هیئت های مذهبی متحد کشور در حمایت از قیام سراسری مردم ایران اطلاعیه دادند

تعدادی از طلاب و اعضای هیئت های مذهبی متحد کشور، تحت عنوان خادمان اهل بیت، در بیانیه ای سرکوب ولایت فقیه در قیام سراسری ایران را محکوم کردند. آنها مردم را مخاطب قرار داده و در قسمتی از بیانیه خود نوشتند:

«ای مردم بیدار باشید ، رهبری قیام با خود شما است ، و حقتان را خودتان باید بستانید ، و هرگز کسی آن را به شما تقدیم نخواهد کرد. مردم شریف ایران و ای وجدانهای بیدار ، ای مردان و زنان دلسوز وطن ، چه مذهبی باشید و چه نباشید ، باید برای وطن خودتان دست در دست هم متحد و یکپارچه ، ضحاک ستمگر را پایین بکشید. الا ای کاوه های دلاور ایران زمین ، ما خادمان اهل بیت ع و معتقدین به ولایت امام زمان ارواحنا فداه ، دست اتحاد را به سوی تمامی شما حق پرستان ، و مظلومان و مردم شریف ایران دراز نموده و امید و انتظار اتحاد داریم. ما مهیای قیام هستیم واما هرگز نباید حقوق دیگران حتی دشمنانمان را پایمال کنیم ، ما حق نداریم ظلمی کنیم ، و خون ناحقی بریزیم ، و مالی راتخریب نماییم. ما شاهدان و شهیدان این صفحه تاریخیم ، و شعله های قیام در روح و دل ما شلعه ورست. ای مردم شریف ایران ، هر شب به خیابانها بیایید و خواب ستمگر ان را آشفته سازید ، که خداوند ناظر اعمال شما و پشتیبان قیام شما است.»

امضاءکنندگان بیانیه در قسمت دیگری اعضای مجلس خبرگان و مجلس را حرام خواران مطیع ولایت فقیه و مجری ظلم او نامیدند. در قسمت دیگری در این بیانیه می نویسند«
«سپاه پاسداران منحرف و حرامی است ، از اول منحرف بود چون ولایتش ولایت و اطاعت طاغوت بود ، و اعضای آن هرگز مطیع امام زمان عج نبوده اند بلکه تمامی اختیارات پیامبر اکرم و امام زمان عج را به طاغوتی ستمگر و مدعی ولایت مطلقه فروخته اند.»

شایان ذکر است که به دلیل جو سرکوب و تهدید جانی نام امضاءکنندگان این بیانیه ذکر نشده و از ذکر اسامی معذوریم.

متن کامل بیانیه به این قرار است:
“کونوا قوامین لله شهداء بالقسط”
“ای اهل ایمان قیام کنندگان برای خدا و شاهدانی برای عدالت باشید “(سوره مبارکه مائده آیه شریفه ۸)

الا ای جوانمردان ایران زمین ، آیا خون نیکای یتیم شما را بیدار نکرد ؟؟؟
صورت له شده اش با میله آهنی در کهریزک خوابتان را بر نیاشفت؟؟؟ و دلهای پر ایمانتان را نشکست؟؟؟

مگر سید الشهدا ع نفرمود:
” اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید”؟؟؟
مگر امیر المومنین ع با گریه و ناله، و محبت نان در دهان یتیمان نمی گذاشت ؟؟؟ یا که میگفت چون حجابش کامل نیست، رهایش کنیم ؟؟
مگر علی ع در خرابه ای ، با تواضع و محبت میوه در دهان پیرمرد یهودی نمی گذاشت ؟؟؟ مگر پیامبر اکرم ص مردم را به محبت و خیر و نیکی هدایت نمیکرد ؟؟؟ چه شده ؟؟؟؟
چرا خفته اید ؟؟؟ پاهای شکسته زندانیان اسیر بیدارتان نکرد ؟؟؟ اسیر است و خود را تسلیم کرده ، پاهایش را با نبشی خرد کردند ، بیدار نشدید ؟؟؟ به مادر انتان نسبت زنا دادند ، بیدار نشدید ؟؟؟

جلوی چشمانتان ، ناموستان را میزنند ، باید ساکت باشید و نگاه کنید و خفه باشید ، با باتون بر سر با حجاب و بی حجاب میزنند ، بیدار نشدید ؟؟؟
ای خلافکاران و تیغ کشان و راد مردان تیز پنجه ، هنوز بیدار نشدید ؟؟؟
یتیمی را در برابرتان کشتند ، بی گناه بی گناه ، جسدش را هم دزدیدند ،
وای بر شما خلافکارانی که قدرت را از خدا گرفته اید و هنوز خوابید ؟؟؟؟
ای قمه زنان عاشورای حسینی ، چرا در برابر یتیم کشی این دشمنان امام زمان عج ، در کوچه سکوت نشسته اید؟؟؟
مگر نمیخواهید مولایتان از شما راضی باشد؟؟؟ مگر نیت شهادت در راه عدالت و خدمت به خلق خدا را ندارید؟؟؟

