استقرار ۱۲۰ ایست و بازرسی شبانه نیروی انتظامی در نقاط مهم و گلوگاهی پایتخت

پرویز یعقوبی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اعلام کرد که برای ارتقای ضریب امنیت عمومی شبانه ۱۲۰ تور ایست و بازرسی در نقاط مهم و گلوگاهی پایتخت فعالیت می‌کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت که هر شب در ۷۰ نقطه پایتخت نیز ماموران به صورت ثابت در شعاع هزار متری میادین و نقاط مهم مستقر می‌شوند.

به گفته این مقام نیروی انتظامی پایتخت، این تیم‌های ویژه متشکل از عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی هستند و با پشتیبانی تیم‌های یگان امداد و یگان ویژه شب‌ها در تهران فعالیت می‌کنند.

یعقوبی همچنین گفت که برای برخورد با دور دور کنندگان نیز تیم‌هایی در مناطق شمال، شرق و شمال غرب تهران به صورت سه شب در هفته مستقر شده‌اند و با «افرادی که بخواهند به خاطر خلوتی شب با دور دور امنیت روانی شهروندان را دچار مخاطره کنند»، برخورد می‌کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین با خاموشی چراغ‌های خیابان‌ها و معابر مخالفت کرد و گفت که پلیس همیشه مخالف تاریکی بوده و به خاطر همین است که طرح‌های مختلفی را این ایام برای ارتقای ضریب امنیت عمومی شبانه با استقرار تیم‌های ویژه به مرحله اجرا گذاشته است.