خاک خونین خاوران سند تاریخی جنایات فقیهان

هموطنان ؛ مردم ‌مبارز ایران ، حکومت ملایان بعد از ۴۲سال جنایت مدام علیه مردم و مبارزین ایران در یک دسیسه دغلکارانه تلاش میکند که جغرافیای جنایت خود را از بین ببرد تا شاید اصل جنایت و نسل کشی دهه شصت را از حافظه تاریخی مردم ایران پاک کند .

مسئولین نظام نامقدس بر این باورند که با این عمل شنیع یعنی دفن اجساد بهائیان در محل دفن شهدای ۶۷ می‌توانند آثار جنایات خود را لاپوشانی کنند. آنها ۴۲سال است که با تخریب گورهای قربانیان خود تلاش میکنند تا یاد و خاطره آن خونین کفنان را از ذهن جامعه پاک کنند اما هر چقدر تلاش کردند کمتر نتیجه گرفتند و فهمیدند که مظلومیت آن جان باختگان را با همه سیمان و بتون های عالم نمیتوان پوشاند و خاطره رشیدترین فرزندان یک میهن را به آسانی نمیتوان زدود.

هموطنان ؛ ما در اتحاد زندانیان سیاسی ایران بر این باور هستیم زخمی که از کشتار زندانیان اسیر در تابستان خونین ۶۷ بر پیکره جامعه ایران نشسته تا روز دادخواهی واقعی التیام پذیر نیست. تخریب قبور شهدا و تغییر کاربردی گورستان خاوران نه تنها وقفه ای در امر دادخواهی ایجاد نخواهد کرد بلکه پرونده ضخیم جنایتکاران را سنگین تر میکند.

ما همچنین از همه مبارزین و آزادایخواهان به جد میخواهیم که فریاد خود را علیه این ظلم عریان به گوش مجامع بین‌المللی و سازمان های حقوق بشری برسانند.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران همچنین از گزارشگر ویژه ایران آقای جاوید رحمان میخواهد که بطور ویژه و با هر اهرمی که در دست دارد از این اختفای جنایت رژیم ایران جلو گیری کند.

ما همچنین به آخوند های پلید حاکم بر میهن هشدار میدهیم که ۴۲سال است ناظر جنایات خاک خورده‌ای هستیم که با هزار ترفند تلاش کردید پنهان بماند اما نتوانستید پس وعد ما در روز داد خواهی بزرگ مردم ایران با شما. روزی که چهره های سیاه و دستان خون آلود شما را به نمایش عموم میگذاریم. نه میبخشیم نه فراموش میکنیم.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران
۲۶ آپریل ۲۰۲۱ / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