مقام امنیتی رژیم: در پارچین اقدام جدیدی انجام نشده، آمریکابا طناب مجاهدین خلق به چاه نرود

میزان
ابوالفضل حسن‌بیکی گفت: در پارچین هیچگونه اقدام جدیدی انجام نشده و همان اقدامات گذشته در راستای جنگ افزارسازی و تقویت بنیه دفاعی همچنان ادامه دارد.

ابوالفضل حسن بیکی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در خصوص کنفرانس اخیر گروهک تروریستی منافقین با موضوع “پیگیری ایران برای ساخت سلاح هسته ای در پارچین”، گفت: به نفع آمریکایی هاست که بیش از این خودشان را رسوا نکنند و با طناب پوسیده منافقین به درون چاه نروند.

وی با بیان اینکه نیروهای آژانس در ایران مستقر هستند و به هنگام نیاز، بازرسی ها را انجام می دهند، افزود: در همه گزارش های آنان تاکنون بر اجرای صحیح برجام از سوی ایران تاکید شده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در پارچین هیچگونه اقدام جدیدی انجام نشده و همان اقدامات گذشته در راستای جنگ افزارسازی و تقویت بنیه دفاعی همچنان ادامه دارد.

حسن بیکی همچنین با اشاره به برگزاری این کنفرانس در آمریکا گفت: آمریکایی ها متوجه پیروزی های مثلث “ایران، سوریه، روسیه” در سوریه و همچنین مثلث “ایران، حزب الله، یمن” در یمن شده اند و بر همین اساس به صورت دستپاچه و به هرشکل ممکن سعی دارند آبرویشان را حفظ کنند و همچنان برای جمهوری اسلامی ایران مخالف بخرند.

وی با بیان اینکه تمام حرکات ترامپ مثل یک عنصر دیوانه است، تاکید کرد: او دنیا را به سویی می برد تا سیاستهای شکست خورده آمریکا را پوشش داده و به همپیمانان منطقه‌ای اش مثل عربستان سعودی دلداری دهد.