پیوستن به جنبش دادخواهی

جنبش دادخواهی

 

لطفاً امضا کنید و برای اطلاع دیگر هموطنان آزادیخواه به اشتراک بگذارید!

کسانی که مایلند می توانند به این فراخوان بپیوندند، اسامی پیوستگان متعاقبا در وبلاگ جنبش دادخواهی اعلام خواهد شد
به جنبش دادخواهی جانباختگان قتل‌عام۱۳۶۷ بپیوندیم
کشتار سیاه ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ ننگین‌ترین جنایتی است که رژیم ضدبشری حاکم نسبت به مردم ایران مرتکب شده است. این قتل‌عام گسترده که نظیرش در هیچچ کجای دنیای معاصر وجود ندارد، با فتوای خمینی و مدیریت فرزندش احمد خمینی و نزدیک ترین یارانش یعنی هاشمی رفسنجانی و خامنه‌ای صورت گرفت و توسط شقی ‌ترین حاکمان شرع و دادستان‌های سفاک و با معاونت‌ وحشی‌ترین مأموران شکنجه و اعدام زندانیان، اجرایی شد.
در این قتل‌عام سیاه، بهترین و آگاه ترین فرزندان مردم ایران، که بر آرمان آزادی هم‌میهنانشان پای فشردند، سر به دار شدند و آخوندهای حاکم توانستند با اعمال سرکوب و ارعاب و دستت یازیدن به زشت ترین شیوه های تبلیغاتی، بر تیره‌ترین جنایت باور ناکردنی خود پرده‌ای سیاه بکشند.
اما امروز، پس از گذشت ۲۸سال از آن فاجعه، خون شعله ور شهیدان آزادی اوجی تازه گرفته و با کارزار دادخواهی خانواده شهیدان و بویژه با انتشار نوار گفتگوی آقای حسینعلی منتظری ــ قائم مقام خمینی در آن زمان ـ با تعدادی از مجریان بالای حکومتیِ دست اندرکار اصلی قتل‌عام در زندان های تهران، جنبش دادخواهی بازتاب گسترده اجتماعی در داخل ایران و دیگر کشورهای جهان یافته است.
تلاش های گوناگون و متعدد در این زمینه به حدی گسترده و تاثیر گذار بوده است که حتی بسیاری از مقام ها و وابستگان رژیم نیز هرکدام بنا بر عللی خواستار توضیح در باره چند و چونن این جنایت شده اند و تا آنجا پیش رفته اند که از ضرورت عذرخواهی از قربانیان سخن می گویند. البته خامنه ای و رفسنجانی و مجلس خبرگان آخوندی از این جنایت حمایت کرده اند و آخوندهای جنایتکاری مانند مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری کابینه روحانی به جنایت خود افتخار می‌کنند تا شاید بتوانند گسترش اعتراض در درون نظام را مهار کنند.
دادگاه های آینده تاریخ و زمانی که این جانیان در مقابل عدالت قرار گیرند، نشان خواهند داد مدال هایی که جلادان برای مشارکتشان در این جنایت، بر عبای خود می‌آویزند، جز ننگ ابدی نخواهد بود. درست نقطه‌ی مقابل اینن جنایتکاران، مجاهدان و مبارزانی هستند که در آن روزهای تیره به دار آویخته شدند. آنان قهرمانان ملی و سرداران پیشتاز آزادی میهن هستند و دیر نیست که عکس های آنها زینت بخش تمامی کوچه‌ها و خیابان های میهن گردد.
وظیفه انسانی، ملی، و انقلابی همه ما روشنفکران، هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران، ورزشکاران و همه کسانی که با نفی سلطه جابرانه استبداد دینی، خواستار آزادی ایران هستند، ایجاب می کند که به دادخواهی قیامم کنیم و به این رژیم ضد انسانی هیچ فرصتی برای گریز از عدالت ندهیم.
ما امضا کنندگان این فراخوان، اعلام می‌کنیم باید همه فشارهای داخلی و بین المللی را بر گردانندگان رژیم آخوندی حاکم بر ایران متمرکز کرد تا اسامی و مشخصات همه قتل عام شدگان و تاریخ اعدام و محل دفن آنها را ارائه کنند.
ما از کمیسر عالی حقوق بشر، شورای حقوق بشر، مجمع عمومی و شورای امنیت ملل متحد می خواهیم یک هیات تحقیق مستقل و بین المللی برای رسیدگی به این جنایت بزرگ تعیین کنند، این قتل عام بی سابقه را به عنوانن جنایت علیه بشریت برسمیت بشناسند و ترتیبات ضروری برای تشکیل یک تریبونال بین المللی و قرار دادن آمران و عاملانش در مقابل عدالت را به عمل بیاورند.
ما تا قرار گرفتن مسئولان این جنایت در برابر عدالت از پای نخواهیم نشست. این کارزار بخش مهمی از مبارزه ما برای لغو احکام ضد انسانی اعدام، قصاص، مجازاتهای ضد انسانی و قرون وسطایی مانند قطع دست و پا و در آوردنن چشم از حدقه و همچنین مبارزه ما برای برچیدن بساط دیکتاتوری دینی و استقرار دمکراسی مبتنی بر جدائی دین از دولت است.
ما از همه‌ی ایرانیان آزادی خواه و مدافع حقوق بشر می خواهیم با امضای این فراخوان به جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام۱۳۶۷ بپیوندند.
برای امضاء فراخوان روی لینک زیر کلیک کنید

لینک حمایت از بیانیه