اگر حنیف کبیرو یارانش سرفرازش نبودند؟ :محمود نیشابوری

 4خرداد

به مناسبت 4خرداد

گریز از مرگ، در بستر و مسیر مرگ قرار داشتن،مرگ با عزت و شرف را برگزیدن، مرگ خود را در راستای زندگی دیگران دیدن. مرگ سرخ فام را  انتخاب کردن، پش قدم شدن برای دیگران، فدا و ایثار بدون چشمداشت، این ها شاید واژه هایی باشد که هر کدام از ما می توانیم خودمان را  در هر یکی و یا چند تای آنها پیدا کنیم، نهایتاً میدان محکی بیش نیست، چون اجباری د ر پذیرش هریک از آنها نیست.
به نظر نگارنده، تاریخ مردم ایران، به مجاهد شهید محمد  حنیف نژاد و یاران با وفایش بدهکار است.
هرچند آنها بدون نام و نشان و چشمداشت در آن برهه از زمان وقتی که، همه چیز در محاق سیاه و ظلمات  فرو رفته بود، با اندیشه پویا و شگرفشان، نگرشی بسی متعالی و انقلابی را  پایه ریزی کردند، ظهور و تولد بس میمون و مبارک  سازمان مجاهدین در آن روزگار، همچون جوانه های عشق و امید ومعرفت در دل خاک ،چنان بارز و هویدا کرد که به شجره طیبه ای تبدیل شد که ریشه اش در اقصی نقاط وطن گسترانده شده و شاخه هایش سر به آسمان سائیدند. این درخت پاک و طیب رشد و نمو کرد گُل داد و میوه  داد و در عمل سایبان مردم ،  امید، و آرزوی های یک خلق در بند شد، خلقی که همه چیزش را در آرمان مجاهدین جستجو می کند.
تأ سیس سازمان مجاهدین، شهادت سرخ فام حنیف کبیر و یارانش، نقطه عطفی شد در تاریخ مبارزات مشروع مردم ایران. در آن روزگاران حنیف که به عنوان یک رهبر انقلابی و بادرایت، شهادتش را تصمینی در رابطه باسربلندی و استواری  این سازمان نوپادانست، از آن زمان رمز ماندگاری سازمان پرداخت بدون چشمداشت به خصوص در نقطه رهبری بود.
اکنون سازمان پر افتخار مجاهدین در پنجاه ویکمین  سالگرد حیات سر فرازانه اش می باشد
این بنیان مرصوص چنان ریشه در اعماق قلوب ایرانیان وطنپرست گسترانده که دشمن زبون، آخوند های پست و فرومایه یارای مصاف با آن نبوده و سرنگونی این رژیم بی شک با پیشتازی مجاهدین و خلق قهرمان ایران هر چه زود تر محقق خواهد شد.
اکنون رهبری مسعود و مریم رجویست که بالاترین فدیه و فدا را در بالاترین قلل در همه سر فصلها داده اند، پرداختی بی شائیه، گذشت و فداکاری تا بینهایت برای خلق محبوبشان. ودر این راستاست که مجاهدین در اشرف و لیبرتی حماسه ها ساختند، در رابطه با شهادت از یکدیگر سبقت می گیرند، خودشان را سپر بلای یکدیگر می کنند. بلی این نشأت گرفته از یک ایدئولوژی انقلابی و آرمان انقلابی و پویاست،
درو بر حنیف کبیر و بنیانگذاران  سازمان پر افتخار مجاهدین
درو بر مسعود و مریم
مرگ بر اصل  ولایت  فقیه