رفسنجانی جرثومه جنایت یک رژیم

رفسنجانیرفسنجانی‌ مرکز ثقل همه جنایات سی‌‌ و هشت ساله رژیم جمهوری جهل و جنایت مرد.

رفسنجانی یکی‌ از مشوقان و پشتیبانان اصلی‌ لاجوردی جلاد بود . به همین خاطر او در همه شکنجه‌ها و در همه جنایاتی که در این سالها در حق زندانیان مظلوم اعمال شده نقش رسمی‌ و مستقیمی‌ دارد . چه بسیار از قتل عام شدگان و قهرمانان شهید دهه 60 که با حکم این رجاله خون ریز به تخت شکنجه و به میدانهای اعدام رفتند . همان حکم 4 ماده ای که مدام از دیوارهای شکنجه گاه توسط شکنجه گران فریاد زده میشد : دشمنان ما یا باید کشته شوند ، یا به دار آویخته شوند ، یا دست و پایشان قطع شود ، یا از جامعه جدا شوند … قتلهای زنجیره ای که زیر نظر این جانی قسی القلب اجرایی می‌‌شد تعداد بسیار زیادی از زندانیان مظلومی که بعد از سالها تحمل شکنجه آزاد شده بودند را به کام مرگ برد . او یکی‌ از تئوریسین‌های جنگ ۸ ساله ایران و عراق بود که در هدر دادن خون ملیونها ایرانی‌ و عراقی‌ و هدر دادن میلیاردها دلار اموال عمومی و ویرانی شهر‌های بیشماری نقش بر جسته و تعیین کننده‌ای داشت . اوبخاطر همین جنایات بی‌ شماری که مرتکب شده بود تمامی‌ تلاش خود را تا آخرین دقایق عمر ننگینش صرف بقای این حکومت کرد . اتحاد زندانیان سیاسی مرگ این جرثومه ظلم را به مادران داغدیده و به خانوادهای متلاشی شده و به همه ستم دیدگان تبریک می‌گوید . تبریک از این نظر که حکومت آخوندی با از دست دادن این شاه مهره خود چند گام کیفی‌ به سر نگونی نزدیک شده است .
رفسنجانی یکی‌ از تئوری پردازان پرو پا قرص دیکتاتوری مطلق بود . در بین دولتمردان این حکومت هیچ کس به اندازهٔ او به طور عریان از زور و قلدری دفاع نمیکرد .او در دور دوم ریاست جمهوریش در بحبوحه قتل‌های زنجیره‌ای هنگام معرفی‌ وزرا به مجلس برای گرفتن رای اعتماد وقتی‌ نوبت به معرفی خونخوار‌ترین وزیر خود یعنی‌ علی‌ فلاحیان رسید چنین گفت . ایشان هم آقای فلاحیان است برای پست وزارت اطلاعات معرف حضور همه آقایان هست حالا هر کس مرد است به ایشان رای منفی‌ بده .و در کّل مجلس حتا یک مرد هم پیدا نشد که رای منفی‌ بدهد .
در موقعیت دیگری وقتی‌ برای ارائه طرح بودجه به مجلس رفت ۲ تن‌ از اعضای کمیسیون بودجه از او سوال کردند چرا آقای سحابی را باز داشت کرده‌اید با وقاحت جواب داد رویش زیاد شده بود دستور دادم رویش را کم کنند .
رفسنجانی‌ فاقد هر نوع تحصیلات کلاسیک بود از اینرو در جایگاه بالاترین تصمیم گیرنده یک کشور ه‌ر طرحی که ارائه میکرد به فساد دستگاه و ویرانی کشور می‌‌انجامید . طرح خود کفایی وزارت خانه‌ها که از ابتکارات او بود سپاه را به برادران قاچاقچی و وزارت اطلاعات را به قاچاق و بزگترین نهاد ترانزیت مواد مخدر تبدیل کرد . بی‌ شک او در همه جنایاتی که در این ۳۸ سال در ایران اتفاق افتاده نقش محوری داشته است . با این سابقه در دهه هفتاد از چنین موجودی , پدیده‌ای بنام اصلاحات متولد میشود . به ناگهان همه گرگ‌ها چنگالشان را قیچی ، دندانهای خونینشان را پنهان و لباس میش می‌‌پوشند و همگی‌ در مورد فجا یای دهه 60 و قتل عام ۳۰ هزار گل سرخ فریاد بر می‌‌آورند که حأشا و کلا که ما نبودیم . و بدینسان مشت رسوایشان نزد خلق باز میشود
همین جماعت رسوا بلافاصله بعد از مرگ رفسنجانی‌ برای لاپوشانی جنایات او و برای مظلوم نشان دادن چنین موجود پلیدی شایعه کشتن او را بر سر زبان‌ها انداختند .اما نتوانستند توفیقی به دست بیاورند و مردم را فریب دهند.
بنا بر این آنچه که او امروز با خود به گور برد اسرار همه این جنایات ، انتقامی نا گرفته و نفرین ملیونها انسان ستم کشیده ایران است و لاغیر .
حالا به همه مزدوران و قلم به مزدانی که تلاش در سفید سازی چنین هیولای وحشت آفرینی دارند از علی‌ علیزاده تا علیرضا نامور حقیقی ، از دلقک زشت کردار ابراهیم نبوی تا مزدور همه فصلها فرخ رژیم نگهدار ، و به همه اصلاح طلبانی که نیمی از عمرشان را به جنایت و نیمه دیگر را به توجیه آن جنایت پرداخته اند, باید گفت اگر از آب هفت دریا مرکب بسازید و با آن قلم بزنید و در صدد توجیه برآیید ، هرگز نمیتوانید نقش رذیلانه رفسنجانی‌ را در بر باد دادن حرث و نسل این ملت لاپوشانی کنید .
برای ما زندانیان دهه سیاه 60 که هر روز عربده‌های این گرگ وحشی را از منابر مختلف می‌شنیدیم و شلاقی که بفرمان او و اربابش خمینی بدن‌ها مان را شرحه شرحه میکرد را حس میکردیم و هر روز به چشم می‌دیدیم که چه گلهأیی بفرمان آنها پر پر می‌شوند جای هیچ شبهه‌ای باقی‌ نمی‌ماند که رفسنجانی مرد شماره دو استبداد و دیکتاتوری و کشتار و شکنجه همه سالها ی این حکومت ننگین بود .اصلاح طلبی او فریبی بیش نبود چرا که او دشمن شماره یک آقای منتظری بود و نقش اصلی‌ را در حصر آن مرد داشت . پس لعنت خدا و نفرین خلق بر او و همه کسانیکه تلاش میکنند جنایات او را بپوشانند . چرا که او با کار نامه‌ سیاهی که از خود باقی‌ گذاشت نشان داد که تا آبد بر بام جنایت ایستاده است .
اتحاد زندانیان سیاسی
24 دی 1394 / 13 ژانویه 2017