طرح اطلاعات آخوندی براي سفيد سازي حسینی آخوند مزدور لبناني به منظور نفوذ دادن او در كشورها و محافل عربي و به كار گرفتن عليه مقاومت

 مزدور لبناني -

كميسيون ‌‌‌‌‌امنيت و ضدتروريسم
اطلاعیه-آخوند مزدور لبناني – شماره ۲

وزارت اطلاعات آخوندی، پس از به صحنه آوردن مزدور محمد علي حسینی در كنار مزدوران پيشاني سياه رژیم در پاریس، که باعث شد آخوند مزدور به يك كارت سوخته تبديل شود، در صدد بر آمد تا وی را سفیدسازی و بازسازی کرده و او را در كشورها و محافل عربي نفوذ داده و عليه مقاومت ايران به کار گیرد.
مزدوري اين آخوند فرومايه براي وزارت اطلاعات، نيروي تروريستي قدس و شعبه لبناني سپاه پاسداران و ظاهر شدن او با كثيف ترين مزدوران وزارت اطلاعات كه واکنش شتابزده و وحشتزده اطلاعات آخوندي در قبال گردهمایی بزرگ مقاومت بود، از این پیشتر در اطلاعیه كميسيون امنيت و ضد تروريسم در۱۸ تير ۱۳۹۶ افشا شده بود.
ذيلا جزئيات بيشتري از طرحهاي جديد وزارت اطلاعات در ارتباط با اين آخوند مزدور كه از داخل كشور دريافت شده است را به اطلاع مي رساند:
۱.وزارت اطلاعات به آخوند مزدور دستور داده است تا روابط خودش را با ديگر مزدوران حتي المقدور مخفي نگه دارد كه باعث رسوايي و بي اعتباري بيشتر او نشود. از اين رو عكس و فيلم ديدار ۱۷تير خود با مزدوران را که در پاريس انجام شد، روي حسابهاي فيس بوك و توييتر خودش نگذاشت. عكس او با مزدوران ضميمه است.
۲.آخوند حسيني براي اينكه سفرش به پاريس در تيرماه گذشته را توجيه كند در يك اقدام فريبكارانه در مصاحبه با برخي از مطبوعات عربي اعلام كرد كه براي بحث پيرامون «عوامل و ريشه هاي تروريسم» به دعوت «گروههاي فرانسوي و آلماني» به اين سفر رفته بود. در حاليكه اين سفر به طور کامل توسط وزارت اطلاعات سازمان يافته و هزينه آن توسط وزارت اطلاعات تأمين شده بود و هيچ ربطي به دعاوي مضحك او نداشت.
۳. اين مزدور كه از سال گذشته به بهانه محذورات امنيتي از مصاحبه و اظهار نظر عليه رژيم و حزب الله خودداري  مي كرد، بار ديگر در هفته هاي اخير به دستور وزارت اطلاعات براي سفيد سازي خود و نفوذ در كشورها و محافل عربي به صدور بيانيه ها و مصاحبه هاي ضد ولايت فقيه و حزب الله مبادرت مي كند. اين يك تاكتيك شناخته شده وزارت اطلاعات است كه براي اعتباردادن به مزدوران خود تلاش مي كند چهره مخالف با رژيم به آنها بدهد.
۴.از سوي ديگر وزارت اطلاعات در هفته هاي اخير ارتباطات آخوند حسيني با مزدوران و مأموران اطلاعات از جمله در پاريس، بروكسل و بيروت را گسترش داده و به آخوند لبناني مأموريت داده است تا به بروكسل رفته تا به كمك چند مهره اجير شده خارجي و شماري از مزدوران مانند قربانعلي حسين نژاد، غلامرضا صادقي جبلي، داود باقروند و بتول سلطاني، با مخالفت گسترده اعضاي پارلمان اروپا و پارلمان بلژيك با نقض حقوق بشر در ايران و حمايت آنها از مقاومت مقابله كند. جبلي مزدوري است كه در سال ۱۳۸۷ از ايران به اشرف فرستاده شد تا به اذيت و آزار مجاهدين بپردازد كه توسط نيروهاي آمريكايی و پليس عراق دستگير شد. وي در سالهاي بعد در كانادا به جرم بچه دزدي دستگير و محكوم شد. عكسها و مدارك ضميمه است.
