دلالان ولایت در مدیای جهانی‌

اتحاد زندانیان سیاسی ایران گزارش تحقیقی پیش رو را به زنان و مردان قهرمانی تقدیم می‌کند که جانشان را آماج شلاق و گلوله شحنگان هرزه خامنه‌ای قرار میدهند تا فریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر دیکتاتور‌شان را به گوش جهانیان برسانند . و نیز به زنان و مردانی تقدیم می‌کند که با مقاومت خود در سیاهچالهای رژیم آزادگی را برای نسلهای آینده به ارث میگذارند .
در این میان دلالان سیاسی ولایت در خارج کشور تلاش میکنند گلوله‌های نشسته بر قلب و سر جوانان میهن خود را نادیده بگیرند و با توجیه اعمال نیروهای سرکوبگر، رنج و خون مردم ایران را به نفع دیکتاتور مصادره کنند .آنها سرمایه‌های حرام ولایت هستند که با نفوذ در مدیای جهانی‌ تلاش میکنند افکار عمومی غرب را با جا بجا کردن قاتل و قربانی به انحراف بکشانند تا به عمر منفور رژیم چند صباحی بیفزایند .افشای این چهره‌های منفور که کمر به خدمت شیطان بسته ا‌ند.
وظیفه هر عنصر آزادیخواه این است که در جنگ بین رژیم و مردم در جبهه مردم قرار دارند . ما امیدوار هستیم که این گزارش ادای احترام وسهم کوچکی باشد در مقابل کار عظیم و سترگ مردم قهرمان ایران که عزم جزم کرده ا‌ند تا از شردیکتاتور خلاص شده و میهن را آزاد کنند.افرادی که در این نوشتار به آنها اشاره میشود بخشی از لشکر شیطانی رژیم در صحنه مدیای جهانی‌ هستند که برای خوش خدمتی به منفورترین دیکتاتور تاریخ معاصر نقش ایفاء مینمایند و خون قهرمانان میهن را با ارزانترین قیمت به رژیم میفروشند. تخصص اصلی‌ اینها توجیه جنایت در هر شکل و به هر دلیل و در هر نقطه از ایران و با هر درجه از شقاوت است. از قتل عام درنیزار‌های ماهشهر تا شلیک موشک به هواپیما ی مسافر بری .
و اینچنین است که توانسته ا‌ند هضم شکاف بین مردم ایران با جمهوری اسلامی را برای غربیها مشکل کنند.

نجمه بزرگمهر رئیس دفتر فاینانشل تایمز در تهران

با آنکه مقامات آمریکا بار‌ها اعلام کرده ا‌ند دارو و غذا جزء اقلام تحریمی نیست،با آنکه رئیس کل گمرک مهدی میر اشرفی معاون وزیر اقتصاد به صراحت گفته دلار ۴۳۰۰ تومنی جهت دارو‌های ویژه شیمی‌ درمانی داده شده که با آن یخ خشک،مواد نیروزا،موبایل و اتو مبیل وارد کرده ا‌ند با آنکه شبنم نعمت زاده دختر محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت رژیم به جرم احتکار دارو به بیست سال زندان محکوم شده است .
نجمه بزرگمهر با چشم پوشی آگاهانه به این حقایق و با نادیده گرفتن صدور میلیون‌ها تن دارو به عراق به بهانه اربعین , طی‌ چندین مقاله با تیترهایی چون (تحریمها به قیمت جان بیماران تمام میشود )و( بیماران قربانیان تحریمها علیه ایران ) با هدف تحریک افکار عمومی غرب ، گناه کمبود دارو را به گردن آمریکا میاندازد .
او در رابطه با گزارش ۱۵۰۰ کشته رویترز در اعتراضات آبانماه از بیخ منکر حضور زنان میشود و میگوید زنها مطلقا نقشی‌ در اعتراضات نداشته ا‌ند که ۴۰۰نفر کشته داشته باشند . وی در مقاله‌ دیگری بایکوت تلویزیون ایران از طرف مردم را که بار ها و بار‌ها فریاد زده ا‌ند که:” ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما” با قلب واقعیت مینویسد:” سیمای ایران بیشتر بخاطر عدم پخش سریال قهوه تلخ ساخته مهران مدیری محبوبیت خود را از دست داده است.”
در مورد تظاهرات مردم به جان آمده از ستم رژیم در آبان ماه نیز نگاه منحصر به فردی دارد. ببینید:
نجمه بزرگمهر، فاینانشال تایمز،۲۵آبان۹۸:
“حامد[تظاهرکننده]میگوید :بعضی تظاهرکنندگان توسط نیروهای خارجی هدایت میشوند.تحلیلگران میگوینددرحال حاضر با توجه به شرایط ژئوپولتیک ویژه ودرهم ‌تنیده‌ای که در منطقه وجود دارد تئوریهای مبنی بر دخالت خارجی محتمل تر هستند.”