ای گریه کنندگان بر مصائب اهل بیت پیامبر ص ، آیا دل شما با این همه ظلم به ایتام بی پناه نلرزید؟؟؟
و خون یتیم بیدارتان نکرد؟؟؟؟

آیا بغض گلوی شما را نفشرد؟؟؟
آیا خطبه سید الشهدا ع را در محکومیت دستگاه یزید نخوانده اید؟؟؟
آیا نمیدانید ، قیام در برابر ظالم با تشکیل حکومت فرق دارد ؟؟؟

آیا شما همان مردانی هستید که علی ابن ابی طالب علیه السلام وقتی دزدان ،خلخال از پای زن یهودی دزدیدند ، فرمود : از رنج و ترس زن یهودی دق کنند و بمیرند ، حق باشد ؟؟؟ یا فراتر از علی ع ، به فرمان فقیه حرامی سنگدل و سیه دل شده اید ؟؟ و یا گویید که بی حجاب بود ؟؟؟
و اکنون ،وقت قیام است و فصل شهادت مردان عدالت است. وقت امتحان الهی است.

سلام و درودی آغشته به اندوهی جانکاه بر مردم شریف و رنج کشیده و دل خسته ایران ،

سلامی همراه با فریاد در خون تپیده دختران شهید ، سلام بر اجساد دزدیده شده شده خواهران و برادرانمان ،سلام بر چشمان کور شده هموطنان آزادی خواهمان ، سلام بر تن رنجور زنان و و مردان بی پناهمان که زیر شلاق حرمان ، کفتاران ولایت فقیه آزرده اند.

ای مردم شریف ایران ، از هر قوم و قبیله و دینی که هستید ، بیدار باشید ، سردمداران حکومت در تمامی لایه ها و ارگانها ، جامعه روحانیون و روحانیت مبارز ، اکثریت علما و اساتید حوزه ، تمامی امامان جمعه و جماعت ، همگی جیره خوار سفره حرام و دزدی رهبر سفاکند ، و خود را به دنیای حرام و ناچیز فروخته اند ، و هرگز نباید از اینان انتظار یاری داشته و امیدی به اصلاح توسط آنان داشته باشید.

ای مردم آگاه باشید ،همان گونه که ربودن خلخالی از پای زن یهودی ، فریاد مولایمان امیرالمومنین (ع) را به شهادت و عدالت به اسمان بلند کرد ، اکنون ، هر مرد و زن آزاده ای از دیدن و شنیدن کشتار و شکنجه بی گناهان ،به دست مزدوران نابکار ولایت فقیه به خود میلرزد و فریاد خشم بر می آورد، و این مرز و میزان عدالت است ، خون خواهران و برادران مظلوم ما ، مهسا امینی و نیکا شاکرمی ،حدیث نجفی ،پویا بختیاری ،قتلهای زنجیره ای و صدها شهید عدالت دیگر در برابر ماست ،و امتحان خلق است ، و امتحان روحانیون و علما و مدعیان عدالت است ،
ای مردم آگاه باشید ، خون این بی گناهان،حریم شکسته شده عدالت است ، و انسان و مسلمان نیست کسی که سکوت کند در برابر ، این همه ظلم و جنایت این حرامیان و مزدوران بیت سیاه ولایت فقیه.

و مولای متقیان امیرالمومنین علی ع فرمود :
و خداوند از مردان جهان پیمان گرفته است تا در برابر ظلم ظالم و فریاد مظلوم ساکت ننشینند.

مردم آگاه باشید
حتی اعضای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ، اکثرا خرامخوارانی مطیع ولایت فقیه و مجری ظلم او هستند ، و سکوتشان در برابر این همه ظلم و بی عدالتی و جنایت ، فقط و فقط نشانه حرامخواری و انحراف و شراکت در جنایت است و بس.

سپاه پاسداران منحرف و حرامی است ، از اول منحرف بود چون ولایتش ولایت و اطاعت طاغوت بود ، و اعضای آن هرگز مطیع امام زمان عج نبوده اند بلکه تمامی اختیارات پیامبر اکرم و امام زمان عج را به طاغوتی ستمگر و مدعی ولایت مطلقه فروخته اند.