۵. وزارت اطلاعات در صدد راه اندازي يك مركز در اروپا توسط اين آخوند مزدور و استخدام چند كارمند در اين رابطه است تا تحت پوش ضد تروريستي عليه مجاهدين و حاميان آنان به خصوص در ميان اعراب فعاليت كند.
۶. طبق طرح وزارت اطلاعات آخوند حسيني قرار است با شماري از مأموران و مزدوران اهوازي اطلاعات كه خود را به دروغ مدافع هموطنان محروم عرب ما جا مي زنند، عليه مقاومت ايران فعاليت كند و مجاهدين را ضد مردم اهواز و داراي تمايلات شووينيستي قلمداد كنند.
۷. وزارت اطلاعات به آخوند لبناني مأموريت داده است تا برخي از مزدوران ديگر وزارت را به عنوان مخالفان رژيم در ارتباط با كشورها و محافل عربي قرار دهد.
كميسيون امنيت و ضد تروريسم با ياداوري اينكه اسناد انكار ناپذير مزدوري و اخاذي آخوند حسيني در هر دادگاهي قابل ارئه است، نسبت به توطئه هاي كثيف اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس از طریق نامبرده عليه مقاومت ايران و كشورهاي همسايه هشدار مي دهد.
شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
۱۳مرداد ۱۳۹۶(۴ اوت ۲۰۱۷)
سوابق
۱.آخوند حسيني حدود يك دهه در قم به سر برده و عضو حزب الله بود. پس از خروج از ايران و موضعگيري عليه حزب الله، در همبستگي با سازمان مجاهدين خلق ايران متعهد به «مقابله با تروريسم و استبداد ديني كه در رژيم ولايت فقيه ايران تجسم يافته» گرديد و تصريح كرد «هرگونه نزديكي يا هر رابطهیي با اين رژيم و مزدورانش را خيانت بزرگ» به شمار مي آورد (۲۸ اوت۲۰۰۷). او اين تعهد را در سالهاي بعد بارها با خط و امضاي خود از جمله در ۲۹ سپتامبر۲۰۰۸ و ۲۳ اكتبر۲۰۱۴ و ۲ ژوئن ۲۰۱۵ مورد تأكيد مجدد قرار داد.
۲.مجاهدين اشرف و ليبرتي به رغم محاصره ضد انساني، به درخواست مصرانه آخوند مزبور كه خواهان «كمك مالي و مساعدت براي حوزه بني هاشم در لبنان» و كمك به شيعيان ضد رژيم ايران بود به طور مستمر به او كمك كرده اند (رسيدها موجود و قابل انتشار است). زماني كه وي در لبنان دستگير شد مجاهدين همه هزينه هاي حقوقي و وكيل و خانواده او را پرداختند و به حمايت همه‌جانبه از او برخاستند. اما اين آخوند فرومايه عهد و پيمان خود را صريحاً زير پا گذاشت و در ايميل ۱۳ مارس ۲۰۱۷ منتفي اعلام كرد. وي همزمان به شانتاژ روزانه براي اخاذي از مجاهدين پرداخت و تهديد كرد در صورتي دست از سر مجاهدين بر مي دارد كه طي يك هفته ۳۰ هزار دلار به او بپردازند. اما مجاهدين اعتنايي ننموده و با او قطع رابطه كردند. برخي اسناد اخاذي ضيمه است.
۳.اطلاعات آخوندي در ۱۷ تير ماه او را براي لجن پراكني عليه مقاومت ايران همراه با مأموران پيشاني سياه در پاريس مورد مصرف قرار داد. آخوند لبناني در جمع مزدوران به تكرار طابق النعل به النعل دعاوي رژيم آخوندي عليه مجاهدين پرداخت و از جمله گفت:
براي مجاهدين هدفهای سیاسی شان از جان مجاهدان در اشرف مهمتر بود و مي خواستند با هر مشكل انساني در اشرف تجارت كنند…. مجاهدين خودشان پیام مي دادند که به ليبرتي.موشک بزنند…
مجاهدين نمازنمی خواندند… در زمان روزه هم می گفتند ما روزه هستیم ولی می خورند و می آشامند.
وقتی که من فهمیدم مجاهدين چه کارهای تروریستي انجام داده اند شوكه شدم. آنها تفاوتی با رژيم نداشتند.
