معترضین توسط مزدوران خامنه‌ای و تروریست‌های سپاه پاسداران دفاع میکند و این را حق قانونی حکومت میداند.
چگونه هیولاهایی مثل عضدی به آمریکا راه پیدا کرده اند؟
این «سئوال بسیاری از کاربران فضای مجازی» است …
و چگونه فاشیست هایی مثل او در تلویزیونهای فارسی زبان کارشناس معرفی‌ شده و تریبون میگیرند این «سوال همه شکنجه شدگان» توسط حکومت ایران است ؟

در توجیه تیر زدن به قلب و سر معترضین آبانماه میگوید : “از زمانیکه جامعه بشریت یک حکومت را قبول کرد از آن زمان به حکومت این حق را داد که علیه شهروندانش از زور استفاده کند! واین نه به دیکتاتوری مربوط است نه به دمکراسی”
این آقا زاده دشمن آزادی صبح با بی‌بی سی‌ مصاحبه می‌کند ظهر با اعتماد آنلاین گفتگو می‌کند عصر برای خبرگزاری مهرمقاله میفرستد شب هم میهمان ویژه پاسدار خبرنگاردراتاق خبر منو تو میشود و بابت حمایت از خط جمهوری اسلامی و تحمیق شنوندگان ،بینندگان و خوانندگان از همه این رسانه‌ها پول دریافت می‌کند.

داریوش سجادی
کارمند اخراجی وزارت امور خارجه ایران خبرنگار پاسداری که ردای رذالت برازنده ‌ترین لباس برای اوست تنها وقیح بی‌ شرافتی که به صداقت بی‌ بی‌ سی‌ رای میدهد : محل تولد :بی‌ بی‌ سی محل زیست بی‌ بی‌ سی‌ ،مهمان ویژه علیرضا نوری زاده سایت گویا نیوز

او به راستی‌ وکیل شیطان است از آریزونای آمریکا برای خاکسپاری قاسم سلیمانی به ایران میرود و از آمریکا با بسیج دانشجویی دانشگاه مدنی آذربایجان مصاحبه می‌کند از لحاظ لمپنی و ذوب در ولایت دست همه امنیتی‌های داخل را بسته است.
سایت تابناک در باره اش مینویسد:”در میان همه روزنامه نگاران سابق ایرانی که اکنون سکونت در کشورهای خارجی را برگزیده و دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارند، داریوش سجادی را باید از جمله استثناهایی دانست که نه تنها مواضع ضدایرانی چندان در او رخنه نکرده ، بلکه گاهاً در مقام یک نیروی انقلابی و مدافع سیاستهای جمهوری اسلامی ایران نیز ظاهر می شود.”
این جانور بسیجی‌ امنیتی با همه شبکه‌های داخلی‌ در ضدیت با اپوزیسیون مصاحبه می‌کند با این همه میهمان دائمی بی‌ بی‌ سی‌ است و در یک برنامه که مجری آن فرناز قاضی زاده است از کشتار مردم در آبانماه دفاع می‌کند و صادقانه‌ترین انعکاس رسانه ای از کشتار نیزار‌های بهشهر را متعلق به بی‌ بی‌ سی‌ میداند که گفته بود «در نیزار‌های بهشهر ابتدا تیراندازی از داخل نیزارها به سمت نیروهای امنیتی اتفاق افتاد».
به خاطر همین یاوه گوئیها کاربری درباره او حق مطلب را چنین سرود:
ای تو از فرناز هم فرنازتر
ای ز غمازان همه غمازتر

ای تو از مسعود هم بهنودتر
ای دروغی بسته بر کذب دگر

ای وکیل رذل شیطان رجیم
ای به خشم خلق افکنده شرر

ای وقاحت را مجسم ساخته
ای که ماله تیز کرده سربسر

نان زدی در خون مردم شد ترید
در گلویت ماند خواهد از بطر

بس که کردی سجده بر ابلیس پست
نام تو سجاد خواندی پس پدر

پرهام فرهنگ وصال
رژیم او رابه عنوان کارشناس حقوق بین المللی به خورد بی‌ بی‌ سی‌ داده
محل تولد : بی‌ بی‌ سی‌ .محل زیست : بی‌ بی‌ سی‌، رادیو فردا ، خبر گزاری میزان ، خبر گزاری دانشجو و مشرق نیوز

