بادامچیان: دوره ای که مردم را با کیک و ساندیس پای صندوق رأی می‌کشاندیم تمام شد

ایسنا/فارس
عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی ضمن بیان دستاوردهای دولت روحانی و انتقاد از برخی رقبای او، می‌گوید: مردم ما نسبت به‌ سال ٩٢ آگاه‌تر شده‌اند و می‌دانند که به چه کسی باید رأی بدهند و آن مردمی که با کیک و ساندیس پای صندوق رأی می‌کشاندیم دیگر نیستند یا دوره‌شان تمام شده است.

گفتگوی روزنامه «شهروند» با اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه،

با توجه به ورود آقایان رئیسی و قالیباف آیا این احتمال وجود دارد که کسی به نفع دیگری انصراف ندهد و تا آخر در صحنه حضور داشته باشند؛ مثل ‌سال ٩٢؟

بعید نیست این اتفاق بیفتد، به دلیل این‌که هنوز آن اتحاد و انسجام بین این افراد به وجود نیامده است و از همه مهمتر این جناج با توجه به کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشته‌ و شاهد انتخابات مجلس ٩۴ و ریاست‌جمهوری ٩٢ بودیم، بعید نیست که انصرافی در کار نباشد البته هنوز درباره این موضوع زود است که بخواهیم به صراحت قضاوت کنیم.

آقای رئیسی، کسی که تا به امروز کار اجرایی در کارنامه خود ندارد و خیلی از مردم نیز ایشان را به‌خوبی نمی‌شناسند، شانسی برای پیروزی دارد؟

اگر بخواهم شفاف صحبت کنم به نظر من، شانسی ندارد؛ البته باید دید اصولگرایان منظورم تندروهاست چگونه مهره‌های خود را می‌چینند و با توجه به این‌که ایشان با جلیلی دیدار داشتند و جبهه پایداری بیانیه داده که از رئیسی حمایت می‌کند و با توجه به کارنامه این گروه و این شخص می‌توان تا حدودی حدس زد که جامعه گرایشش به کدام سمت است.

آرای آقای قالیباف را چطور می‌بینید؟

به نظر من، آرای قالیباف نسبت به ‌سال ٩٢ کمتر است. قالیباف کارنامه بدی را برای خود به جا گذاشته است که مهمترین آن پلاسکو است. مردم ما نسبت به‌ سال ٩٢ آگاه‌تر شده‌اند و می‌دانند که به چه کسی باید رأی بدهند و آن مردمی که با کیک و ساندیس پای صندوق رأی می‌کشاندیم دیگر نیستند یا دوره‌شان تمام شده است. آقای قالیباف باید جوابگو باشد که هنوز جواب درست و منطقی درباره پلاسکو نداده است که جای تأسف است.

———————————————————————————-

خبرگزاری فارس،
روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، مصاحبه بادامچیان با روزنامه شهروند را تکذیب کرد.

در اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: آقای بادامچیان مطالب روزنامه شهروند امروز چهارشنبه13/2/96 را که از قول ایشان بیان شده، کاملاً تحریف شده تقطیع شده، و همراه با دروغ دانستند که به قصد انحراف افکار عمومی تهیه شده است. ایشان درج چنین مطالبی را که بمنظور تفرقه بین اصولگرایان انجام میگردد محکوم کرد.

این اطلاعیه تصریح کرده است: وی از مردم هوشمند کشورمان خواست به چنین مطالبی اهمیت ندهند. آقای بادامچیان ضمن دعوت همه خبرنگاران و رسانه ها به رعایت اخلاق حرفه ای گفت: امثال این روزنامه های دولتی نباید با توسل به دروغ تلاش کنند که مردم را بسوی نامزد مورد نظر خود جلب نمایند و نتیجه این جنگ روانی بسود آنها نخواهد بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی حق پیگیری قضایی را برای حزب محفوظ میداند و از دادستان محترم و کمیسیون نظارت به امور انتخابات میخواهد نسبت به این دروغ پراکنی ها رسیدگی جدی نمایند.