خانه / اخبار مهم روز / مجلس ارتجاع در یک خواب عمیق خرگوشی میخ بر تابوت سرنگونی رژیم می‌کوبد .

مجلس ارتجاع در یک خواب عمیق خرگوشی میخ بر تابوت سرنگونی رژیم می‌کوبد .

مجلس ارتجاع

علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پارلمان ایران، از تهیه طرحی دو فوریتی درباره شناسایی ارتش و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA به عنوان سازمان‌های تروریستی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران ایران، بروجردی یکشنبه 26 مارس در این باره گفت: «در نخستین جلسه رسمی مجلس، طرحی دو فوریتی در خصوص تروریستی بودن ارتش و سازمان اطلاعاتی امریکا را مطرح خواهیم کرد».
او افزود: «با توجه به رفتارهای ظالمانه آمریکا، اعم از کنگره و دولت این کشور علیه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، از مدتی قبل با هماهنگی تعدادی از همکاران در مجلس، طرحی تهیه شده است که در نخستین جلسه رسمی پس از تعطیلات آن را مطرح خواهیم کرد».
علاوه بر بررسی طرح‌های تشدید تحریم‌ها علیه ایران، در کنگره آمریکا پیشنهادهایی برای تروریستی شناختن سپاه پاسداران ایران مطرح شده است.
بروجردی در توجیه ارائه این طرح دوفوریتی گفت: «ارتش آمریکا با حضور در بحران‌های متعدد منطقه شامل افغانستان، عراق، سوریه و یمن و همچنین حمایت گسترده‌ای که از سازمان‌های تروریستی انجام می دهد، عملا به پشتوانه بزرگ گروه های تروریستی تبدیل شده است که در منطقه مشغول کشتار مردم مظلوم هستند و عملیات محرمانه و مخفی آمریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور را هدایت می‌کنند».
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران همچنین تصریح کرد: «سازمان اطلاعاتی و ارتش امریکا، سازمان های تروریستی دولتی تمام عیار هستند».
بروجردی همچنین درباره عنوان این طرح افزود: «روح حاکم بر عنوان این طرح، تروریستی بودن ارتش آمریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور (CIA) است».
سخنان درباره شناسایی سپاه پاسداران ایران به عنوان سازمانی تروریستی، به خاطر اقدام‌های این نیروی نظامی ایرانی در منطقه از جمله مداخله در عراق، سوریه و یمن و همچنین حمایت از گروه‌های شبه‌‎نظامی که از سوی غرب «تروریستی» شناخته شده‌اند، مطرح شده است.