چند سوال ساده در مورد حمله به قبر خمینی و مجلس ارتجاع: محمد حسین توتونچیان

عکسی که می‌بینید مربوط به یکی‌ از کسانی‌ است که رژیم ایران ادعا می‌کند داعشی است و تا چند لحظه پیش کمر بند انتحاری داشته و حالا دستگیر شده است .
سوال اول این است که رژیمی‌ که ۳۸ سال است که در ماه رمضان برای روزه خوری مردم عادی را شلاق می‌زند چگونه است که در همین ماه رمضان برای یک فرد به اصطلاح داعشی که میخواسته قبر خمینی را منفجر کنه بلا فاصله بعد از دستگیری   در انظار عمومی  بطری آب آورده ؟
سوال بعدی :چند به اصطلاح داعشی با نقشه‌ای دقیق دو مرکز مهم ایدئولوژی و سیاسی رژیم را نشانه میگیرند و با مهارت از همه تورها ی امنیتی عبور میکندد . اما چرا بجای هدف قرار دادن نمایندگان   مردم عادی و مراجعه کنندگان و تظاهرات کنندگان  را  کشته و زخمی میکنند ؟ بی‌ شک  ما کشته شدن افراد بی‌ گناه را از طرف هر کس و با هر انگیزه‌ای  که باشد را عملی غیر انسانی‌ دانسته و آنرا به شدت محکوم می‌کنیم .
سئوال سوم : چرا در زمان وقوع حادثه  تلویزیون رژیم در همه کانال‌ها به پخش برنامه‌های رسمی‌ خود ادامه میدهندو فقط به یک زیر نویس اکتفا میکنند اما در عوض تلویزون  اوباما نشان سی‌  ان ان  یعنی‌ همان تلویزیونی که به خانم کلینتون سوالات تقلبی می‌رساند مسئولیت پوشش خبری این حادثه را به عهده می‌گیرد و با گزارش لحظه به لحظه و با پخش  ویدئو‌های متعدد به مثابه یک رسانه‌ ذوب شده در ولایت انجام وظیفه می‌کند  ؟ این در حالی‌ است که تلویزین بی‌ بی‌ سی‌ که پرچمدار پخش محصولات وزارت اطلاعات رژیم است در این مورد از موضع  افشا گرانه بر خورد می‌کند و خبر نگار آن در قاهره آقای  مهرداد فرهمند اظهار می‌دارد که لحن و لهجه  آنها به هیچ کدام از مردم  شام یعنی‌ سوریه ،  لبنان ، اردن ،فلسطین و عراق شباهتی‌  ندارد و اساسا این لحن لحن عربی نیست  .

سوال چهارم : آیا برای رژیمی‌ که حرم حضرت رضا  در مشهد و حرم حضرت امام حسن عسگری در  سامرا را منفجر  می‌کند ، د رزمانه‌ای که گلوی بازوی نظامی آن زیر تیغ لیست گذاری گیر کرده ترتیب دادن چنین سناریو ای   با چند کشته و زخمی  خیلی‌ سخت است؟
این آخری  اما  سوال نیست جهت اطلاع است ، جالب است بدانید واکنش خامنه‌ای به این حادثه به همان سرعتی بود که ۱۳ سال پیش نسبت به انفجار حرم حضرت رضا نشان داد . به همین خاطر است که غیر از دستگاه مماشات  و مشتی پاسدار بسیجی رژیم کسی‌ این حرفهارا نمی‌پذیرد .و  به همه این نقشه‌های شوم میخندند . طنز نویس چیره دست آقای هادی خرسند در ۴ جمله این خیمه شب بازی رژیم  را این چینن افشا کرد.
چاقو  دسته خود را گاهی میبرد.
سفیر داعش در تهران به وزارت خارجه احضار شد .
داعش مسئولیت چاخان جمهوری اسلامی را پذیرفت.
بزودی بعضی‌ از نشان کرده‌های رژیم بعنوان داعش اعدام می‌شوند.

محمد حسین توتونچیان