خانه / اخبار مهم روز / ” وحشت ازقیام وتکرار حوادث ۸۸” می خواهند طبقه متوسط رو به پایین را به خیابان بیاورند

” وحشت ازقیام وتکرار حوادث ۸۸” می خواهند طبقه متوسط رو به پایین را به خیابان بیاورند

ایسنا
حجت الاسلام حیدر مصلحی در جمع بسیجیان پایگاه امین‌الله تهران با بیان اینکه دشمن برای عقبه اجتماعی بسیاری از کاندیداهایی که ثبت نام کرده‌اند، برنامه دارد و با استفاده از تجربه فتنه ۸۸ می‌خواهد این بار طبقه متوسط رو به پایین را تحریک کند چرا که در سال ۱۳۸۸ که طبقه متوسط رو به بالا را به کف خیابان آورد، آن‌ها با یک ترقه در کردن می‌ترسیدند و فرار می‌کردند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که شعارهای انقلاب در جامعه زنده‌است دشمن همچنان طراحی فتنه می‌کند و فتنه حتمی است، گفت: فتنه‌ها با وجود هزینه‌هایی که داشتند این مزیت را داشت که خیلی دست‌ها را رو کرد. همچنین موقعیت‌های مقابله با فتنه‌ها و هزین‌هایی که دارند متفاوت است.

مصلحی با بیان اینکه فتنه‌ای که پیش رو است باید در زمان صدارت و ولایت مقام معظم رهبری اتفاق بیافتد تا جلویش گرفته شود، تصریح کرد: ان‌شاءالله که خدا عمر ایشان را تا ظهور حضرت طولانی کند اما اگر این فتنه، بعدا بخواهد اتفاق بیفتد، آنوقت بعدی نمی‌تواند آن را جمع کند، مثل قضیه منتظری که اگر بعد از امام اتفاق می‌افتاد کسی نمی‌توانست آنطور که امام اقدام کرد با آن برخورد کند.

وزیر پیشین اطلاعات در پایان افزود: الان ثبت نام‌هایی که شده است و برخی از آنها هم برای فتنه انجام شده بدون تعارف، حساب شده است. بر اساس اطلاعات دارم این حرف را می‌زنم. کنار یک شخصیت، جاسوس می‌گذارند تا او را از حیز انتفاع بیندازند. برای منتظری هم همین کار را کردند.