کار به دست کسانی افتاده که نه شجاعت جنگ دارند و نه عقلانیتی که در پی صلح و ثبات باشند! :مازیار اوستا

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفته :« سردار زاهدی طراح حمله هفتم اکتبر به اسراییل بود».
ابن درحالی است که درهفت اکتبر ، زمان حمله حماس به اسراییل از بالا تا پایین  انکار می کردند و می گفتند که ما هیچ نقشی نداشته ایم‌!
اما الان به صراحت می گویند سردار زاهدی طراح آن حملات بوده است !

صادقانه بگویم ،نه کسی آن انکار را باور می کرد!  نه کسی این اعتراف بی موقع را جدی می گیرد !

اما اگر  این  اعتراف واقعا  درست باشد ،می توان نتیجه گرفت دولت اسراییل انتقام هفت اکتبر را گرفته و به تعهدی که به  ملت خود  برای حفاظت از امنیت آنها و مجازات کسانی که به شهروندان اسراییلی ضربه ای بزنند اقدام حتمی خواهد کرد پایبند است.

اما  اگر این ادعا درست نباشد!  نتیجه این می شود که  آقایان می خواهند  حمله اسراییل به کنسول گری ایران در دمشق  را  به نوعی توجیه کرده بگویند  حمله اسراییل به کنسول گری  به جای طراحی حملات هفت اکتبر بوده و ما پیشاپیش انتقام سخت خود  را گرفته ایم‌!

تا شاید از این  طریق هم اقلیت هواداران افراطی  را قانع کنند و هم از پاسخ به اسراییل طفره بروند!
واما باید به این جماعت  مدعی گفت :هیچ ایرانی وطن دوست وعاقلی به دنبال جنگ و درگیری  نیست ! اکثریت مردم ایران  از سیاستی  که مانع  از تنش و درگیری شود  حمایت می کنند و….

اما آنچه مورد اعتراض و نقد مردم می باشد  این است که تا به کی می خواهید به سیاست غلط خود در منطقه ادامه داده ،برای ملت هزینه سازی کنید ؟

تا چه زمانی می خواهید  دورا دور بایستید   برای همه شاخ  و شانه بکشید و در موقع عمل اینگونه پا پس کشیده ، خود را در موقعیتی قرار دهید که حتی  همان چند درصد  هواداران افراطی و بی فکر هم معترضتان شوند ؟

اصلا چرا باید در حرف و شعار چنان افراط بورزید که در موقع عمل مجبور به چنین تفریطی  شوید؟
آیا واقعا نمی دانید  چنین افراط و تفریطی نه تنها موجب پر رو تر شدن اسراییل می گردد که باعث می گردد  همسایگان عقب مانده ای  همچون طالبان هم  برایتان تره  خرد نکنند؟

آقایان افراطی ! ای کاش اینقدر عاقل بودید و به گونه ای رفتار می کردید که کار به اینجا ها کشیده نمی شد !
ای کاش شما ها هم مثل اکثر دولتمردان  جهان  به فکر منافع ملی بودید و به گونه عمل می کردید که  ملت ایران هم بتوانند مثل دیگر ملل دنیا  در آرامش و امنیت زندگی کرده ! یک شب بدون هراس از فردا سر آسوده بر بالین بگذارند !

اما افسوس که عاقل  نیستید و اگر هم  باشید عنان کار را بدست دوستان  افراطی و نادانی داده اید که نه شجاعت جنگ دارند و نه عقلانیتی که در پی صلح و ثبات کشور  باشند !