شرمین نروانی نویسنده روزنامه نگار ودستیار محقق ارشد کالج سنت آنتونی آکسفورد

از طرفداران پرو پا قرص جمهوری اسلامی است که در قلب سیاهش عشق ظریف ، حسن نصرالله و بشار اسد را یکجا جا داده و برای هر سه لابیگری می‌کند . در مقاله‌ای پس از تظاهرات آبان ۹۸ مینویسد :”با اینکه اینترنت قطع بوده اما ویدئو‌های تائید نشده به شکل مشکوکی سر از اکانت‌های توئیتر منتقدان ایران در آورده که ادعا میکنند مردم علیه خامنه‌ای شعار میدهند . “او در ادامه با استناد به نظر سنجی جعلی دانشگاه مریلند ( این نظر سنجی را عوامل رژیم جعل کرده و به اسم دانشگاه مریلند به خوردغربیها داد ه اند .طبق این نظر سنجی ۹۴ در صد مردم ایران طرفدار رژیم هستند )مینویسد:” ۸۲ در صد از ایرانیان می‌‌گویند که سپاه ایران را ایمن تر ساخته . هیچ شکافی بین مردم و حکومت در باره سیاست‌های اقتصادی و امنیتی وجود ندارد.” نامبرده که خواهر زاده باقر نما زی نیز هست از قطعی اینترنت در ایران دفاع کرده و مینویسد :” اعتراضات اخیر مردم ایران ساخته و پرداخته غربیها‌ میباشد” وی با بیشرمی کامل مینویسد:” ایرانیها موافق سرکوب شورشیها هستند .خانم شرمین نروانی بعد از پیروزی ترامپ گفته بود آمریکا آخرین ابر قدرت روبه افول است عربده های پاسدار نقدی و بعضی‌ از سران احمق سپاه مبنی بر نماز جماعت در کاخ سفید حاصل اقتداء به این مخدره است.”

گلنار متولی:خبر نگار بلومبرگ درتهران

یکی‌ از هشت نفری است که ظریف در توئیتر او را دنبال می‌کند. اومینویسد :”خشونت آبان ۹۸ ایران تاکیدی است بر موقعیت پرریسک دولت روحانی و همراهانش ،آمریکا با دلسرد کردن و فاصله انداختن بین مردم و رهبران در پی تضعیف ایران است .”او بدون اشاره به دزدیها و اختلاس‌های نجومی سردمداران نظام و ارسال نجومی ثروت ایران برای حسن نصرالله و دیگر گروههای منطقه در مصاحبه‌ای میگوید: “ایرانیها احساس میکنند یک مشکل ساختاری و اساسی‌ در اقتصاد وجود دارد که باید توسط سیستم بهش رسیدگی بشه و من فکر می‌کنم رئیس جمهور روحانی و بانک مرکزی دارند روش کار میکنند و میدونید که رهبر خامنه‌ای بهشون گوشزد کرده که با فساد بر خورد کنند و سیستم قضائی هم داره واقعا سختگیرانه با این قضیه بر خورد می‌کند.”
او منکر هر گونه اعتراض و اعتصاب در ایران است و بخاطر مخابره اخبار دروغ موفق به کسب جایزه هم شده است.