پرهام فرهنگ وصال ، یک ذوب شده در ولایت به معنی‌ واقعی‌ کلمه است او از همه عملکرد‌های خامنه‌ای در تلویزیون بی‌ بی‌ سی‌ دفاع می‌کند و معتقد است خامنه‌ای فقط بخشی از قدرت را در دست دارد همه حرفهایی که او در بی‌ بی‌ سی‌ میزند به دفعات مورد استناد رسانه‌های رژیم در داخل قرار می‌گیرد خبر گزاری میزان از قول او مینویسد :

ایران می‌تواند یک کشتی دیگر انگلیس را توقیف کند
پرهام فرهنگ وصال بیان داشت: «فرمان رهبری ایران مبنی بر حق مقابله به مثل دقیقا منطبق بر حکم حقوق بین الملل است».

کارشناس حقوق بین‌الملل:
“ایران هنوز حق مقابله ‌به‌ مثل دارد”
پرهام فرهنگ وصال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخ دادن به دزدی دریایی انگلیس توسط عناصر مومن و انقلابی، بیان داشت:” فرمان رهبری ایران مبنی بر حق مقابله به مثل دقیقا منطبق بر حکم حقوق بین الملل است.”
و خبرگزاری دانشجو نیز از قول او مینویسد:
” پرهام فرهنگ وصال:
با افتخار می‌گویم که مسئول جنگ با ایران من هستم”
پرهام فرهنگ وصال نوشت:” اخیراً کسانی راجع به جنگ تحمیلی می‌گویند ایران مسئول تحریک، شروع و ادامه جنگ است! حرف‌هایی بغایت عجیب که لابد با قصد تشویش و عصبانی ‌کردن دیگران گفته می‌شوند و در پی پاسخ نیستند.”

کارشناس حقوق بین‌الملل:
“آزادی «گریس ۱» کاری بود کارستان/ ایران هنوز حق مقابله‌به‌مثل دارد”
پرهام فرهنگ وصال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخ دادن به دزدی دریایی انگلیس توسط عناصر مومن و انقلابی، بیان داشت:” فرمان رهبری ایران مبنی بر حق مقابله به مثل دقیقا منطبق بر حکم حقوق بین الملل است.”
او در برنامه‌ای به مناسبت کشته شدن قاسم سلیمانی در بی‌ بی‌ سی‌ با هیبت یک عزادار کامل ظاهر میشود ،ابتدا به همه مردم ایران تسلیت میگوید و بعد مدعی میشود که : “حمله به قاسم سلیمانی حمله به همه مردم ایران است” و در ادامه چنان افسار پاره می‌کند که مجری برنامه رعنا رحیم پور که خود یکی‌ از سینه چاکان رژیم است به هم میریزد و از ادامه مزخرفات او جلو گیری می‌کند .دفاعی که این بسیجی‌ سینه سوخته از واگذاری سهم ایران در دریای خزر در بی‌ بی‌ سی‌ می‌کند به دفاع جواد ظریف در مجلس رژیم سور میزند و رو دست آن بلند میشود .

شاید گزارشی که مشرق نیوز اظهارات این کارگزار خبیث مستقر در ژنو در مورد کشتار مردم در آبانماه ۹۸ داده است کمکی کند تا به عمق خیانت او به مردم و چاکر منشی تهوع آور او برای خامنه‌ای و نقش رسانه هایی که این حرفهای سخیف را رله میکنند:

“به گزارش مشرق ، روز گذشته خبرگزاری رویترز در گزارشی مغرضانه و بدون ارائه هیچ سندی مدعی شد که در جریان ناآرامی های آبان ماه گذشته که در اعتراض به گرانی بنزین انجام شد، حدود ۱۵۰۰ نفر جان باخته اند.

