به‌مناسبت ۳۰دی زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادند

ابوالقاسم فولادوندزندانی سیاسی ابوالقاسم فولاندوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی پیامی از زندان گوهردشت کرج به‌مناسبت سالروز 30دی از جمله نوشت: «.. در آستانه 30 دی و گرامیداشت این روز مبارک به‌مناسبت درهم شکستن درب زندانهای رژیم ستم شاهی در پی قیام مردم در سال 57 و آزادی آخرین گروه زندانیان سیاسی و به‌خصوص معلم کبیر و رهبر به‌حق انقلاب نوین برادر مسعود هستیم…»

ابوالقاسم فولادوند پس از اشاره به پیروزیهای اخیر مقاومت ایران، درباره همیاری ملی با سیمای آزادی می‌نویسد:
«پیروزی که حتی واژه حماسه نیز در برابر آن ضعیف و ناچیز می‌نمایاند همانا گلریزان همیاری سیمای آزادی می‌باشد که در ظاهر جهت جمع‌آوری کمکهای مالی برای ادامه و استمرار کار سیمای آزادی بود، در حالی‌که هرچه بیشتر در کم و کیف این کارزار می‌نگریم و دقت می‌کنیم، به‌رغم کمکهای مالی خارج از حد تصور و بسیار قابل افتخاری که نصیب سیمای آزادی گردید متوجه می‌شویم که در حقیقت این مجاهدین خلق و رزمنده شیران ارتش آزادی و اشرفیان قهرمان یعنی فرزندان ایدئولوژیک مسعود و مریم بودند که آسمان ایران را گلباران کردند و با حضور گرم و امید بخش و آموزنده خویش در جای جای برنامه گلریزان، به‌رغم انواع و اقسام معذوریتهای زمانی و امنیتی و.. گوشه‌هایی از این صندوق صدق و فدا و گنجینه‌ی ارزشمندی که از برکت وجود برادر مسعود و انقلاب خواهر مریم حاصل شده و جزیی از هزار اشرف به‌عنوان راهنما و سرمشق برای تک‌تک ما در داخل کشور را نمایان کردند و با بازگو کردن گوشه‌هایی از تجارب پنجاه واندی و به‌خصوص 14سال اخیر، نقشه مسیر پیروزی بر دشمن بنیادگرا و ضدبشری آخوندی را برایمان ترسیم کردند. ذخراً و شرفاً و کرامتاً و مزیدا».

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در پایان می‌نویسد:
«نتیجه نهایی این‌که تنها همآورد آخوندهای بنیادگرا و تروریست، شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد و شورا و سازمان نیز حاصل یک عمر صداقت، پاکی، فدا و مبارزه و مجاهدت مسعود.

مجاهدان اشرفی این گوهران بی‌بدیل ایران‌زمین به‌خوبی و به‌حق شکرانه برخورداری از نعمت شاگردی مسعود را به‌جا آوردند و از خدا می‌خواهیم که به حق این روز مبارک یعنی روز آزادی مسعود از زندان رژیم شاه، قدرت و توان برخورداری از نعمت وجود مسعود را به من و دیگر ایرانیان اعطا نماید.

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
۲۹/۱۰/۹۵
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند – زندان گوهردشت کرج»