الا ای مردم شریف ایران اگاه باشید. ظلم امروز بر زنان و ارتکاب صدها جنایت برای حجاب، کور کردن کشاورزان اصفهان ، قتل عام مردم در بلوچستان ، شکستن پای زندانی اسیری که تسلیم است ، و دزدی آب در خوزستان و بیچاره کردن مردم مظلوم آن دیار، قتل عام ماهشهر ، شلیک به معترضان ، و کتک زدن زنان با حجاب و بی حجاب ، نه اولین و نه آخرین ظلمی است که روا می دارند.

این خیانتکاران ، سینما رکس آبادان را با صدها نفر سوزاندند ، تا به گردن شاه بیندازند ، و در سال ۱۳۴۲در حوزه علمیه قم دهها نفر را از پشت بام به زیر انداختند تا بگویند جنایت ساواک بود ، و در ابتدای انقلاب جنایتها نمودند و خونهای ناحق بسیار ریختند ، و وزیران و ارتشبدان و سربازان بسیاری را بدون جرم و در حالیکه تسلیم شده بودند ، کشتند که البته آن دلاوران به حق سرباز وطن بوده و شهیدند.

مردم بدانید و آگاه باشید که خمینی خود را به جای پیامبر اکرم ص نشاند و همان مقام را بر گرفت و دستور قتل ایشان را صادر نمود ، و با از بین بردن ارتش راه را برای جنگ آماده ساخت ، و کاملا عامل دشمنان ایران بود ، و مردم اما خواب بودند ، و فرزندانشان را برای اهداف پوچ او اما به نام امام زمان عج ، تقدیم نمودند ، در حالیکه ندانستند ، که او دجال و فریبکارست.

و مرحوم آیت الله طالقانی فورا او را شناخت و معرفیش کرد و گفت که خمینی فریبکار و دجال و خونریز است ، ولی هیهات که مردم خواب بودند ، و طالقانی نیز به دست یاران خمینی به شهادت رسید ، و پس از آن هم احکام دین را عوض کرد و حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال نمود و بر مردم ستم کرد و هر مخالف و منتقد و نویسنده ضد نظام را یا به قتل رسانید ، یا به زندان افکند و مردم اما خواب بودند.

ای مردم بیدار باشید خمینی فرزند خود مصطفی را کشت ، و پیروان او هم نظیر جنتی و گیلانی ،و مشکینی ، فرزندان خود را کشتند ، اینچنین سفاکان بی دین و وجدانی هستند که نام انسان نهادن بر ایشان اشتباه است ، در سالهای بعد قتلهای بسیاری انجام دادند ، و خصوصا بهترین یاران خمینی بدست او اعدام شدند و یا ترور بیولوژیک و یا مسموم گشتند و یا در زندانهای لیبی و اسراعیل به حبس فرستاده شدند. نظیر قطب زاده و مطهری ، و بهشتی و دکتر سامی ، و مفتح و ، توسلی ،همت و چمران و قره باغی ، جهان آرا ،و دهها فرمانده نظامی مخالف و غیره … و پرونده جنایاتشان بیش از این است .

ای مردم بیدار باشید ، یاران خمینی همگی حرام خوارانی بدکاره و نامرد و فریبکارند ،از روحانیون اصلاح طلب، و اصول گرا تا اکثریت فرماندهان سپاه و نیروهای امنیتی ، در تمامی ارگانها ، از آنان قطع امید نمایید ، این است که این اوباش شیطان صفت هواپیمای مسافر بری را میزنند به خود جایزه میدهند.

ای مردم آگاه باشید رنج امروز خوزستان نه فقط از بی عرضگی بلکه از خیانت مسئولان و سپاه است ، این لشکر خیانتکار بی دین حرام خوار هرزه ،سالها قبل علی رغم فریادهای دانشمندان و دلسوزان ، با مدارک جعلی دانشگاهی ، خود را مهندس و کارشناس معرفی نموده و با رانتخواری و دزدی و رشوه طرح های سد سازی ، مخرب محیط زیست را آنهم با هزینه های سرسام آور ، اجرا نموده و رودخانه ها و مزارع را به نمک آلوده کرده و هورالعظیم را فقط برای برداشت نفت خشک نمودند ،و با ارتشاء و رشوه به شرکتهای چینی فروختند ،معادن ، و کوهها و درختان و رودخانه ها و ثروتهای عظیم این کشور را حراج زده اند ، این ضد ایرانیان حرامی ، کشور را به چین و روس آنهم به بهای اندک فروخته اند ، و همچنان اما دم از آرمانهای انقلاب منحط و مطالبات رهبر سفاک خود میزنند.