گزارش این خبرگزاری انگلیسی -که البته سابقه فراوانی در خبرسازی های دروغین علیه جمهوری اسلامی دارد- با واکنش دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشور همراه شد و این شورا آمار منتشر شده را کذب محض دانست.”
پرهام فرهنگ وصال، کارشناس حقوق بین الملل، در خصوص خبرسازی رویترز و ارائه آمار دروغین از جان باختگان خوادث اخیر در صفحه توئیتر خود نوشت: «عددپرانی و کشته سازی های آمریکا راجع به ما، فقط دروغ نیست، نشانی از ضمیر ناخودآگاه خونخوار و کشتارهای آنها نیز هست. فقط در ۲۰۱۹ حدود ۴۰هزار نفر کف خیابان های آمریکا با گلوله کشته شده اند، ۳۵۰۰ نفرشان کودک زیر ۱۷! یعنی در ۱ سال، ۴ برابر کل اعدام های قانونی ایران طی ۴۰ سال!»

علیرضا صلواتی
کار شناس امور اقتصادی
محل تولد : بی‌ بی‌ سی‌
محل زیست : بی‌ بی‌ سی‌ ،ایران اینتر نشنال ،سایت ایندیپندت فارسی و مهمان ویژه پاسدار خبرنگار پوریا ززاعتی درمیز خبر منو تو

موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه ، مشاور شهردار سابق ارومیه کار شناس تمامی برنامه‌های بی‌ بی‌ سی‌ راجع به همه مسائل

خبر آنلاین از ایران در باره‌اش نوشت : “علیرضا صلواتی عملا هیچ مدرک تحصیلی‌ در داخل کشور نگرفته و برای اخذ مدرک لیسانس به ترکیه و بعد به انگلیس سفر می‌کند و به سرعت به کار شناس اقتصادی تلویزیون دولت انگلیس یعنی‌ بی‌ بی‌ سی‌ تبدیل میشود .”
این کارشناس اقتصادی در مورد اقتصاد ویران ایران ساعتها در بی‌ بی‌ سی‌ و اینتر نشنال بحث می‌کنه آسمان ریسمان به هم می‌‌بافه اما نه از دزدیهای کلان و نه از رشوه گیری مقامات و نه از حیف و میل اموال عمومی توسط سردمداران رژیم حرفی‌ به میان میاورد ،گویا که این مسأیل خط قرمز او هستند .حتی آنجایی هم که در مورد فساد در دستگاه رژیم مورد سوال مستقیم قرار میگیرد به صحرای کربلای آرژانتین و برزیل میزند که بله فساد درهمه جا هست.
جالب اینجاست که وقتی‌ «حسن روحانی با صراحت میگوید در بازار ارز التهاب وجود دارد صلواتی در بی‌ بی‌ سی‌ و اینترنشنال ظاهر میشود و منکر التهاب میشود» و جالب تر اینکه اکثر کارشناسانی که با او هم بحث میشوند از نظرات غیر تخصصی او عصبانی میشوند و به شدت آنرا محکوم میکنند .

فرخ نگهدار
محل تولد: بی‌ بی‌ سی‌ ،صدای آمریکا اوباما، اکثر سایت‌ها و روزنامه‌های داخل ایران