الان مأموریت مقدس فریب خوردگان در آلبانی هستند ما باید آنها را جذب كنيم. به خدا قسم آنها درحال فروپاشی هستند … واقعیت را نمی دانند…. مهمترین وظیفه ما نجات دادن این افراد از جهنم است.
برخي اسناد اخاذي آخوند خودفروخته از سازمان مجاهدين
17 اكتبر2007
salam
From: bani hashem (alsayedalhusseini@hotmail.com)
Sent: Wed 10/17/07 1:01 PM
To: hamediadib@hotmail.com
سلام عليكم ورحمة الله
أخي العزيز سيد حامد ,شكرا لكم وللسيدة المجاهدة والسيد المجاهد محمد
ولكل المجاهدين على وقوفهم الى جانبنا والدعاء لنا.
أخي الكريم: نحن معكم ولن نترككم ابدا لانكم اخواننا وعدونا واحد والان بعد محاولة الاغتيال الفاشلة
اصبحنا مصممون اكثر على محاربة الملالي.
عزيزي حامد: يجب الاسراع بارسال الدعوة لانني اريد ان اترجم بعض الاوراق
واملىء الاستمارة على اساس الدعوة .
التماس خاص :
اخي حامد نأمل ان توصل هذا الالتماس الخاص لابن عمي سيد محمد الحدثين:
بسبب العملية الفاشلة التي استهدفتنا تسببت لنا عدة اضرار منها سيارتنا الكبيرة-رنج-التي اتنقل بها وانا الان في حالة ضرر واستحي واخجل ان اطلب منكم لكن انتم نفسنا ومايجري معنا يجب ان نخبركم به ,لذا أحتاج لمبلغ سريع حتى اشتري رنج جديد بدل من الرنج المصاب وكذلك اريد ان اشتري اربعة كاميرات مراقبة لبيتي ومكان مرآب السيارات وكل ذلك لتامين نوع من الحماية الشخصية لي,وشراء بعض الاسلحة الخاصة للحماية,
وبالتالي أحتاج لمبلغ وارجو ان يكون ميسرا وسريعا ويصل الى حسابنا باسرع وقت ممكن بحيث لايتعدى الاسبوع ونحن لكم من الشاكرين.
والله من وراء القصد علي
. www.arabicmajlis.com -www.arabicmajlis.net
lebanonáÈäÇä – www.alhuseini.net
phon:009613961846 -www.banihashem.org
سلام عليكم و رحمة الله
برادر عزيزم آقاي حامد با تشكر از شما و خانم مجاهد و مجاهد سيد محمد و همه مجاهدين بخاطر ايستادگيشان دركنار ما و دعايشان براي ما.
برادر گرامي ما با شما هستيم و هرگز شما را رها نخواهيم كرد چرا كه شما برادران ماييد و دشمنمان يكي است اكنون بعد از شكست سوءقصد, ما در جنگ با ملاها مصممتر شدهايم.
حامد عزيز: بايستي براي ارسال دعوتنامه شتاب نمود چرا كه من ميخواهم بر اساس دعوتنامه(ويزاي فرانسه) برخي اوراق را ترجمه و فرم مربوطه را پر كنم.
خواهش خاص:
اميدوارم كه اين خواهش خاص را به پسر عمويم سيد محمد محدثين برساني:
بخاطر عمليات شكست خوردهاي كه ما را هدف قرار داد, زيانهايي متحمل شديم, منجمله خودرو بزرگمان رنج رور كه من با آن تردد ميكنم. و الان در وضعيت خسارت ديده هستم و شرم دارم و خجالت ميكشم از شما چيزي بخواهم اما شما خود ما هستيد و آنچه بر ما ميگذرد را بايد به شما اطلاع دهيم. لذا من به مبلغ سريعي نياز دارم تا يك رنجرور جديد بجاي رنجرور خراب شده بخرم, همچنين ميخواهم چهار دوربين مراقبت براي خانهام و پاركينگ خودروها بخرم, همه اينها براي تأمين نوعي حفاظت شخصي براي خودم و خريد برخي سلاح خاص حفاظتي است.
در نتيجه من به اين مبلغ نياز دارم و خواهش ميكنم كه اگر ميسر در طول يك هفته, كمكي به حسابمان برسد. ما سپاسگزار شما هستيم.
والله من وراء القصد عليم.