نگار مرتضوی خبر نگار دیپلماتیک ایندیپندنت

ایندیپندنت متعلق به شرکت اس ار م ج با مدیریت عسا ن الشمیل یکی‌ از اعضای دولت عربستان سعودی است
هر رسانه‌ای در آمریکا ودر هر جای دنیا که قصد مصادره رویداد‌های ایران به نفع رژیم را داشته باشد از این خانم برای مصاحبه دعوت می‌کند چرا که او متخصص چنین کاری است ،پرورش یافته در دستگاه نایاک عاشق سینه چاک ظریف و جگر سوخته از داغ سلیمانی .
در جریان سرکوب اعتراضا ت ۹۸ در تلویزیون ظاهر میشود و میگوید :” یادمان باشد هنوز با افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت سوخت در ایران خیلی‌ ارزانتر از قیمت جهانی‌ است . “و ادامه میدهد که :” خشونتها از جانب دو طرف بوده است . موارد زیادی از وحشیگری و خرابکاری هست (این حرف را فقط وزیر کشور رژیم و نگار مرتضوی زده ا‌ند) آمریکا با اعلام تلفات بالا می‌خواهد ایران را سوپربد جلوه بدهد.” در مصاحبه‌ای دیگر چنین میگوید:” در شهر‌های مختلف موارد زیادی از خرابکاری و وحشیگر ی وجود داشته هیچکس از تلفات بالای هزار نفر گزارشی نداده اند جز گروههای سیاسی اندک خارج کشور و اینکه وزارت خارجه آمریکا با عددی مثل این ظاهر میشود بدون اشاره به منبعی که فقط به اعتبار وزارت خارجه لطمه میزند.”
در مصاحبه‌ای دیگر میگوید : “دولت آمریکا اصولا با تحریمهای فلج کننده اش مسئول بحران اقتصادی است که ایرانیان درگیرش هستند پس حتی اگر هم به تظاهرات و خشونت دامن نزده باشد آنها بخشی از مشکل هستند .”
چنین به نظر می‌رسد که این کار گزار شیطان با خود عهد بسته تا آخر عمر از فاشیست دفاع کند و خون مردم ایران را به دیکتاتور هدیه بدهد.
در دفاع از ابر تروریست قاسم سلیمانی چنین مینویسد:
“رابرت مکی خبرنگار اینترسپت و نیویورک تایمز، نوشته اطلاعات نیروهای آمریکایی کشته شده در عراق از سال ۲۰۱۱ را بررسی کرده و هیچکدام به دست نیروهای تحت حمایت سلیمانی کشته نشده اند. “
او به عمد این نوشته توماس فریدمن را در همان نشریه نا دیده می‌گیرد که نوشت:” (احتمالا مردم ایران روزی در تهران خیابانی را به اسم ترامپ خواهند کرد چون احمقترین آدم ایران و پوشالی‌ترین استراتژیست ایران را به قتل رساند)”
در حالیکه مردم ایران به پاس قدر دانی از ترامپ که از آنان حمایت می‌کند از روی پرچم آمریکا عبور نمیکنند نگارمرتضوی دشمن مردم معترض در هیچ مصاحبه و نوشته‌ای نیست که به پیروی از نایاک شدیدترین حمله‌ها را به ترامپ نکند و گناه همه چیز را به گردن او نیندازد حتی آنجا که می‌خواهد به اصطلاح از مردم دفاع کند چنین مینویسد:
نگار مرتضوی(ایندیپندنت):” (رنج روزمره ایرانی‌های عادی در اثر نتیجه مستقیم تحریمهای اقتصادی آمریکا است که با ناتوانی دولتشان همراه شده)
در واقع مردم ایران وحشیگری این گرگ قلب سنگ در پایمال کردن رنج و خونشان را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.”