از تاجزاده اصلاح طلب تر از جنتی مذهبی تر و از حسین سلامی‌ فرمانده سپاه بیشتر محافظ رژیم است به همین خاطر از طرف مردم “فرخ رژیم نگهدار” لقب گرفته ..رفسنجانی‌ تا لحظه مرگش در همه جنایت این رژیم نقش مستقیم داشت بعد از مرگش فرخ رژیم نگهدار درباره اش گفت: ” رفسنجانی‌ با خاطری آسوده رفت او یار و مدد کار مردم بود” . در اوائل سال ۲۰۱۸در بی‌ بی‌ سی‌ گفت:” حتی خامنه‌ای هم با ماست و وطن پرسته و قلبش برای ایران و مردمش می تپه ،پس نباید مستبد ،خون آشام ،مرتجع کپک، فاشیست و نازی اسلامی، آخوند مفتخورهپروتی و میلیاردر و …. از این قبیلها خطابش بکنیم. باید آنقدر هندونه زیر بغلش بگذاریم و نازش رو بکشیم تا ناچار بشه که شربت اصلاح طلب شدن را بالا بکشه!؟ “
او جد اصلی‌ توابان بعد از انقلاب است این اتهامی نیست که کسی‌ به او زده باشد این باز تعریف او توسط لاجوردی است به این سوال و جواب توجه کنید:
یکی از خبرنگاران سئوال کرد:” مگر فرخ نگهدار نیز در کردستان برعلیه دولت جمهوری اسلامی نمی جنگیده؟ پس چرا وی اکنون آزادانه حتی به بحث آزاد می پردازد ولی سعید سلطانپور به‌خاطر همان اتهامات اعدام می گردد؟”
لاجوردی در پاسخ گفت:” چون قبلا اعلام کرده بودیم که هرکس ویا هرگروهی توبه کند و بخواهد مبارزه سیاسی بکند آزاد است و سازمان فدائیان اکثریت نیز یکی از این گروهها بود که بموقع توبه و اعلام کرد که در خط مشی مسلحانه‌شان به بن بست رسیده‌است لذا ازاین روما با سازمانها و گروههایی که بخواهند مبارزه سیاسی بکنند اجازه فعالیت خواهیم داد.» (روزنامه حکومتی کیهان به سرپرستی آخوند شیاد محمد خاتمی ۳تیرماه۱۳۶۰، )
برای اثبات مزدوری او نیازی به سند نیست حافظه هر ایرانی‌ آزادیخواهی‌ گنجینه‌ای از اسناد خیانت او به مردم ایران را در خود حفظ کرده است.

فرید طلائی
دست آورد جدید تلویزیون من و تو
محل تولد : تلویزیون من و تو
محل زیست : من و تو ،بی‌بی سی‌، برنامه شطرنج صدای آمریکا و سایتهای رژیم

بعد از اظهار نظر فاشیستی نجاح محمد علی‌ تحلیلگر عراقی‌ سپاه مستقر در من و تو که گفته بود در میدان تحریر بغداد سر‌های زیادی است که باید بریده شوند تلویزیون من و تو از به صحنه آوردن او برای دفاع از خامنه‌ای و سپاه شرمگین شد و به جای اورا به ملیحه محمد ی داد اما ملیحه محمد ی به دلیل بیسوادی نتوانست جای خالی‌ تحلیلگر سپاه را پر کند .چنین به نظر می‌رسد که فرید طلائی که به تحلیلگر سپاه قدس معروف است این مهم را برای من و تو بر آورده است .
خبر گزاری بسیج ،سایت افکار نیوز و بسیاری از رسانه‌های رژیم این متن را مشترکا به چاپ رساندند:

تحلیلگر سیاسی شبکه من و تو:
“سپاه قدس مثل نیرو‌های نظامی سایر کشور هاست …
“فرید طلایی” تحلیلگر سیاسی: سپاه قدس مثل نیروهای نظامی است که در آمریکا و انگلیس و… وجود دارند برای تامین منافع ملی.”

“دفاع کارشناس شبکه من‌وتو از سپاه قدس”

“فرید طلایی” تحلیلگر سیاسی: سپاه قدس مثل نیروهای نظامی است که در آمریکا و انگلیس و… وجود دارند برای تامین منافع ملی.

حتی اگر ارتش شاهنشاهی هم بود باید همین کاری را که سپاه قدس در عراق کرد انجام می‌داد تا منافع ایران برای مدتهای طولانی حفظ شود.

مهدی آقا زمانی‌ مجری برنامه شطرنج در صدای آمریکا که سابقه لاس زدن با اعضای نایاک را در برنامه‌های خود دارد از این فرد دعوت می‌کند تا از تریبون صدای آمریکا بگوید چرا به تجمع های مذهبی‌ ایران بخاطر کرونا ایراد میگیرید؟
او در هر برنامه‌ای که اجرا می‌کند انبوهی خوراک برای رسانه‌های رژیم تولید می‌کند
فرید طلایی» کارشناس شبکه من‌وتو، با اذعان به اینکه هدف تحریمهای آمریکا علیه ایران ضربه به ملت ایران است، گفت: “آمریکا از یک سو مدعی حقوق بشر است و از سوی دیگر از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کند”