20 نوامبر2010

رسالة خاصة لابن عمي
بسمه تعالى
ابن عمنا العزيز سلام عليكم ورحمة الله وبركاته واتقدم منكم اصالة عن نفسي ونيابة عن اخواني واخواتي بالتهاني والتبريك بعيد الله الاعظم عيد الغدير والحمد لله على نعمة الولاية .
نخبركم بأننا مازلنا في السعوديو الى يوم الاربعاء اعود الى لبنان ….
ابن عمي العزيز من باب التعاون التمس منكم هذا الطلب ونتمنى السعي لتحقيقه انت تعلم اننا على اعتاب نهاية العام ولدينا في اخر العام مصاريف اضافية تاتي كميزانية سنوية تدفع في كل نهاية السنة وعليه التمس منكم السعي لارسال مبلغ عشرة الالف دولارا بشكل مستقل غير الامانة الشهرية وارجو اعتبار هذا المبلغ كدين يسدد كل شهر 1000 دولار من الامانة الشهرية الخاصة بنا وذلك لحاجتنا لهذا المبلغ نهاية هذا الشهر الحالي .
وفقكم الله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

« نامه ويژه براي پسر عمويم»
بسمه تعالي
پسر عموي عزيزمان سلام و رحمت خدا بر شما, از جانب خودم و از سوي برادران و خواهرانم به شما عيد بزرگ خدا عيد غدير را تهنيت وتبريك گفته و خداوند را بخاطر نعمت ولايت شكر ميكنم.
به اطلاع شما مي رسانم كه ما همچنان در سعودي هستيم و روز چهارشنبه به لبنان برميگردم …..
پسر عموي عزيزم با نقطه عزيمت همكاري, اين درخواست را از شما تقاضا ميكنم و خواهش ميكنم كه براي محقق شدن آن تلاش كنيد. شما ميدانيد كه ما در آستانه پايان سال هستيم و ما در پايان سال هزينه هاي اضافيه داريم كه بعنوان بودجه سالانه در پايان هر سال پرداخت ميشود.بر اين اساس تقاضاي من اين است كه تلاش كنيد مبلغ ده هزار دلار به صورت جدا ومستقل از امانت ماهانه برايم فرستاده شود و خواهشمندم كه اين مبلغ را وامي محسوب كنيد كه هر ماه 1000 دلار از امانت ماهانه ما كسر كنيد. و اين بخاطر نيازمندي ما به اين مبلغ در پايان ماه جاري است.
خداوند شما را موفق گرداند».