کامیلا انتخابی فر
سر دبیرنشریه ایندیپندنت مستقر در دوبی
عاشق حضور در بی‌ بی‌ سی‌ به مردم طوری لگد می‌‌زند که جای پایش باقی‌ نماند و از رژیم هم طوری دفاع می‌کند که کسی‌ ظن طرفداری از رژیم را نبرد، به احتمال قوی عامل استخدام نگار مرتضوی در این بنگاه خبری همین فرد می‌باشد .در آخرین حضورش در بی‌ بی‌ سی‌ همراه فرخ نگهدار در باره خطبه‌های نماز جمعه خامنه‌ای حرف هایی زد که مجری برنامه عنایت فانی را که همیشه در نقش وکیل مدافع رژیم در مقابل مصاحبه شوندگان ظاهر می‌‌شود آنچنان متعجب کرد که داشت شاخ در می‌‌آورد او گفت:” سخنرانی اخیر خامنه ای در نماز جمعه یکی‌ ازمهمترین و متفا وت ترین خطابه‌های خامنه‌ای در دهه اخیر است به این دلیل که هیچ گروهی را علیه گروه دیگر تحریک نکرد و ایران و نه اسلام نقطه عطف گفتار او بوده ،خامنه‌ای تلاش کرده بین سپاه که مورد نفرت مردم ایران است با مردم آشتی‌ بر قرار کند سعی‌ کرده سپاه را عامل امنیت مردم معرفی‌ کند و از اختلاف بیشتربین مردم و سپاه جلوگیری کند “
.با آنکه خامنه‌ای صریحا گفت که سپاه قدس مرز نمی‌‌شناسد و این تهدید همه همسایگان منطقه‌ای است خانم انتخابی فر میگوید: “جالبترین قسمت این بود که به همسا یگان حمله نکرد و آنها را تهدید نکرد .”
حرفهای این خانم قند را تو دل فرخ نگهدار آب کرد و بلا فاصله بعد از صحبتهای ایشان موضع خیلی‌ رقیق انتقادی که قبلا گرفته بود را تصحیح کرد و با این خانم هم عقیده شد.

فرناز فصیحی معاون بخش اخبار خاور میانه و آفریقا روزنامه وال استریت ژورنال
وی بهم ریخته از آمار ۱۵۰۰ کشته توسط رویتر در به در دنبال منبع مستقل برای این آمار است بیش از این هم آمار ۱۰۰۰ کشته توسط برایان هوک را زیر سوال برده بود به نظر می‌رسد حاضر است قسم بخورد که رژیم کمتر از این حرفها کشتار کرده است .    فرناز فصیحی  تنها  کسی‌ است که هم در زمان کشته شدن قاسم سلیمانی  هم در زمان  موشک پرانی به پایگاه آمریکا بطور متناوب توئیت ‌های که میزد از تلویزیون رسمی‌ ایران  نمایش داده میشد  او در مصاحبه اخیرش با بی‌بی سی‌ با وقا حتی که زیبنده خودش هست مدعی شد که روحانی و هیات دولت از موشک زدن هواپیما ی ا و کراینی  تا سه روز با خبر نبودند

در وصف حال او همین بس که نگار مرتضوى با این توئیت به کمکش می‌‌شتابد : (فرناز فصیحی خبرنگار ارشد وال استریت ژورنال است. ظاهرا دسترسی به گوگل ندارد. این لینک همه مقالات ایشون در وال استریت ژورنال:)

غزل گلشیری، فرزند هوشنگ گلشیریه و “خبرنگار” روزنامه فرانسوی لوموند در ایران
او با نادیده کرفتن آگاهانه نقض فاحش حقوق بشر در ایران بیشتر حقوق بشر را در عربستان و کشور‌های عربی مطالبه می‌کند به همین خاطر صفحه تویترش پر از مطالبی درباره نقض حقوق بشر در عربستان و امارات و اخباری علیه آمریکا و ترامپ و تحریمها و در دفاع از روحانی و ظریف است. به نظر می‌رسد برای شناخت ماهیت او همین یک جمله‌ای که توئیت کرده کافی‌ باشد.

غزل گلشیری، لوموند،۲۷ آبان۹۸:
« بر طبق اطلاعات منتشره از سوی مقامات دست‌کم ۲ تن کشته شده‌اند. ۱ نفر غیرنظامی در سیرجان و ۱ نیروی امنیتی درکرمانشاه»

آزاده معاونی نویسنده و روزنامه نگار خبرنگار نیویورک تایمز ارگان حزب دموکرات
با خیلی‌ زنهای ایرانی‌ حرف زدم ابدا موافق حمایت آمریکا از دختران خیابان انقلاب نیستند ،حجاب در ایران برای قرنها مرسوم بوده و اکثر زنها فارغ از قانون به انتخاب خودشان روسری سر می کنند ،حجاب اجباری باعث شد میلیونها زن تحصیل کنند شاغل شوند و پیشرفت کنند.

