درگیری و کشته شدن فرمانده سپاه – مردم عامل قتل را فراری دادند

 

در یک درگیری برای دستگیری یکنفر در گچساران، نیروی حمله کننده سپاه پاسداران کشته شد.

روز شنبه ۱۸شهریور ۹۶ سروان عبدالخالق فرزادیان از ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد  که قصد دستگیری فردی در یکی از روستاهای شهرستان گچساران را داشت با مقاومت وی در محل مواجه شد و به‌قتل رسید‎. گفتنی است فرد مزبورطی دوبار دستگیری توسط مأموران در زمانهای مختلف به کمک اهالی فراری داده شده است.

بیشتربخوانید:

کشته شدن یک پاسدار در درگیری مسلحانه آذربایجان غربی

روز ۱۹تیر ۹۶ رسانه‌های حکومتی از کشته شدن یک  پاسدار در درگیری درون مرزی خبر دادند.  فارس نوشت: «میثم علیجانی از پاسداران بابلسری در درگیری با اشرار مسلح در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل شد».

کشته شدن پنج تن دیگر از پاسداران

روز ۲۱خرداد ۹۶ نیروی انتظامی کرمانشاه از کشته شدن سه تن از مأموران خود در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد. پاسدار محمدرضا آمویی یکی از فرماندهان نیروی انتظامی کرمانشاه گفت: سه مأمور نیروی انتظامی در شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه در جریان یک تعقیب و گریز کشته شدند. خودرو مأموران انتظامی در این تعقیب و گریز با انحراف از جاده به دره سقوط می‌کند که در این حادثه سه تن از چهار سرنشین خودرو کشته می‌شوند.

پیش از این در روز چهارشنبه نیز رسانه‌های حکومتی خبر دادند دو نفر از پرسنل قرارگاه  قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حین اجرای مأموریت کشته شدند.

روز ۱۹تیر ۹۶  کشته شدن یکی از پاسداران  عنصر سپاه پاسداران  بابلسری طی یک درگیری در آذربایجان غربی کشته شد».