فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران: بی صبرانه در انتظار نبرد با اسرائیل هستیم

عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران می‌گوید که این نهاد بی صبرانه در انتظار نبرد با اسرائیل و محو آن از روی زمین به سر می‌برد.

نصیرزاده دوشنبه 21 ژانویه در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: «جوانان نیروی هوایی بی‌صبرانه و با تمام وجود آماده نبرد با رژیم صهیونیستی و محو آنها از روی زمین هستند».

این سخنان ساعاتی پس از آن بیان شد که اسرائیل از بمباران مواضع سپاه قدس در سوریه خبر داد.

نصیرزاده افزود: «برخی از همین جوانان با حضور در صحنه‌های مختلف عملیاتی و رزمی، پس از پایان آن به شدت احساس دلتنگی می‌کنند و دوباره درخواست حضور دارند که به همین دلیل حضور جوانان در این صحنه‌ها برای کسب تجارب بیشتر برای ما بسیار با اهمیت است».

او ادامه داد: «نسل‌های بعدی ما با قوت در حال فراگیری دانش لازم برای روز موعود و نابودی اسرائیل هستند.»

ارتش اسرائیل شامگاه یکشنبه 20 ژانویه از حملات هوایی به مواضع سپاه قدس شاخه برون مرزی سپاه پاسداران ایران در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری‌ها، ارتش در بیانیه‌ای که در این باره صادر کرد، به رژیم سوریه نسبت به هر گونه عکس‌العملی علیه اسرائیل، هشدار داد.

این در حالی است که رسانه‌های سوریه خبر دادند که پدافند هوایی این کشور تعدادی از موشک‌های شلیک شده توسط جنگنده‌های اسرائیلی را ره‌گیری و منهدم کردند.

در همین راستا خبرگزاری دولی سوریه (سانا) گزارش داد که پدافند هوایی این کشور مانع از تحقق اهداف جنگنده‌های اسرائیلی در منطقه جنوبی شده است.