آزاده معاونی ، مقاله‌ای برای نیویورک تایمز ارگان حزب دموکرات نوشته و به زنان تحریم کننده مسابقات شطرنج تهران گفته :”بایکوت شما به زنان ایرانی کمکی نمیکند.”
آزاده معاونی که حامی و مرتبط با خانواده هاشمی و از دوستان خانم سحر نوروز زاده طوطی فارسی زبان تیم اوباما و از اعضای نایاک می باشد در این مقاله به شطرنج بازان زن خارجی گفته اتفاقا در ایران زنان مجبور به حفظ حجاب نیستند ودر این مورد آزاد هستند!
آزاده معاونی نوشته:”زنان ایرانی بدون هیچ مشکلی مانتو کوتاه و بدون دکمه پوشیده و کاملا راضی هستند و تنها از این میترسند که دخالت خارجی این وضع آزاد آنها را بهم بریزد!!!”
این نویسنده نجیب !!و شریف!! در ادامه مقاله نقل قولی آورده که :”حجاب باعث پیشرفت زنان ایرانی شده چون اگر حجاب نمیداشتند امکان نداشت بتوانند از خانه خارج شوند!!!!”

سمیرا دماوندی نویسنده در الجزیره ساکن آمریکا
تحریمها آثار مخربی بر زنان ایران داشته است رهبر انقلاب تلاش کرد تولید داخل را رونق بدهد اما متاسفانه تحریمها اجازه نداد ایده ایشان با موفقیت روبه رو شود. در حالیکه علیرضا نادر تحلیلگر ایرانی‌- امریکأیی مسائل ایران معتقد است تظاهرات آبانماه بزرگتر از سال ۹۶ و ضد رژیم تر ازجنبش سبز ۸۸ بود ،این خانم اول آنرا یک ادعای بی‌ اعتبار و فاقد منبع و غیر موثق ذکر می‌کند و مینویسد:
“سمیرا دماوندی(الجزیره):[درباره بزرگ بودن تظاهرات]حالا شاهدهستیم بعضی‌ها ادعاهای بدون سند ومدرک می‌کنند.”

جیسون رضائیان خبر نگار واشنگتن پست
در یک زدو بند قبل از مذاکرات هسته‌ای دستگیر شد و در یک زدو بند دیگر آزاد گردید.
دستگیری این فرد به اندازه آزادی اش توطئه‌ای علیه مردم ایران بوده است
” “گروگانی” که چکمه های” گروگانگیر”خود را می‌بوسد در مصاحبه با بی‌ بی‌ سی‌ مخالف لیست گذاری سپاه است از دشمنان سر سخت بر اندازان و از لابیهای موذی رژیم در آمریکا.برای روشن شدن داستان دستگیری این فرد اظهار نظر حسن عباسی بسیار قابل تامل است .حسن عباسی، از فرماندهان سابق سپاه پاسداران و عضو سابق شورای مرکزی قرارگاه عمار و نزدیک به حلقه‌های افراطی اصولگرایان، اخیراً در سخنانی که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته می‌گوید: «ببینید شیوه بودجه درآوردن سپاه چگونه است؟ [ سپاه] یک جاسوس می‌گیرد [جیسون رضائیان]، و در قبال آزادی‌اش دولت ایران یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از آمریکا می‌گیرد؛

