حکم فساد فی الارض برای توماج صالحی منتهای دنائت یک رژیم در حال سقوط است


هموطنان؛ طبق اصل ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر حق اعتراض از حقوق ابتدایی هر انسان است که همه دولت ها موظف به الزام به آن هستند .
از آنجا که رژیم ویرانگر جمهوری اسلامی با هیچ یک از نرم های بین‌المللی همخوانی ندارد و با قوانین قرون وسطی ۴۳ سال است که ملتی را به گروگان گرفته و هر گونه اعتراضی را فساد فی الارض تلقی کرده و آنرا سرکوب میکند .
جرم اصلی توماج قهرمان افشای لابی های رژیم با اسم و مشخصات در خارج کشور و اعتراض به وضعیت به غارت رفته مردم در داخل کشور بوده است .او با آگاهی و شجاعتی وصف ناپذیر در کف خیابان همراه مردم عاصی علیه وضع موجود اعتراض میکرد کاری که میلیون ها ایرانی در سی و یک استان و بیش از ۱۴۰ دانشگاه نزدیک به سه ماه است که به آن مشغول هستند.
اجتماع و اتحاد کم نظیر ایرانیان در خارج کشور، رو برگرداندن لابی های سنتی رژیم مثل کانادا ،آلمان و فرانسه ،و رزم بی امان زنان و مردان شجاع در خیابان های ایران تعادل رژیم را در همه زمینه ها بهم ریخته است .

نقش بر آب شدن همه ترفند های رژیم مثل شاهچراغ و آتش زدن زندان لاکان رشت و زندان اوین هم نتوانست در عزم جزم مردم ایران برای سرنگونی خللی ایجاد کند . بنا بر این تنها راه باقی مانده برای سرکوبگران، ایجاد فضای ترس و وحشت با ابلاغ اتهام های واهی و تهدید به اعدام است . اما فضای انقلابی جامعه و حضور خشمگین مردمی که هیچ چیز برای از دست دادن ندارند در کف خیابان نقشه ها و ترفندهای اهریمنان را نقش بر آب کرده و مانع رساندن گزندی به قهرمانان مردم خواهد شد .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران ضمن ستایش مقاومت جانانه توماج صالحی از بدو دستگیری تا امروز به حاکمان ضد مردمی یاد آور میشود که هر گونه گزندی به جان توماج صالحی و سایر دستگیر شدگانی که با این اتهام واهی مواجه هستند به منزله پمپاژ بنزین به هیزمی که مردم ایران در کف خیابان برای آنها تدارک دیده اند, می‌باشد .
ما همچنین معتقد هستیم از آنجا که موئلفه های بنیادین این انقلاب هم حقیقی وهم واقعی هستند وقوع انقلاب حتمی و مردم ایران رژیمی را که میهنشان را به ورشکستگی کشانده است را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد .
پانزده هزار دستگیری و بیش از پانصد شهید بالا ترین گواه بر ستمگری شما و حقانیت انقلاب پیش رو می باشد
اتحاد زندانیان سیاسی ایران