در واکنش به اعدام محسن شکاری؛ زندانیان گوهردشت: «ما را ز سر بریده نترسانید»

پس از اعدام محسن شکاری، زندانیان سیاسی زندان گوهردشت با نوشته نامه ای خون او را نوری در راه رسیدن به آزادی دانسته و خطاب به جلادان حکومتی، رهبر و قاضی القضات چنین گفتند: «تا دیروز جوانان این آب و خاک را در کوچه و خیابان به خاک و خون کشیده اید و قهرمانها دیده اید. و از این پس بر چوبه های دار هم اسطوره ها متولد می شوند که با همان شعار زنده باد آزادی و مرگ بر خامنه ای بر چوبه های دار بوسه می زنند. پس ما را ز سر بریده نترسانید».

متن کامل نامه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت چنین است:
«شهید نوری است که راه رسیدن به آزادی را روشن، عزم ها را راسخ و عهد و پیمان ها را محکم می کند. زیرا با فدا کردن خود جان های تشنه آزادی و عدالت را به مقصد نهایی فرامی خواند.
این واقعیت حکومت را در بن بست قرار می دهد و هر شهید استمرار قیام را مهر میکند.

خاکسپاری، هفتم و چهلم و هر یادشان تجدید پیمانی است برای پیمودن راهشان و این کل رژیم را به وحشت می اندازد.
شهید قیام، یعنی شهادت جوانانمان که به دلیل اعتراضات خیابانی دستگیر، شکنجه و به اعدام محکوم می شوند، با اعدام و فدای جان خود خون تازه ای می شوند در رگان کل جنبش، و حلقه کبود طناب های دار بر گردن های سرفرازشان همچون تاج خاری که بر سر عیسی مسیح در هنگام به صلیب کشیده شدن قرار دادند، مقدس و حلقه افتخار می شود.

به همین خاطر دختران و پسران همرزمشان فریاد می کشند: این گل پر پر شده هدیه به میهن شده، و یا ای محسن شورشی راهت ادامه دارد.

بعنوان زندانیان و دستگیرشدگان قیام، ضمن صمیمانه ترین تسلیت ها به خانواده محسن شهید، به جلادان حکومتی، رهبر و قاضی القضات آنها می گوییم… تا دیروز جوانان این آب و خاک را در کوچه و خیابان به خاک و خون کشیده اید و قهرمانها دیده اید.
و از این پس بر چوبه های دار هم اسطوره ها متولد می شوند که با همان شعار زنده باد آزادی و مرگ بر خامنه ای بر چوبه های دار بوسه می زنند.
پس ما را ز سر بریده نترسانید.

زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج (رجایی شهر)

آذرماه ۱۴۰۱