حرام زاده‌ترین نوع سانسور بی‌ بی‌ سی‌
بی‌بی سی‌ تنها رسانه‌ای است که در مرگ رفسنجانی‌ سوگواری می‌کند در لیست گذاری سپاه لباس سیاه تن مجریانش می‌‌پوشاند و در مرگ قاسم سلیمانی عزا دار و سیاه پوش میشود .تنها رسانه‌ای است که کتابهای کارمندانش در ایران فروخته میشود و حق التالیف دریافت میکنند . تنها رسانه‌ای است که کارمندانش در منتهای حقارت و بی‌ پرنسیپی زیر پستهای رئیس جمهور کشور دیگری فحش مینویسند . تنها رسانه‌ای که بخاطر دیپورت یک بسیجی‌ شناخته شده (شهاب دهقانی) از آمریکا کارمندش بهمن کلباسی ۶۰بار توئیت می‌‌زند و با همکاری نایاک سایر بسیجیان را به فرودگاه میکشاند که : ” آی مردم آمریکا می‌خواهد پسر کمال دهقانی عضو کمیته امنیت مجلس را دیپورت کنند و دمکراسی دارد لگد مال میشود .”
بی بی سی تنها رسانه ای است که در اوج جنایت رژیم در موشک زدن به هوا پیمای اوکراینی ودر بینابینی غم و اندوه ورنج واشک یک ملت به خاطر این عمل جنایتکارانه سپاه، ناگهان باتیتر خبر فورى مى نویسد :”خبرنگارى از آقای ترودو پرسید اگرهواپیما با موشک ساقط شده باشد این در نتیجه کشتن قاسم سلیمانی بوده پس چقدرمسئولیت متوجه دونالد ترامپ است که آقای ترودو پاسخى نداد ٠”
دقت در این سوآل نشان میدهد که کارمندان این رسانه در وقاحت سقفی بلند زده اند ودر رذالت طرحی نو آفریده اند.
از آنجاکه این بنگاه مزدور و سخن پراکنی مرکز تجمع دلالان ولایت است و اکثر مزدبگیران دل در گرو رژیم دارند بررسى کارکرد همه آنها در خور این گزارش نیست، لذا عجالتا به أعمال دو نفر از آنها نگاهی گذرا مى اندازیم :

مسعود بهنود بی‌ شناسنامه‌ترین مزدور
همه کلمات زشت در مقابل وقاحت و رذالت این فرد زانو مى زنند و یک صدا میگویند از وصف این همه پلشتی و فرو مایگی عاجزیم او براى دفاع از رژیم از هر فرصتی استفاده مى کند روزگارى با دهان کثیفش سلیمانی قاتل کودکان سورى را عارف مى خواند و زمانى با قلم مسمومش براى این قاتل مرثیه سرایی میکند در همان زمانى که همه فهمیده بودندرژیم با موشک هواپیما را زده است او چنین نوشت:
“هنوز هیچ یقینی وجود ندارد حتی مو طلائی هم با کرشمه و تردید خبر داد بعد از آن هم کسی تایید قطعی نکرده احتمال برخورد موشک به هواپیمای مسافری را در عجبم این فعالان سیاسی و ایراندوستان و آزادیخواهان از کجا هم علت حادثه هم مسئولان آن را شناسایی کردند٠”
وقتی‌ آقای پمپئو تویت زد که معترضان شجاع ایران ویدئو‌ها، عکسها و اطلاعات خودرا پیرامون سرکوب اعتراضات توسط رژیم ایران برای ما بفرستند ، مسعود بهنود دشمن قسم خرده مردم در منتها ی حقارت و از موضع دفاع تمام قد از خامنه‌ای زیر این تویت چنین نوشت :
“چیزی مانند نمکیهای دوره گرد تابستانی که در ازای لباس کهنه نمک میدادند خودش را نمیتواند درعمارت وزارت خارجه نگاه دارد باز بلوف میزند.”

این بی‌ شناسنامه‌ترین مزدور در مرگ قاسم سلیمانی چنین نوشت
چگونه است حال کسانی که مدعی سیاست شناسی، سیاست ورزی و ایرانیدوستی هستند، و از این فرصت استفاده نمیکنند تا همراهی خود را با اکثریت مردم نشان دهند. خوشحالی برای ترور قاسم سلیمانی، بند نازک میان این گروهها را با مردم میبرد.
و این عزادار همه جانیان و شکنجه گران و مرثیه خوان همه ستمگران طناب وصل خود با دیکتاتور را هر روز ضخیم تر می‌کند و بدینسان مرگ خود را با فرو پاشی رژیم ستمگر آخوندی پیوند میدهد