جمع بندی و نتیجه گیری

یوزف گوبلس( گوبلز) وزیر تبلیغات هیتلر میگفت :” دروغی را که یکبار بگویی دروغ باقی‌ میماند اما اگر آنرا هزار بار تکرار کنی‌ به حقیقت تبدیل میشود این جماعتی که ما تعدادی از آنها را با فاکت مشخص افشا کردیم بخشی از سپاه رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند که دروغهای آشکار رژیم را از طریق رسانه‌های خارج کشوری مدام تکرار میکنند تا به حقیقت تبدیل شوند . از آنجا که هیچ دولتی نمیتواند اطلاعاتی‌ که را دوست دارد پنهان نگاه دارد بخش تبلیغاتی جمهوری اسلامی که این افراد جبهه خارجی‌ آنرا تشکیل میدهند وظیفه دارند تا با جمع آوری اطلاعات و اضافه کردن انبوهی پوشال به آن ، افکار عمومی را به سمت دلخواه سوق دهند نشر اخبار متناقض ،پرت کردن حواس مخاطبین تحلیلهای جانبدارانه و اشغال هر چه بیشتر فضا ی رسانه‌ای خارج کشور دستور کار روزانه این عوامل است .
به این نکته مهم باید توجه داشت که این «افراد با هدف مشترک که همان حفاظت از رژیم است کارکرد‌های مختلفی را در صحنه سیاسی اجرا میکنند». بعضی‌ از این افراد فقط از رژیم دفاع میکنند مثل: سینا عضدی، هوشنگ امیر احمدی ،محسن میلانی و بعضی‌ فقط علیه اپوزسیون فعالیت میکنند مثل :ایرج مصداقی
اینها مجازند برای جذب مخاطب به رژیم هم حمله کنند اما حاصل کار کردشان به جیب رژیم ریخته میشود به همین خاطر کوشش میشود که آنها سفید باقی‌ بمانند حتی به قیمت حمله به دیگر همکارانشان
به این توئیت ایرج مصداقی نگاه کنید که چگونه می‌خواهد با کوبیدن همکارانش خود را از آنها متمایز کند : ( حال و روز عطاءالله مهاجرانی و حسین موسویان و اکبر گنجی و فرخ نگهدار و ملیحه محمدی و علی علیزاده و مسعود بهنود و کسری ناجی و اعضای نایاک و کنگره ایرانیان کانادا و امید نادان و ستوان سولاخی و یک دوجین عوامل و عناصر وابسته به رژیم در خارج از کشور دیدنی است.)
خرمرد رندی مصداقی و بلاهت اطلاعات رژیم در این توئیت یکجا به نمایش گذاشته شده تا مهره اصلی‌ یعنی مصداقی از خر مهره‌های نام برده شده جدا بماند و «این پاشنه آشیل فریب مردم توسط رژیم است»
.
همین جا باید یاد آوری کنیم «مسخ شده‌ترین افراد کسانی‌ هستند که مصداقی را جدا از این جماعت شرف فروش فرض میکنند» . اینها به دنبال اشباح ذهن مردم با ارائه تفسیر‌های مناقشه برانگیز و آدرس عوضی‌ دادن از دشمن هستند .نگاه کنید به حجم تولیدات مصداقی ،…..
اکثریت کسانی که با این فرد در تلویزیونهای خارج کشوری برای بحث ظاهر میشوند اگر از مهره‌های پنهان رژیم نباشند کاندید وزارت برای استخدام هستند ،تسلیمشان بستگی به قیمت شرافتشان دارد .البته کسانی‌ هم هستند که غافل از این تور گسترده رژیم برای روشنگری صادقانه در این تلویزیونها شرکت میکنند که متاسفانه با صداقت و پاکدامنی خود به آنها مشروعیت می بخشند .اینکه چرا تلویزیونهای خارج کشور به این میزان بالا به این طایفه حامی‌ رژیم میدان میدهند و به جای افشای آنها تریبون دراختیارشان می‌گذارند نه به دمکر ات بودن این رسانه‌ها مربوط میشود و نه به دلیل بازار گرمی‌ آنهاست حضور این افراد در این رسانه‌ها سهم رژیم است که توان عدم پرداخت آنرا ندارند .«اگر کسی‌ فکر می‌کند حضور “ایرج مصداقی در میز خبر پوریا زراعتی” در روز برگزاری مراسم توسط “مجاهدین” اتفاقی‌ بوده است در چنبره حیله‌های وزارت اطلاعات به دام افتاده است» . برای فهم این موضوع باید به این نکته توجه داشت که درتنها برنامه سیاسی تلویزیون من و تو با نام روبرو فقط دو نفر از افرادی که در این بیانیه افشا شده‌اند شرکت کرده‌اند : ملیحه محمدی وفرید طلایی اما علی‌ علیزاده، سینا عضدی،هوشنگ امیر احمدی ،علیرضا صلواتی و ایرج مصداقی و بسیاری دیگر از همین قماش مهمانان ویژه پوریا زراعتی در بخش میز خبر تلویزیون من و تو بوه ا‌ند آیا حضور این همه مزدور با شخصیت و نوع کار مجری رابطه ای دارد ؟!” قضاوت به عهده خوانندگان.”