28 مارس 2015- رسما ميخواهم ماهانه 20 هزار دلار بجاي 10 هزار دلار بدون تأخير!!
رسالة /
alsayedelhusseini0@gmail.com on behalf of alsayed elhusseini [alsayedelhusseini@gmail.com] To: moussa afshar ‎[afshamoussa@gmail.com]‎‎; M. Mohaddessin
Saturday, March 28, 2015 12:49 PM
السلام عليكم
ابن عمي في ظل الحرب علي التي اشتدت وبقسوة وفي اصعب الظروف والخطر الذي انا فيه تركت تركا فظيعا !
ها هو موقعنا اقفل من قبل الشركة بسبب عدم الدفع المستحق لهم ,
ها هم اخواني تركوني وحيدا بسبب عدم الدفع لهم .
هاهو الاعلام رفض النشر لي بسبب عدم الدفع ,
هاهو المحامي يرفض الحضور بالمحكمة بسبب عدم الدفع ,
هاهم من حولي تركوني بسبب مواقفي وعدم مساعدتهم بنفس الوقت ,
انا الان لقمة سهلة للذئاب ,
الجميع فقط يريد مني تصريحا صحفيا او مقابلة او راي ضد نظام ولاية الفقيه وحزب الله واتباعهما ولكن لااحد يقدر ظرفي وحساسية مكاني ووجودي وانا خالي اليدين ولا مادة بيدي.
انا محمد علي الحسيني رسميا اطلب من مجلسكم الكريم – المجلس الوطني للمقاومة الايرانية-ارسال الامانتين المستحقين عن شهر شباط واذار وقيمتهما 20الف دولارا,
واطلب رسميا ايضا ارسل شهريا 20 الف دولارا بدل من 10 الالف وعند نهاية كل شهرمن دون اي تأخير, وذلك لحساسية وضعي ووجودي واستثنائية المرحلة,
اتمنى عليكم الرد على هذا الطلب وشكرا لتفهمكم .
محمد علي الحسيني

———————————————————
سلام عليكم
پسر عمويم در سايه جنگي كه شدت يافته است و در سخترين شرايط و خطري كه من در آن هستم بصورت وحشتانكي رها شده‌ام!
سايت‌مان از سوي شركت بخاطر عدم پرداخت هزينه بسته شده است.
برادرانم بخاطر اينكه پول به آنها نداده‌ام تنهايم گذاشته‌اند.
مطبوعات از انتشار مطالبم بخاطر اينكه پول نميدهم خودداري ميكنند.
وكيل حاضر نيست به دادگاه بيايد بخاطر عدم پرداخت پول.
همه كسانيكه اطرافم بودند بخاطر مواضعم و در عين حال عدم كمكم به آنها، مرا ترك كرده‌اند.
من الان لقمه آساني براي گرگها هستم.
همه فقط از من اظهارات مطبوعاتي يا مصاحبه يا نظر عليه رژيم ولايت فقيه و حزب الله و ايادي‌شان ميخواهند اما هيچكسي ارزش شرايط و حساسيت مكانم و وجودم را نميداند و من دست خالي هستم و چيزي در دست ندارم.
من محمد علي الحسيني رسما از شوراي محترم شما- شوراي ملي مقاومت ايران- ميخواهم كه دو مورد ماهانه فوريه و مارس كه مقدارش 20 هزار دلار است را ارسال كند.
همچنين رسما ميخواهم ماهانه 20 هزار دلار بجاي 10 هزار دلار در پايان هر ماه و بدون تأخير بخاطر حساسيت وضعيتم و شرايط فوق العاده‌اي كه در آن هستم، بفرستيد.
اميدوارم به اين درخواست پاسخ بدهيد، با تشكر از تفاهم شما
محمد علي الحسيني

