<هیچ جنگی منجر به سرنگونی رژیم نخواهد شد>

<
هیچ جنگی منجر به سرنگونی رژیم نخواهد شد. به یک دلیل ساده هیچ دولتی با رژیم ایران مخالفت جدی ندارد . چون مثل گاو‌شیرده به همه ی دولت‌های چپ و راست سود میرساند. منتها به هر کدام به نوعی جمهوری اسلامی و اسرائیل در خوشبینانه ترین تصور علیرغم همه ی موشک پرانیها که عمدتا مصنوعی و حساب شده هستند و حاوی کمترین خسارات , دشمنان مفید یکدیگرهستند. اگر اسرائیل نباشد خامنه ای نمی تواند سیل ذوب شدگان خود را تغذیه کند و در سایه ی همین دشمنی هم سرکوب کند هم جنایت . و اگر اسرائیل دشمنی چون ایران نداشته باشد نمی تواند کمک های هنگفت مالی و تسلیحاتی از آمریکادریافت کند.
دونالد ترامپ به صراحت اعلام کرد که شبی که قصد زدن قاسم سلیمانی را داشته نتانیا هو خودش را کنار کشیده. او همچنین گفت وقتی سلیمانی را زدیم رژیم ایران پیام داد که اجازه بدهید یک قسمت عین الاسد را که خالی از سکنه است را ما بزنیم و ما هم اجازه دادیم. دشمنی ایران و اسرائیل را در این موارد می‌توان تفسیر کرد .
از. اینها مهم تر اینکه وقتی اسرائیل می‌تواند مهمان یک روزه ایران اسماعیل هنیه را با آن دقت بزند. ‌پس چرا تا بحال خامنه ای را نزده در حالی که از زبان تمامی مسئولان اسرائیلی بار ها و بار ها بیان شده که سر مار در تهران است. چرا سر مار را نمیزنید؟
خامنه ای آگاهانه جنگ اعراب و اسرائیل را به جنگ ایران و اسرائیل تبدیل کرده تا دشمن اصلی خود که همانا مردم ایران هستند را سرکوب کند. بنابراین تنها نیرویی که توانایی سرنگونی این رژیم سفاک را دارد همانا مردم ایران هستند که همواره برای این مهم شهید می دهند تا به پیروزی نهایی دست پیدا کنند.
نتیجه اینکه آن دسته ایرانیانی که از روی جهل مطلق برای نتانیاهو و صهیونیسنها دم تکان می‌دهند آب در هاون میکوبند و عرض خود را می برند . تصور اینکه اسرائیل ایران را بکوبد و رژیم ایران را از بین ببرد و یک نیروی ایرانی را سر کار بیاورد تصوری ابلهانه است که ریشه در بی عملی و جهل مرکب دارد.

.