خانه / اخبار مهم روز / یک پیروزی برای آزادیخواهان ایرانی در برلین ـ لغو جلسه سه روزه انجمن بنیادگرایی رژیم توسط دولت فدرال آلمان

یک پیروزی برای آزادیخواهان ایرانی در برلین ـ لغو جلسه سه روزه انجمن بنیادگرایی رژیم توسط دولت فدرال آلمان

کاتارینا بارلی ـ وزیر فدرال در امور خانواده

سایت بهار ایران

بدنبال فعالیتهای افشاگرانه و مطبوعاتی دفتر شورای ملی مقاومت ایران در برلین و اعتراضات گسترده جوامع ایرانی و سایر فعالان حقوق بشری و ضد بنیادگرایی، جلسه انجمن بنیادگرایی رژیم بنام ”جامعه المصطفی” که قرار بود در برلین برگزار شود توسط دولت فدرال آلمان و خانم وزیر دکتر کاتارینا بارلی لغو گردید و کمک مالی به این انجمن متوقف شد.

مقاومت ایران از لغو جلسه ارگان بنیادگرایی و تروریسم رژیم آخوندی توسط آلمان استقبال  میکند

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران از اقدام خانم دکتر کاتارینا بارلی وزیر فدرال در امور خانواده مبنی بر دستور لغو جلسه سه روزه جامعه المصطفی ارگان صدور تروریسم و بنیادگرایی در برلین استقبال میکند. این وزارتخانه کمک مالی خود را که برای باصطلاح جامعه اسلامی شیعیان در آلمان IGS  در نظر گرفته بود پس گرفت.

اقدام وزیر فدرال در امور خانواده یک قدم مثبت در راستای مقابله با تروریسم و بنیادگرایی است که باید با اقدامات دیگر، منجمله اخراج مزدوران و عوامل وزارت اطلاعات از خاک آلمان تکمیل شود.

نمایندگی شورا در اطلاعیه خود به تاریخ 21 ژوئیه ضمن فراخوان به لغو فوری جلسه از سوی وزارتخانه مذکور خاطر نشان کرده بود: ”جامعه المصطفی یک نهاد بدنام حامی تروریسم بین المللی است که توسط رژیم ایران و زیر نظر رهبر این رژیم علی خامنه ای تاسیس شده، با نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران مرتبط است و ماموریت تعریف شده اش جذب  عناصر بنیادگرا از میان ملیت های غیر ایرانی است. افراد جذب شده متعاقبا در ماشین ترور و جنگ طلبی ملایان ایران بکار گرفته میشوند.”

نمایندگی شورا از دولت آلمان و ارگانهای مسئول در این کشور میخواهد تا مانع از فعالیت کلیه نهادهای بنیادگرایی هدایت شده از طریق تهران در آلمان شوند. نهادهایی همچون مرکز اسلامی هامبورگ و IGS بهیچوجه نه مسلمانان و نه شیعیان را نمایندگی نمی کنند. آنها مبلغ نظام ولایت فقیه (دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران) بوده و مجری اوامر سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات ملایان در کشورهای مختلف جهان هستند.

فعالیت عوامل و مزدوران رژیم آخوندی در آلمان نه تنها موجب افزایش افراطی گرایی در خاک آلمان شده، بلکه امنیت و صلح در اروپا را بخطرانداخته و برای امنیت پناهندگان ایرانی نیز مخاطره آمیز است.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان ـ برلین

28 ژوئیه 2017 – 6 مرداد 1396

آقای جواد دبیران سخنگوی مطبوعاتی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان روز گذشته طی مصاحبه های مطبوعاتی خواستار لغو این برنامه شده بود.

این خبر بشرح زیر بر روی اینترنت منتشر گردیده است :

سرویس خبری اومانیست hpd 28 ژوئیه 2017

در پی اعتراضات وزارت امور خانواده علیه برگزاری جلسه سازمانهای اسلامگرا موضعگیری کرد

از امروز قرار بود که در برلین یک جلسه (کارگاه) سه روزه ”مجمع اسلامی جوامع شیعی در آلمان” IGS برگزار شود که از سوی وزارت فدرال در امور خانواده 18000 یورو بابت این جلسه کمک دریافت میکرد. در پی اعتراضات صورت گرفته، این وزارتخانه اکنون از آن جلسه فاصله گرفته و خواستار لغو آن شد.

وزارت امور خانواده که تحت ریاست وزیر خانم کاتارینا بارلی از حزب سوسیال دمکرات قرار دارد، از یک جلسه (کارگاه) تحت عنوان ”شناخت اسلام بین عقلگرایی و رادیکالیسم” حمایت مالی بعمل آورده بود. این جلسه از سوی سازمانهایی برگزار میشود که به رژیم ایران نزدیک هستند از جمله IGS و انستیتو المصطفی. تامین کننده مالی این پروژه جامعه ترکها در آلمان بوده است که مجموعا 18225 یورو (از وزارتخانه) جهت انتقال به IGS قرار بود دریافت کند.

همکاری وزارتخانه مزبور با این سازمانها موجب اعتراضات از سوی طرفهای مختلف شد. …..

وزارتخانه خواستار لغو جلسه (کارگاه) میشود

امروز جمعه وزارت امور خانواده آلمان در یک موضعگیری از خود واکنش نشان داد. در توئیتر این وزارتخانه اعلام کرد که از جامعه ترکهای آلمان خواسته شده است تا بعنوان تامین کننده مالی این جلسه، آنرا لغو کند.

در توئیت رسمی وزارتخانه آمده است:

«ما از جامعه ترکهای آلمان خواستیم که کارگاه را لغو کند.»

http://iran-spring.com/fa/iran/resistance/11-resistance/14037/2017-07-28-15-58-29