نشخوار استفراغات پدر توسط “كارشناس محيط زيست” و بالا آوردن در ميهن تي وي : جواد پوينده

پدربه پسرش گفت: رئيسم امروز گفت ميخواد چند تا دكتر و كارشناس استخدام كنه. تو ميخواي شروع به كار كني؟
پسر گفت: من كه درس نخوندم، مدرك تحصيلي ندارم.
پدر جواب داد: مهم نيست، استخدام كه شدي مدرك تحصيلي هم بهت ميدن. دكتر، مهندس، كارشناس،… هرچي بخواي.
پسر پرسيد: چكار بايد بكنم؟
پدر جواب داد: دقيقا همون كاري كه من ميكنم. اصلا كار سختي نيست. همه فوت و فن كار رو هم خودم يادت ميدم.
پسر پرسيد: خوب براي اينكار چه شرايطي، چه چيزايي لازمه داشته باشي؟
پدر جواب داد: براي اين شغل چيزهايي كه اصلا نبايد داشته باشي خيلي اهميت داره.
پسر پرسيد: خوب، چه چيزايي نبايد داشته باشم؟
پدر جواب داد: شرم، حيا، وجدان، شرف،…

و به اين ترتيب، پسر اسماعيل يغمايي براي شركت در شو اينترنتي ميهن تي وي استخدام شد. مزخرفاتي كه پسر اسماعيل يغمايي در چند ساعت مصاحبه با ميهن تي وي بهم ميبافد شامل هيچ نكته تازه اي نيست و تماما تكرار اراجيف خميني دجال است. نشخوار مجدد استفراغات پدرش و بريده مزدوران بيش از اوست.
چهل سال پيش خميني ملعون گفت كه “اين منافقين خودشان را شكنجه ميكنند، خودشان را ميكشند كه نظام را بدنام كنند”. شاگرد جلاد اوين، تواب تشنه به خون مجاهدين، همنشين وزارت اطلاعات و ساير بريده مزدوران به نوبت همين حرفهاي خميني جلاد را نشخوار كرده اند و بالا آورده اند تا حالا نوبت به امير يغمايي رسيده است كه همان استفراغات متعفن را دوباره نشخوار كند و بالا بياورد.
و البته نشخوار مجدد اين فضولات و استفراغات براي كسي كه شرم و حيا نداشته باشد و شرافتش به يغما رفته باشد منبع درآمد ميشود.
براي مثال، اسماعيل يغمايي در سال ٢٠١٢ به عنوان كارگر ساختمان كار ميكرد. خودش در اين مورد نوشته بود:
” روز اول ژوئن من قرار ملاقات با «دکتر کار» داشته ام که اعلام کند من توانائی کار ساختمانی را دارم.در آن هنگام کاری نیمه وقت در حومه پاریس یافته بودم که برای شروع آن و دریافت ماهی حدود پانصد یورو می بایست دکتر کار توان مردی پنجاه و هشت ساله را برای بالا و پائین رفتن از نردبان و حمل بارهای نیمه سنگین وغیره گواهی کند”
البته بالا رفتن از نردبان و حمل بارهاي سنگين ظاهرا طولي نكشيد ونشخوار استفراغات آخوندي درباره مجاهدين و مقاومت ايران به شغل تمام وقت اسماعيل يغمايي تبديل شد و عناويني مانند “محقق” ، “تاريخدان” و “فيلسوف” هم دريافت كرد.
كارگري ساختماني كاريست سخت و شرافتمندانه. ولي كسي كه شرف نداشته باشد كه دنبال كار شرافتمندانه نميرود.
همين چند هفته پيش يك نفر از اسماعيل يغمايي در مورد محل درآمدش پرسيده بود. يغمايي در جواب با وقاحت تمام در سايت خودش چنين نوشته است
Blogger esmail گفت…
احمد رضا جان. بنده مورد الطاف خاص همشیره سرکار هستم و در ازای خدمت تامین میشوم از ایشان بپرسید. سال میلادیت هم مبارکباد
۲۶ دی ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۳۱

همانطور كه مي بينيد، شرط لازم براي مزدوري وزارت اطلاعات نداشتن شرف است و از آدمي كه شرفش را به وزارت اطلاعات ميفروشد همه كاري برمي آيد.
اسماعيل يغمايي مي توانست به كارگري ساختمان و بالا بردن بارهاي سنگين از نردبان ادامه بدهد و درآمد شرافتمندانه داشته باشد. اما او ترجيح داد تا سر در لجنزار آخوندها فرو برود و حالا پسرش هم در حال فرو رفتن در همين لجنزار است. طنز داستان اينجاست كه امير يغمايي با مدرك اعطايي وزارت اطلاعات به عنوان “كارشناس محيط زيست” در اين لجنزار متعفن غرق ميشود.

جواد پوينده
استكهلم
١١ فوريه ٢٠١٩