خانه / اعتراضات مردمي / تجمع مالباختگان موسسه مالی آرمان در شهرستان دورود – فیلم

تجمع مالباختگان موسسه مالی آرمان در شهرستان دورود – فیلم

تجمع مالباختگان موسسه مالی آرمان در شهرستان دورود استان #لرستان ۱۳۹۶/۳/۲
گفته می شود مدیران خودی این موسسه با اختلاس های میلیاردی پول مردم را بالا کشیدن و به کسی هم جوابگو نیستند

ترس حکومت از گسترش تجمع‌های اعتراضی مالباختگان و اعلام اینکه مؤسسه توسعه ورشکست نشده است.
عصر روز چهار‌شنبه۳خردادماه۹۶ معاون امنیتی استانداری خوزستان و همچنین معاون فرمانداری در اندیمشک در ترس از گسترش تجمع‌های اعتراضی مالباختگان مؤسسه اعتباری توسعه که اعلام ورشکستگی کرده است به صحنه آمدند تا بتوانند جلوی اعتراضات مردم غارت شده را بگیرند و وعده دادند که روز شنبه همه شعب این مؤسسه باز خواهند بود و جای هیچ گونه نگرانی برای حساب‌ها نیست.
لازم به یادآوریست که پس از اعلام ورشکستگی این مؤسسه مردم محرومی که سرمایه اندک خود را به این مؤسسه غارتگر سپرده بودند به خیابانها آمده و مقابل بسیاری از شعب این مؤسسه در سراسر کشور تجمع‌های اعتراضی بر پا کردند، که برخی از این تجمعات منجر به درگیری با نیروی انتظامی هم شده است . بنابه به گزارش دریافتی تجمعات مالباخته گان همچنان ادامه دارد .
چنانچه در تجمعی بعدازظهر چهارشنبه سوم خرداد مالباختگان موسسه آرمان؛ =شیشه های موسسه توسعه را شکستند و مامورین سرکوبگر نیروی انتظامی برای متفرق کردن مردم اقدام به شلیک هوایی و پرتاب گاز اشک آور نمودند. فضای شهر ملتهب گزارش شده است.
صبح امروز پنجشنبه ۴خرداد در دومین روز اعتراض سپرده گذاران در اهواز؛ جمعی از مردم درمقابل شعب موسسه اعتباری توسعه (آرمان سابق) تجمع اعتراضی برگزارکردند. مالباختگان معترض در اهواز اقدام به شکستن شیشه های این بانک کردند و خواستار برگرداندن سپرده های خود شدند.
طبق اخبار رسیده، جمعی از مالباختگان موسسه غارت بنام موسسه آرمان؛ در رامهرمز بعلت بسته شدن آن از صبح روز پنجشنبه ۴ خرداد در مقابل آن تجمع کرده و خواستار سپرده های خود هستند.
مالباختگان ماهشهری در اعتراض به چپاول و غارت سپرده هایشان؛ مقابل درب موسسه اعتباری توسعه (ارمان) دست به تجمع زدند اما با درب بسته مواجه شدند.