خانه / مقالات / بازخوانی یک قتل و رد پای نایاکی‌ها و عوامل رژیم در دولت امریکا

بازخوانی یک قتل و رد پای نایاکی‌ها و عوامل رژیم در دولت امریکا

خبر ازدواج پسر جورج سوروس (سرمایه دار و گلوبالیست مشهور) با خانم هما عابدین دستیار سابق هیلاری کلینتون منتشر شد.

این خبر باعث شد نقبی به گذشته بزنم.

‏در دوره اوباما، خانم هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه بود و دستیار ارشدش همین خانم هما عابدین بود.
پدر و مادر این خانم هندی- پاکستانی هستند و مادرش از مدیران یک موسسه اسلامی در امریکاست و پدرش عضو اخوان المسلمین و خودش هم مسلمان و البته روابط نزدیک با نایاک و حسین موسویان

‏زمانی که بخشی از ایمیل‌های هیلاری کلینتون هک شد (ظاهرا توسط یک هکر روس)، در بسیاری از ایمیل‌ها نام خانم هما عابدین دیده شد که معمولا هما به هیلاری گزارشاتی میداد و هیلاری به او دستورات لازم را میداد.
در یکی از این ایمیل‌ها، نوشته شده بود که دولت ایران از ما خواسته بخاطر نشان دادن حسن نیت دولت امریکا، شهرام امیری را که به امریکا پناهنده شده را بازگردانیم و هیلاری هم گفته شهرام امیری اطلاعات خوبی داده اما در مورد این پیشنهاد با اوباما حرف خواهد زد.

‏آن‌ها که ماجرای شهرام امیری یادشان نیست همین قدر بدانید که او یک دانشمند هسته ای- نظامی ایران بود که در مراسم حج خودشان را به سفارت امریکا رساند و پناهنده آنجا شد و اما وقتی به امریکا رسید، وجه المصالحه بین جمهوری اسلامی و دولت اوباما قرار گرفت و او را به ایران بازگرداندند

دولت کثیف اوباما اعلام کرد که شهرام امیری با میل خود به ایران بازگشت!
زمانی که او به تهران رسید رژیم … آخوندی ابتدا از او استقبال گرمی کرد اما چند ماه بعد او را اعدام کرد!
اعدام شهرام امیری همزمان شد به کاندیداتوری ترامپ و هیلاری کلینتون
ترامپ در همان روزها یک توئیت زد و نوشت که قتل دانشمند ایرانی که به دولت امریکا کمک کرده بود بخاطر ایمیل‌های هیلاری کلینتون است.

‏دوباره برگردیم به خبر ازدواج پسر جورج سوروس و هما عابدین

عوامل رژیم ممکن است خودشان مستقیما با دولت اوباما-بایدن دسترسی نداشته باشند اما سرپل‌ها و مهره‌هایی در امریکا مثل همین خانم هما عابدین هستند که درخواست‌های رژیم را در کاخ سفید به نتیجه می‌رسانند.
بخاطر این چیزهاست که می‌گوییم تا زمانی که دمکرات‌های فاسد در کاخ سفید حضور دارند، هیچ درخواست تحریم، هیچ درخواست حمایت از مردم، هیچ درخواست فشار بر جمهوری اسلامی به نتیجه نخواهد رسید.

اگر ترامپ آمد باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم چون دیگر چنین مهره‌های خطرناکی مثل عوامل جورج سورس در کاخ سفید راهی نخواهند داشت.
پایان.