26 اوت 2016
From: Sayed Mohamad El-Husseini [mailto:alsayedelhusseini@gmail.com] Sent: Friday, August 26, 2016 12:31 PM
To: Moussa Afshar <afshamoussa@gmail.com>; M. Mohaddessin <m.mohaddessin@ncr-iran.org>
Subject: استلمنا الأمانة
السلام عليكم
الاخوة الكرام وابن عمنا العزيز ،
نخبركم بأنه تم استلام امانة “الشهر السابق ” اليوم الجمعة 26 آب 2016.
نأمل منكم ونلتمسكم ولو استثنائيا إرسال أمانة هذا الشهر بنهايته من دون تأخير يوم الخميس القادم 1 ايلول حتى لأخذ قرضا وانا محتاج جدا له من عدة استحقاقات بداية هذا الشهر.
نشكركم جزيل الشكر والتقدير والاحترام
——————–
مكتب العلامة السيد محمد علي الحسيني- لبنان-
Office Sayed Mohamad Ali El Husseini
P.O.BOX : 25-5092 GHOUBEIRY 1 – BEIRUT – LEBANON
Phone:009611455702
http://www.mohamadelhusseini.net
برادران بزرگوار و پسر عموي عزيز ما
به شما اطلاع ميدهم كه امانت ماه قبل روز جمعه 26 اوت دريافت شد. از شما ميخواهم و اصرار ميكنم كه ولو به طور استثنايي امانت اين شهر را در پايان ماه بدون تاخير بدهيد. روز پنجشنبه آينده اول سپتامبر است كه مجبور نشوم قرض بگيرم من جدا به اين پول محتاج هستم و برخي پرداخت ها هست كه بايد اول ماه انجام دهم. از شما صميمانه سپاسگزارم و با تقدير و احترام

تهديد و باج خواهي
From: Sayed Mohamad El-Husseini [mailto:alsayedelhusseini@gmail.com] Sent: Thursday, March 23, 2017 12:36 PM
To: moussa afshar <afshamoussa@gmail.com>; M. Mohaddessin <m.mohaddessin@ncr-iran.org>
Subject: خاص
السلام عليكم
كل مااطلبه منكم دفع حقوقي المالية خلال اسبوع لاني بحاجة لها جدا جدا ولا أستطيع أن اصبر لاني مطالب بدفع الديون وهي تتزايد علي لذا أرسلوا 30 الف دولار وانتم بحالكم وانا بحالي اذا أخذت حقوقي.
خاص جدا/

LEBANESE CANADIAN BANK S.A.L
AIRPORT ROAD BRANCH
LECALBBE 240627
MOHAMAD ALI HUSSEEINI
WWW.LEBCANBANK.COM

سلام عليكم-همه چيزي كه از شما ميخواهم پرداخت حقوق مالي من در عرض يك هفته است چون به آن احتياج جدي دارم و نمي توانم صبر كنم، من قروضي دارم كه بايد پرداخت كنم و اين قروض زياد ميشود به همين خاطر براي من 30 هزار دلار بفرستيد و اگر من حقوق خودم را بگيرم شما بحال خود خواهيد بود و من بحال خودم

آخوند لبناني با مزدوران اطلاعات در زيرزمين رستوران تهران در پاريس

از چپ به راست مزدوران: محمد حسين سبحاني- عيسي آزاده-رضا صادقي جبلي –عليرضا نصراللهي- آخوند لبناني-اميرموثقي – بتول سلطاني-زهرا معيني- محمد رزاقي(محمد رذل)-منصور نظري-غفور فتاحيان -قربانعلي حسين نژاد-علي اكبر راستگو=ادوارد ترمادو

مزدور رضا صادقي جبلي – دستگيري توسط پليس نظامي آمريكا و پليس عراق و دستگيري در كانادا بخاطر بچه دزدي

مزدور قربانعلي حسين نژاد در شناسايي اشرف همراه با حيدر عذاب ماشي قاتل ساكنان اشرف

مزدور محمد حسين سبحاني و دو چاقوكش ديگر در اداره پليس فرانسه به جرم چاقوكشي

مزدوران محمد كرمي و محمد رزاقي (محمد رذل) در ديدار با آخوند خود فروخته

مزدور عيسي آزاده -در 24 بهمن 1391 سفارت رژيم در بغداد براي اين مزدور پاسپورت صادر كرد

مزدور داوود باقروند

مزدور بتول سلطاني در فوريه 2008 با پاسپورت ايراني كه به توصيه وزارت اطلاعات صادر شده بود براي شكنجه رواني مجاهدين به عراق و اشرف منتقل شد