استدلال احمقانه یک پاسدار بسیجی‌ ,نقدی: اگر متهمان اقتصادی حزب‌اللهی‌ها هستند پس چرا می‌روند کانادا؟

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه «گاهی خود ما را متهم می‌کنند و می‌گویند همین حزب‌اللهی‌ها و طرفداران انقلاب ریخت‌وپاش می‌کنند» این اتهام را رد کرد.

او در رد این اتهام گفت اگر متهمان اقتصادی از بین طرفداران انقلاب باشند «می‌روند به حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی پناهنده می‌شوند؛ پس چرا اینها می‌روند کانادا و آمریکا و با رئیس‌ جمهور آمریکا عکس می‌گیرند.»

نقدی در برنامه‌ای که روز چهارشنبه از شبکه ۳ تلویزیون پخش شد همچنین گفت: پیگیری «۹۰ درصد» پرونده‌های فساد اقتصادی مربوط به «دانه درشت‌ها» توسط سپاه انجام شده است.

سازمان اطلاعات سپاه در چند سال اخیر چند پرونده فساد مربوط به افراد نزدیک به مقامات سیاسی، از جمله اکبر طبری و حسین فریدون، را پیگیری کرده است.

در همین حال برخی از فعالان سیاسی این پرونده‌ها را سیاسی خوانده‌اند و به برگزار نشدن دادگاه علنی برای از دیگر افراد نزدیک به مقامات از جمله عیسی شریفی، قائم مقام محمد باقر قالیباف در دوره شهرداری، اعتراض کرده‌اند. هولدینگ یاس که در این فساد متهم است وابسته به بنیاد تعاون سپاه پاسداران است.

محمد سرافراز، رییس سابق صدا و سیما، نیز پیش از این سازمان اطلاعات سپاه را به دخالت در فعالیت‌های اقتصادی و مناقصه‌های این سازمان متهم کرده بود.