اما سوال اصلی‌ این است که آیا تا به حال کسی‌ به حضور این همه کارگزار رژیم در تلویزون هأیی که خود را جز اپوزوسیون میداننند اعتراضی کرده است؟

متاسفانه هیچ موضع گیری قاطعی انجام نگرفته.اما بر خلاف اپوزوسیون . جمهوری اسلامی در این زمینه بسیار هوشیار عمل می‌کند و به محض این که اتمسفر ضدیت با رژیم در این تلویزیون‌ها بالا میرود همه عوامل خود را از مجری‌های تلویزیون منو تو تا خبر نگارا اطلاعاتی‌های پنهان کرده در اروپا را به صحنه میفرسد و گلو پاره میکنن تا جو به وجود آمده را به نفع نظام نامقدس تغییر دهند .


این دو توئیت را با تأمل بخوانید (اصن شما هر کی‌ به حجاب اعتقاد داره را بریز تو کوره آدم سوزی اگر دنیا تریلون برابر جای بهتری برای زندگی‌ کردن نشد تف بنداز تو صورت من ) توییت دوم (این بیمارانی که نگاهشان به حجاب با این تصویر مگس و شکلات و فلان همخونی داره رو حداقل باید خوابوند رو آسفالت داغ و با غلطک از روشان رد شد ) این افاضات فاشیستی مربوط به فردی است به نام احسان نوروزی که بعنوان خبر نگار به اروپا تزریق شده, گفته میشود به دلیل اعتقادات فاشیستی از دویچه وله اخراجش کرده ا‌ند این فرد که از روی گور هیتلر شعار احیای راه‌اندازی کوره‌های ادم سوزی را میدهد به جای هدایت به تیمارستان و یا تحویل او به پلیس به عنوان کارشناس برای اظهار نظر در مورد انعکاس نشست یک نیروی ضد رژیم در تلویزون اینترنشنال میاورند تا عقده‌های بیمار گونه خود را در انظار عموم خالی‌ کند او که در شکل یک دأعشی و در محتوا یک جأعشی تمام عیار است از انعکاس خبر نشست بزرگترین دشمن خامنه‌ای سخت بهم ریخته و اظهار میدارد با دیدن صحنه‌های از گرد هم آیی مجاهدین در تلویزیون اینترنشنال دیوانه شده‌ام . همین اظهارات از این این جأعشی وقیح خود بیانگر همان زخم عمیق اپوزسیون است که هیچ کس نه به فکر درمان آن است و نه با اعتراضی به فکر مرهم نهادن به آن .

برای ادای احترام به همه شهدا ،برای اجرای مسئولیت هایمان در مقابل مردم و برای مبارزه با شیاطین حاکم بر میهنمان این وظیفه ماست که زمان و تلاشمان را صرف افشای این مزدو ران و دشمنان مردم ایران کنیم.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران