محاکمه عاملین قتل‌عام ۱۳۶۷ ایران در دسترس است ، آقای زید رعد حسین کمک شما بسیار راهگشا ‌ست

آقای زید رعد حسین کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل همانطور که مطلع هستید میهن ما ایران به علت نقض شدید حقوق بشر از طرف سردمداران رژیم حاکم بر آن ۳۶ سال است که زیر مانیتور سازمان ملل قرار دارد . به همین منظور تا بحال از طرف سازمان متبوع شما ۵ گزارشگر در زمانهای مختلف این مانیتورینگ را به عهده داشته و همگی‌ به نقض حقوق اولیه شهروندان ایرانی توسط سیستم بغایت ستمگر حاکم رای داده و گزارش تهیه کرده اند .
آقای کمیسر مردم ایران علاوه بر رنج روزانه از نقض حقوق بشر به طور مستمر ، از یک درد عمیق و طولانی‌ به نام قتل‌عام ۶۷ زخم‌های شدید بر قلب و روح خود دارند.
آنها همانطور که گزارشگر شجاع شما خانم عاصمه جهانگیر در جلسه چهار شنبه ۲۵ اکتبر در نیویورک بیان کرد خواهان جوابگویی در مورد این قتل‌ها و آگاهی‌ از محل دفن عزیزانشان هستند . امری که رژیم ایران نه قدرت انکار آنرا دارد و نه توان جوابگویی .
آقای رئیس تمامی تلاش قاتلین این قتل‌عام که اینک در سمت‌های بالای مدیریتی در این رژیم مشغول به کار هستند زدودن خاطره این جنا یت‌ از حافظه تاریخی‌ جامعه ایران است .
متاسفانه باید به عرض شما برسانیم که ۴ گزارشگر قبلی‌ سازمان ملل با سکوت و عدم پرداختن به این فاجعه ملی‌ رژیم ایران را در مقصود ش یاری رساندند .
عالیجناب:
اتحاد زندانیان سیاسی ایران که متشکل از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ میباشد و اعضای آن از شاهدین صدیق این قتل‌عام هستند معتقد است اینک که بر پوزه شتر مماشات بین المللی دهنه زده شده ، اینک که حقوقدان ارشد بین المللی خانم عاصمه جهانگیر با شجاعتی مثال زدنی‌ در آخرین نشست سازمان ملل خواهان تحقیق در مورد این قتل‌عام شده است بهترین زمان برای به جریان انداختن این پرونده است .
ما ضمن تشکر و قدردانی عمیق و صمیمانه از خانم عاصمه جهانگیر از جنابعالی می‌‌خواهیم که پرونده قتل‌عام زندانیان سیاسی ایران رابه جریان انداخته و کار ارزشمند گزارشگر ویژه خود را تکمیل کنید .
بخاطر داشته باشید مادران داغدیده بسیاری منتظر اقدام عملی شما در این زمینه هستند .
باشد که اقدام مسئولانه شما فراز ارزشمندی از کارنامه درخشانتان را در انظار عمومی‌ به نمایش بگذارد.
اتحاد زندانیان سیاسی ایران

رونوشت به دفتر خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه سازمان ملل
31 اکتبر 2017 / 9 آبان 1396