« پیام کهکشان »سید شهاب اشرافی

سید شهاب اشرافی
کهکشانی دیگر با شکوه و نظم فراوان برگزار شد، تا دوست و دشمن قدرت برنامه ریزی و سازماندهی مجاهدین را ببینند.
هر انسان آزاد اندیشی، استمرار مبارزه برای آزادی توسط مجاهدین سرافراز اقرار دارد، و به این استقامت بی سابقه درود می فرستد.
در جهان ناظر عدالت خواهی و جنبشهای اجتماعی زیادی هستیم، ولی آنچه که حرکت آزادی خواهانهٔ ما را از دیگران متمایز می سازد، هدایت، مدیریت و صداقت در رهبری و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران می باشد.
خمینی دجال و پسرش، از همان سال های ابتدای انقلاب کمر به نابودی مجاهدین بسته بودند، اما این آرزو را به گور بردند.
پس از او خامنه ای و دیگر عمال رژیم، بدنبال عملی کردن این آرزو از هیچ کاری فروگذار نکردند، از زد و بند با فرانسه
در ماجرای ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ یا پروژه شیطان سازی از مجاهدین تا بمباران های پیاپی لیبرتی، که همه با درایت رهبری و استقامت اعضای مجاهدین نقش بر آب شد.
حالا هم با تلاش های شبانه روزی خواهر مریم، انتقال کامل تمامی ساکنین لیبرتی به آلبانی صورت گرفته است و اعضای مجاهدین در مکانی امن مستقر می باشند. گذر از این راه پر پیچ خم ممکن نبود مگر با هدایت و درایت خواهر مریم و برادر مسعود.
اینک خامنه ای هم همچون خمینی آرزوی نابودی ارتش آزادی بخش سازمان مجاهدین را به گور خواهد برد.
ولی فقیه ارتجاع به روشنی می داند همین مجاهدین هستند که با قدرتی صد چندان بازگشته و حکومت منفورش را بر نابود می کنند. به همین خاطر هم نمی تواند یکپارچگی مجاهدین را ببیند و در برابر ضربه ای که از کهکشان خورد مثل دیوانه خود را به در و دیوار می کوبد.
رژیم در روابط خارجی در انزوای سیاسی و ضعف شدید قرار دارد. و این موضوع در قرارداد با شرکت توتال که ۸۰%
سهم می برد کاملا مشهود است. این قرارداد تکرار قرارداد ساژن و پژو در دوران خاتمی و یادآور عهدنامه های دوران قاجاراست. در این قراردادها بعد از سهم طرف خارجی الباقی هم به جیب بیت وسپاه واریز می شود، تا مردم ۱۰۰%  متضرر شوند.
رژیم هر قسمتی از ایران را به خاطر منافع خود واگذار می کند، تا تاریخ انقضاء خود را تمدید کند، ولی فایده ای ندارد و بی ثباتی ساختار رژیم را در بر گرفته، وقتی رهبر ارتجاع فرمان آتش به اختیار می دهد، یعنی کفگیر رژیم به ته دیگ خورده است.
همانطور که می دانید گردهمایی امسال با سال های قبل خیلی فرق داشت، زیرا این اولین کهکشان پس از رهایی مجاهدین از لیبرتی بود و ما شاهد به هم پیوستن آنها از آلبانی به هواداران بودیم.
حامیان دیکتاتوری آخوندی می دانند که رژیم در سرازیری سقوط قرار دارد، و دیگر نمی توانند خود را به خواب بزنند.
به قول خواهر مریم سازش و مماشات آمریکا و غرب با حکومت ایران شکست خورده است.  آنها صدای رسا و آزادی خواه جامعه ایرانی را به پرچم داری خواهر مریم و مجاهدین سرافراز که همانا سرنگونی رژیم آخوندی است، به وضوح در ویلپنت شنیده‌اند.
پس از کهکشان بر ما و هر انسان آزاد اندیشی واجب است که برای نابودی دجالان حاکم بر ایران با هم متحد شده و با فعالیت های دو چندان رژیم به بن بست رسیده را نابود کنیم.
به امید برگزاری کهکشان سال دیگر در تهران.
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد ارتش آزادی
سید شهاب اشرافی