ای مردم بیدار باشید ، چه مسلمان باشید و یا از هر دین و عقیده دیگر و یا کافر ، اگر خودتان و کشورتان و مردم مظلومتان را دوست دارید ، امیدی به این غارتگران حیله گر دین دزد نبندید و بدانید ، هر کس پیروی ولایت فقیه را بکند ، اول آخرتش از بین می رود و جرم و جنایت و خون و مال مردم بر گردنش می ماند. و دوم دنیایش به حرام و مال مردم و ربا و رشوه و خیانت آلوده می شود.

الا ای مردم شریف ایران هشیار باشید ، که اگر حق خود را نستانید ، مملکتی سوخته و بی آب و علف ، و ناموس های بر باد رفته و خون های ریخته شده ،خانه های خراب ، و دین از کف رفته، برایتان باقی میماند.

ای مردم از روحانیت و علماء دوری کنید ،و هرگز به ایشان امید نبندید ، مگر فقط برای دین و آنهم زمانی که یقین کنید ضد ولایت فقیه هستند ،که اکثریت آنان رفیق دزد و شریک قافله اند ،و فریبتان میدهند ،و دنیا و اخرتتان را نابود میکنند ، اینان دین خدا را نابود کردند ، این روحانیون و علمائ خودفروخته ،همان دشمنان امام زمان عج هستند که در اول انقلاب ،وقتی دجال بزرگ ظهور کرد و آمد ، بدنبالش رفتند و بر سفره خونین و حرامش نشستند ،و به نام امام زمان عج جنایتها و خیانتها نمودند ، و به نام اسلام خونهای ناحق ریخته اند ، و هر کس با این سفاکان دین دزد مبارزه نماید ، در واقع به دین خدا کمک کرده ، اینان دشمنان پیامبر اکرم ص و اهل بیت طاهرینش ع هستند ، و شما نیت کنید و برای دین خدا بپا خیزید.

الا ای راد مردان حق پرست ، ای شب زنده داران برای عدالت ، بدانید که شما مسئولید ،پس قیام کنید ، و بر پا شوید ، که شما شاهدان خدا هستید ، و بپا خیزید که هنگام قیام است و نباید ، که زندگی دنیا شما را بفریبد ، دیگر وقت حرکت است.
ای مردان عدالتخواه و عاشق ایران زمین ، ما خادمان اهل بیت ع ، با شماییم ، ما به دستور وجدانمان ، به دستور خداوندی که از مردان جهان پیمان قیام در برابر ظالم را گرفته است ، بر میخیزیم.

الا ای مردم مظلوم ایران ، از تمام مسئولین و وکلای مجلس و فرماندهان سپاه و روحانیون و امامان جمعه و جماعت و اکثریتعلماء و مجتهدین ، دور شوید که همگی حرامخوار و پیرو رهبر شیطان صفتند ، و همگی جیره خوار دستگاه ظالمند ، از آنان قطع امید نمایید.
چه اینکه مسئولی که حقوقش و مزایای او صدها برابر کارگر و معلم است خود را به رئیس و رهبرش و به پول حرامش و به املاک و مرکبش فروخته است ، و هرگز به شما و درد و رنجتان و به اشک و اندوهتان نخواهد اندیشید.
ای مردم بیدار باشید ، رهبری قیام با خود شما است ، و حقتان را خودتان باید بستانید ، و هرگز کسی آن را به شما تقدیم نخواهد کرد.
مردم شریف ایران و ای وجدانهای بیدار ، ای مردان و زنان دلسوز وطن ، چه مذهبی باشید و چه نباشید ، باید برای وطن خودتان دست در دست هم متحد و یکپارچه ، ضحاک ستمگر را پایین بکشید.

الا ای کاوه های دلاور ایران زمین ، ما خادمان اهل بیت ع و معتقدین به ولایت امام زمان ارواحنا فداه ، دست اتحاد را به سوی تمامی شما حق پرستان ، و مظلومان و مردم شریف ایران دراز نموده و امید و انتظار اتحاد داریم.
ما مهیای قیام هستیم واما هرگز نباید حقوق دیگران حتی دشمنانمان را پایمال کنیم ، ما حق نداریم ظلمی کنیم ، و خون ناحقی بریزیم ، و مالی راتخریب نماییم.
ما شاهدان و شهیدان این صفحه تاریخیم ، و شعله های قیام در روح و دل ما شلعه ورست.

ای مردم شریف ایران ، هر شب به خیابانها بیایید و خواب ستمگر ان را آشفته سازید ، که خداوند ناظر اعمال شما و پشتیبان قیام شما است.

خادمان اهل بیت ع در هیئت های مذهبی متحده در سراسر کشور ،

کرج ،ورامین ، قم ، اصفهان ،کاشان ، ایذه ، خرم اباد، اهواز ،و شهرهای دیگر