دعوت “اتحاد زندانیان سیاسی ” از هموطنان شریف و آزاده برای شرکت در گردهمایی بزرگ ویلپنت

اتحاد زندانیان سیاسی

با تو هموطن موجم و طوفان ، رعدم و باران، رودم و طغیان، نورم وعصیان
در کهکشانی که بمناسبت روز شهدا و زندانیان سیاسی و بزرگداشت 30 خرداد سال 1360در روز اول جولای 2017 در ویلپنت پاریس خلق خواهیم کرد مقدم تک تک شما هموطنان شریف و آزاده میهنمان را با هر مرام و مسلک و عقیده ای که خواهان سرنگونی تمام عیار رژیم جهل و جنایت آخوندی میباشند گرامی خواهیم داشت.
حضورآحادمان به مثابه شهاب هایی نورانی خواهد بود که مرزها را در خواهد نوردید و بر بام میهن عزیزمان ، ایران فرود خواهد آمد. ابرهای تیره و تار ظلمات آخوندی حاکم را خواهد درید و چونان صاعقه ای  سر و قلب دشمن  را نشانه خواهد رفت. بلا شک پرتوی این باران نور، گرما بخش و نوید دهنده امید وایقان به صبح رهایی  مردم مان از چنگ اهریمن آخوندی دردل عاشقان آزادی درزندانها و سراسر ایران به خلق قهرمان مان خواهد بود.
ما زندانیان از بند رسته سیاهچالهای رژیم ضد بشری آخوندی شرکت تمامی ایرانیانی که دل در گرو رهایی کشور اسیرمان از شر حکومت قرون وسطایی آخوندی دارند را در این رزمایش بزرگ که به حق مقاومتی سترگ و ستودنی است یک وظیفه ملی و میهنی میدانیم. ما معتقدیم که تا کنون دیگربعد ازحدود نزدیک به چهل سال بلایی که این حکومت جبار مانند همه حکومتهای فاشیستی و دیکتاتوری درجهان و در سراسر تاریخ برمردم خودشان آورده اند بر کسی پوشیده  نیست.
همانطوریکه مستحضر هستید این گردهمایی در شرایطی برگزار میشود که دوران بکلی به ضرررژیم و به نفع مقاومت مردمی ایران تغییر کرده است . ازیک طرف  وضعیت رژیم بغایت شکننده تر از قبل نه راه پیش دارد و نه راه پس . خامنه ای در حضیض درماندگی قادر به حل هیچیک از بحرانها و تضادهای گریبانگیرش  چه در رابطه با مهار اعتراضات روزافزون مردمی در داخل و چه در باتلاق تروریسم صادراتیش درخارج مانند سوریه ،عراق، لبنان، فلسطین، اقغانستان و یمن نیست و ماشین سرکوب و تروریسمش با ریش و کیشش  هردو در گل گیر کرده اند.  از طرف دیگر وcضعیت رو به اعتلای مقاومت هم در سطح جهانی و هم در داخل میهنمان تهدید سرنگونی رژیم منحوس را به اعتراف خود سرکردگان رژیم صد چندان کرده است. ملی شدن و جهانی شدن جنبش دادخواهی قتل عام 67 و خارج شدن  با سلامت مجاهدان آزادی از عراق به آلبانی از جمله نمونه های این بالندگی است که خواب را ازچشمان خامنه ای ربوده است .
در یک کلام رژیم آخوندی بجزقتل وغارت وجنایت و برباد دادن ثروتهای ملی که حتی متعلق به چند نسل آینده کشورمان میباشد کار دیگری انجام نداده است . فقط به فقط نکبت و فلاکت ببارآورده ولاغیر.
پس هموطن ، برای همراهی و همبستگی با دیگرآزادیخواهان و وطن پرستان همصدا شو و ” نه” بزرگ ملت ایران را به آخوندهای جنایتکارو ضد بشرو “آری ” جانانه ات را به مقاومت سرفراز خلق قهرمان ایران به گوش جهانیان طنین انداز کن.
اتحاد زندانیان سیاسی
29 خرداد 1396 / 19 ژوئیه 2017