رییس اداره هنرهای تصویری دفتر تبلیغات اسلامی:
پرستویی در آمریکا مردانه از حیثیت جمهوری اسلامی دفاع کرد


تاج الدینی با اشاره به بازی رسانه ای و جنگ روایت ها گفت: پرستویی مردانه در آمریکا از مهم ترین حیثیت جمهوری اسلامی یعنی حاج قاسم دفاع کرد.
حنظله تاج الدینی رییس اداره هنرهای تصویری معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره به حواشی برخورد پرویز پرستویی با عوامل ضد انقلاب خارج نشین گفت: اینگونه وقایع از سوی ضد انقلاب مسبوق به سابقه بوده و در آینده نیز تکرار خواهد شد و امروز جنگ، جنگ روایت ها است و به هر حال برای تخریب جبهه انقلابی کلیدی ترین قهرمان را می زنند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون قهرمانی دراماتیک تر از حاج قاسم سراغ نداریم که نسل های بعد نیز بخواهند داستان او را برای هم تعریف کنند لذا دشمن با دقت نظر خود می داند که کدام مهره را باید نشانه بگیرد.

تهیه کننده و کارگردان انقلابی با اشاره به اینکه حاج قاسم امروز یک چهره بین المللی است، ابراز کرد: تخریب این شخصیت بالاترین ضرورت برای رسانه های اپوزیسیون است و با هر ابزاری که بتوانند این کار را انجام می دهند لذا در این راستا به هر شکلی که این شخصیت تخریب شود آن ها به اهداف خود رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه آقای پرستویی برادر شهید و از رزمندگان جبهه و جنگ و از طرفی منتقد برنامه های اقتصادی دولت سابق و حتی دولت فعلی است، ابراز داشت: در جنگ نرم با استفاده از فضای مجازی به راحتی می توانید جای شهید و جلاد را عوض کنید و در این داستان آقای پرستویی هدف اصلی نبود بلکه طعمه ای برای تخریب حاج قاسم شد لذا اگر ایشان کظم غیظ و خویشتنداری از خود نشان می داد ما برنده رسانه ای بودیم.

تاج الدینی ادامه داد: همۀ بچه های انقلابی این حرکت او را دوست داشتند چرا که سردار دلها حاج قاسم خط قرمز همه ما است اما بالاخره باید نسبت به فضای رسانه و شانتاژ های رسانه ای بسیار حساس و دقیق بود تا در مجامع بین المللی نیز برنده میدان باشیم.

این کارگردان با تاکید بر اینکه پرستویی غیرت انقلابی خود را نشان داد، یادآور شد: ای کاش موبایلی پرتاب نمی‌شد چه بسا اگر موبایل آقای پرستویی پرتاب می شد از نظر بازی رسانه ای برای ما آورده بیشتری داشت؛ پرستویی مردانه در آمریکا از مهم ترین حیثیت جمهوری اسلامی یعنی حاج قاسم دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه ابرقهرمانان ملی و دینی را باید برای جهان و نسل های بعد برجسته سازی کنیم، تصریح کرد: ارگان های حزب الهیِ فرهنگی سینمایی کشور باید پاسخگو باشند که چرا در رابطه با شخصیت های ویژه کشور همانند امامین انقلاب و چهره های شاخص دفاع مقدس کار ویژه ای نداریم.

وی افزود: کشور ما رهبری دارد که با یک سخنرانی معادلات سیاسی و نظامی دنیا را تغییر می دهد اما مع الاسف با وجود چنین گوهری حتی یک مستند خوب درباره ایشان نداریم، شهدا که جای خود دارند.

تاج الدینی با اشاره به عملکرد ضعیف نهادهای فرهنگی و حزب الهی کشور خاطرنشان کرد: شما فکر می کنید ایستاده در غبار فیلم خوبی بود؟ هر کس این فیلم را ببینند نسبت به متوسلیان بدبین می شود، یک آدم اخمو بداخلاق… تحقیق کنید سازمان صداو سیما، سازمان اوج، روایت فتح، سازمان تبلیغات، کدام یک از نهادهای فرهنگی توانسته اند منویات رهبری را برآورده کنند؟! در این حوزه بشدت ضعیف عمل کرده ایم.