کاش جان مردم ایران هم چنین برای شما مهم بود :مهدی سلیمی

کشته‌شدگان اعتراضات ایران

زمانی که به عین الاسد حمله کردند و پس از آنکه دروغ های آنها پیرامون تلفات جانی رو شد گفتند قصدشان صدمات جانی نبوده و حالا هم امیر عبدالهیان گفته قصد خسارت جانی به شهرک نشینان را نداشته اند و حتی در مورد هدف قرار دادن مراکز نظامی هم سعی در تخریب همان ها داشته اند و سعی کرده اند به نیروهای نظامی مستقر در آن پایگاهها صدمه ای وارد نشود

برای من ایرانی سئوال پیش می آید شما که مراقب هستید حتی نیروهای نظامی کشورهای دشمن هم آسیب نبینند چرا در خیابان ها به مردم دست خالی راحت شلیک می کنید؟ چرا در آبان ۹۸ در سه روز بیش از ۱۵۰۰ نفر از معترضین را کشتید؟ چرا مهسا را برای دو تار مو کشتید؟ نیکا و سارینا بدتر از سربازان آمریکایی و اسراییلی بودند؟ جرم جوانان اعدامی از نظامی های اسراییل بیشتر بود؟ّ یا بوق زدن مهران سماک گناهش از حمله به کنسولگری هم سنگین تر بود ؟

حال چگونه از عدم همدلی مردم با خود عصبانی می شوید و دستور دستگیری و وعده مجازات در حد جاسوسی می دهید؟ّ مردم ایران خوب میدانند شما نه از انساندونستی بلکه از ترستان هست که همه کاری کردید تا جان اسراییلی ها به خطر نیفتد! شما که مدعی هستید در فاصله ای به دوری اسراییل می توانید دقت داشته باشید تا تلفات جانی نداشته باشد چطور در دو قدمی فرودگاه هواپیما مسافربری را از جنگی تشخیص ندادید؟