” اعتراض شدید اتحاد زندانیا‌ن سیاسی ایران به انستیتو تحقیقاتی صلح نروژ “در رابطه با کاندیداتوری ظریف برای دریافت جایزه صلح نوبل

هنریک اوردالانستیتو تحقیقاتی صلح نروژ آقای هنریک اوردال
از طریق سایت ” NRK ” مطلع شدیم که کاندیدای محبوب شما برای احراز جایزه صلح نوبل آقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه حکومت ایران است
اتحاد زندانیان سیاسی که متشکل اززندانیان از بند رسته حکومت ایران است مایل است به عرض شما برساند که انتخاب اشتباه شما با منافع عالیه مردم ایران در تضاد و تناقضی آشکار است .
آقای هنریک
ما معتقد هستیم که شما و نهاد تحقیقاتی شما در رابطه با مردم ایران و مردم خاورمیانه بخصوص مردم سوریه ، عراق و یمن یا بکلی بی اطلاع هستید یا با اشراف به ویرانه گریهای رژیم ایران در منطقه منافع شرکتهای تجاری نروژ را بر سرنوشت وخامت بار میلیونها تن از مردم خاورمیانه و ویرانه شهرهای سوریه ، عراق و یمن که رژیم ایران در آنها نقش مستقیم دارد را ترجیح میدهد .
آقای هنریک
لطفا به اطلاع اعضاء انستیتویی که شما ریاست آن را به عهده دارید برسانید که پیشنهاد شما برای کاندیداتوری محمد جواد ظریف یعنی تایید اعدام 2000 نفر در دوران حکومت روحانی است ، یعنی تایید ارسال سلاح و مهمات و پاسدار به سوریه برای ویرانی شهرها و آواره کردن مردم این سرزمین است .ظریف
خواهشمندیم به اطلاع مردم نروژ برسانید که تمامی سودی که شرکتهای نروژی به رژیم ایران میرساند خرج پرورش تروریستها در خاورمیانه میشود . امری که حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان که یک سازمان لیست گذاری شده است به آن اعتراف و افتخار میکند .
آقای هنریک
اتحاد زندانیان سیاسی ایران که بزرگترین تشکل زندانیان سیاسی ایران است به شما اطمینان میدهد که مردم ایران و مردم سوریه و عراق و یمن و همه آزادیخواهان جهان هیچگاه شما را بخاطر این انتخاب بسیار غلط و نابجا نخواهد بخشید .ظریف2
ما به شما پیشنهاد میکنیم برای احتراز از نفرین ابدی مردم خاورمیانه تا دیر نشده به این اشتباه خود با شجاعت اعتراف کرده و اسم محمد جواد ظریف را از لیست پیشنهادی خود حذف کنید .
اتحاد ما اعتقاد دارد که شایسته ترین فرد ایرانی که استحقاق دریافت جایزه صلح نوبل را دارد دکتر محمد ملکی رئیس سابق دانشگاه تهران و مبارز کهنسالی است که زندگی خود را وقف آزادی مردم ایران و احقاق حقوق بشر در ایران کرده است .
خواهشمندیم با نگاهی‌ به زندگی‌ و مبارزات این مرد بزرگ و رنج و عذابی که این مبارز برجسته برای بر پایی صلح کشیده و مقایسه آن با بیوگرافی کاندید مورد نظر خودتان جواد ظریف موقعیت خود و نهاد تحت امرتان را در مدار صلح خواهی‌ یا جنگ طلبی پیدا کنید .امیدواریم از نتیجه‌ای که به دست میاورید شرمگین نشوید .
اتحاد زندانیان سیاسی ایران
توضیح ضروری

ما از همه ایرانیان آزاده می‌خواهیم صرف نظر از اینکه جایزه‌ صلح نوبل را به پیشنهاد این بنگاه به ظریف بدهند یا ندهند اعتراض خود را از طریق نامه یا ایمیل یا تلفن بگوش دست اندر کاران این بنگاه برسانند تا گردانندگان بی‌ اطلاع یا مماشاتگر این انستیتو بفهمند مردم ایران با چشمانی باز خیانت آنانرا نظاره میکنندو در مقابل آن سکوت نمیکنند . لازم به ذکر است که اتحاد زندانیا‌ن سیاسی ایران متن این نامه را با ترجمه نروژی برای این موسسه قبلاً فرستاده است .

آدرس ومشخصات انستیتو صلح نوبل برای ارسال اعتراض هموطنان مسئول در زیر میاید :
(The Peace Research Institute Oslo(PRIO
Mr. Henrik Urdal
Email: urdal@prio.org
Work phone تلفن محل کار: ۰۰۴۷۲۲۵۴۷۷۲۰
Mobile:00 4792047841