نامه اتحاد زندانیان سیاسی ایران به دبیر کل سازمان ملل آقای گوترش

آقای رئیس :

صد ها تن از اعضای این نهاد سالها پیش برای نجات جان خود از ستم رژیم ایران از طریق ارگان تحت نظارت شما به: کشورهای اروپایی پناهنده و اسکان داده شده‌اند اینک بعد از سالها دولت بلژیک با استدلالی غیر قابل باور و با زیر پا گذاشتن همه موازین اخلاقی و حقوقی قصد دارد دروازه های بلژیک را برای همیشه بر روی تروریسم جمهوری ایران باز کرده و امنیت آنها را بخطر .بیندازند

عالیجناب :

دولت بلژیک با ارسال لایحه ای به پارلمان که قرار است در پنجشنبه آینده به رای گذاشته شود بطور جد جان ما و همه پناهندگانی که از جهنم رژیم ایران گریخته اند را بخطر انداخته است..

آقای رئیس

مفاد این لایحه طوری تنظیم شده که مستقیما استر داد

اسدالله اسدی تروریستی که قصد داشته با بمب گذاری در یک گرد همایی در ویله پنت پاریس هزاران انسان بی گناه را بخاک و خون بکشاند نشانه رفته است .

عالیجناب:

با توجه به زمان کوتاهی که داریم از شما میخواهیم با توجه به قدرت عظیمی که ملت های جهان در اختیار شما گذاشته اند با هر شیوه و وسیله ای که صلاح میدانید در این پرونده دخالت کرده و مانع تصویب چنین لایحه ای شوید .

این امر به صلح جهانی که شما مسئول آن هستید کمک شایانی خواهد کرد.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران همچنین از عفو بین‌المللی میخواهد که با صدور بیانیه ای بطور شفاف از دولت بلژیک درخواست کند که این لایحه را پس بگیرند تا نخست وزیر و وزیر دادگستری بلژیک برای توجیه کمک به دیپلماسی گرونگانگیری رژیم ایران به موضع عفو بین‌المللی استناد نکنند. ‌

اتحاد زندانیان سیاسی ایران ضمن قدردانی از فعالیت های متعهدانه خانم دریا صفایی نماینده ایرانی تبار پارلمان بلژیک از ایشان میخواهد از قول ما به نمایندگان پارلمان بلژیک بگوید که کسانیکه به این لایحه رای می‌دهند بلژیک را در مقوله تروریسم به یکی از استان های رژیمی تبدیل میکنند که خود را به هیچ قانون بین‌المللی ملتزم نمی داند .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران

گیرندگان

دبیر کل سازمان ملل

عفو بین‌المللی

خانم دریا صفایی

نخست وزیر و وزیر دادگستری بلژیک