لعنت به این سرسپردگی شرم‌آور! : اکبر دانش سرارودی

حقیقتاً کشور اسیر و گروگانِ دست کسانی شده که نه تنها درک درستی از معادلات سیاسی و قواعد حکمرانی ندارند که ظاهراً از بدیهیات اولیّه ای چون عقل، شعور و حیاء نیز بی بهره اند و تنها رسالتی که برای خویش قائلند اینکه ببینند خوش آمد ارباب شان در چیست؟ تا زبان به مجامله چرخانده و در نهایت خودباختگی، تملّقات و چاپلوسی های شان را روانه درگاه ارباب و خدای نقدِ خویش نموده و با وا نهادنِ خدای نادیدهٔ نسیه!! اسباب چپاول و تکاثر بیشترشان را فراهم نمایند.

به متون تهیه شده در این سالها جهت امضاء پیرانِ بیخبر از سیاست و فهمِ خبرگانی!! که ظاهراً قرار است در همین دنیا جاودان بوده و راحل نباشند دقت کنید تا ببینید متضمن چه حرف هایی است و دقیقاً نشخوار مواضعی است که از سوی ارباب دیکته می‌شود! (خبرگان! اسم بی مسمّایی است که یادآور اسم زلفعلی برای آدم کچل است)

ظاهراً این مجلس خبرگان نیست که باید بر ارباب نظارت نموده و نقّاد مواضع و دیدگاه ها و هدایت هایش باشد بلکه این اوست که…

و جالب است که رئیس دفتر رهبری نیز حرفهایی را تکرار می‌کند که دقیقاً از همان جنس است و هر وجدان بیداری که بشنود شرمگین میشود و از اینکه کشور بدست چنین مدیرانی سپرده شده بخود میلرزد.

محمدی گلپایگانی می‌گوید: «در جنگ اوکراین نقشه داشتند تا روسیه را گرفتار کنند اما پوتین رئیس جمهور روسیه آدم زرنگی بود و پیش دستی کرد و انشاالله این مقدمهٔ ظهور حضرت ولیعصر خواهد بود و…»

چه بدبخت شده ایم که مقدمات ظهور امام زمانِ ادعایی این آقایان نیز، بوسیله کمونیست های متجاوز فراهم میشود!!

انصافاً وقاحت این جماعت عجیب است!

مثل قصه کاترین شکدم که بجای پاسخگویی و رفع انبوه ابهامات و سؤالاتِ خلق الله، با فرار به جلو، ضمن مظلوم نمایی، شروع به طلبکاری نموده اند و با دمیدن در شیپور تحدید فضای مجازی و زدن حرف‌های ناصواب، یادآور ضرب‌المثلی شده اند که می‌گوید اگر به بدهکارِ وقیح رحم کنی ادعای طلبکاری خواهد کرد!

منبع: نگاهی دیگر