این قیافه یک خبر نگار مدافع رژیم است با یک مقام امریکائ

رعنا رحیم پور خبرنگار بی‌ بی‌ سی‌
روزگاری نماز شب میخواند و به دعای کمیل میرفت و روزگاری به خاطر حمایت همه جانبه ا ش از رژیم آخوندی از ورودش به آمریکا جلوگیری شد .در تمامی انتخابات و اکثر مناسبتهای رژیم در خارج کشور شرکت کرده و با افتخار فیلم و عکس در صفحات مجازی خودش گذاشته است . او در میان همکارانش معروف است که بدون هیچ سابقه رسانه‌ای مشخصی و احتمالاً تنها به سبب برخی روابط خاص با مدیران «بی‌بی‌سی فارسی» به این شبکه پیوسته است او و رسانه اش مصداق بارز آن چوب دو سر معروف هستند.
رعنا رحیم پور، مزد بگیر بی‌ بی‌ سی‌ در مصاحبه با سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مورگان اورتگاس : “اگر ترامپ از توافق هسته‌ای که به هر حال یک توافق بین المللی بود خارج نمی‌‌شد . اگر که تحریمهای شدیدی علیه ایران وضع نمیکرد و اگر ایران را وادار به واکنش نمی کرد اساسا فضا به این سمت پیش نمی رفت.”
” جواب: نه من فکر می‌کنم شما در طول این مصاحبه دارید پروپاگاندای رژیم ایران را ادامه میدهید و من متاسفم که شما همچنین تصمیمی گرفته اید . (همین حرف را قبلا بریان هوک به کسری ناجی خبر نگار دیگر این رسانه گفته بود) رژیم تهران مسئول رفتار خودش میباشد. آنها این رفتار رادر ۲۰ سال گذشته داشته ا‌ند نه بخاطر اینکه ما از برجام خارج شدیم بخاطر ۴۰ سال تاریخ ایران ،دو دهه اخیر سلیمانی رئیس سپاه قدس بوده و او نیروهای تروریست را در سراسر منطقه تربیت کرده است.”
او در نقش وکیل مدافع خامنه‌ای چند بار تکرار کرد که آمریکا در ساقط شدن پرواز هواپیمای اوکراینی مسئول میباشد.
رعنا رحیم پور، وقتی‌ به خاطر این همه وقاحت از طرف مردم مورد حمله قرار گرفت آبرو ریزی خود را در دفاع از رژیم این طور توجیه کرد:
“وظیفه یک خبرنگار به چالش کشیدن مصاحبه شونده برای روشن شدن حقیقته. خصوصا اگر اون فرد در قدرت باشد این که عده‌ای بهشون برخورده که چرا از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا سوال چالشی پرسیدم اغلب ناشی‌ از عدم شناخت از روزنامه نگاری حرفه ایه.”
اما چیزی که اوهر گز نمیتواند توجیه کند قیافه و حالت چهره خودش است که همگان را به یاد آمنه سادات ذبیح پور خبر نگار باز جو ی رژیم می‌‌اندازد و چه شباهتهای زیادی بین این دو وجود دارد.

هموطنان !
اینها بخشی از بازوی حمایتی رژیمی‌ هستند که حرث و نسل میهن ما را به نابودی کشانده اند ، آنها با به لجن کشاندن حرفه مقدس خبر نگاری و با اشغال جایگا‌ههای پر مخاطب از یک طرف خاک بر چشم ملت خود می‌‌پاشند و از طرف دیگر دشنه جلاد را بر گلوی آنها تیز میکنند .
اینها در حفظ شاکله نظام از هیچ دغل بازی فرو گذار نیستند به همین خاطر از رانتهای پنهان اطلاعاتی‌ و پولهای کثیف مافیأیی بهره مند هستند.
متاسفانه در عرصه خبر نگاری ما عناصر مسئولی که در تضاد بین مردم و دیکتاتور در طرف مردم قرار بگیرند بسیار کم داریم .در عرصه نبرد پایانی ضمن افشای بازو‌های شیطان ، باید از خبر نگارا نی که در جبهه مردم قرار دارند و از مصاحبه با عناصر رژیم خود داری میکنند حمایت کرد

اتحاد زندانیان سیاسی ایران