پیش بینی نتیجه انتخابات آتی و تحلیلی بر آن :علی مرادی


(بر اساس نظرسنجی های رسمی و غیر رسمی)

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور سابق اعلام کرده است که فقط ۲۰ تا ۲۵ درصد مردم تصمیم گرفتن در انتخابات شرکت کنند.

مطابق نظرسنجی‌های معتبر رسمی و غیر حدود  ۳۰ درصد از مردم ایران در انتخابات مجلس شرکت و حدود ۷۰ درصد مردم ایران در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

سردی و پشت کردن مردم به صندوق های آرا بجایی رسیده که حتی خان اصلاحات هم فهمیده و ترجیح داده که هیچ گونه علامتی تکراری صادر نفرمایند.
وقتی، خاتمی، رییس جمهور اصلاحات، وارد انتخابات نمی‌شود  و از هیچ لیست ها حمایت نمی کند، یعنی اوضاع خیلی خراب است.
سئوال مهم این هست که :
چرا چنین شد⁉️
چرا اکثریت ملت تصمیم گرفت که در انتخابات مجلسین شرکت نکند ⁉️
آیا روح جمعی ملت بزرگ ایران به چیز مهمی پی برده است⁉️

بسیاری از تحلیلگران منتقد بر این عقیده هستند که ملت فهمیده که انتخابات در سرنوشت آنها هیچ تاثیری ندارد حتی اگر کل مجلس را هم به اصطلاح ، اصلاح طلبان تشکیل دهند.‼️

مردم تجربه مجلس ششم را دیدند، که اکثریت قریب به اتفاق آنها اصلاح طلب بودند و خواهان تغییر که نتیجه جز عقبگرد برای ملت چیزی در بر نداشته است.
مردم تجربه مجلس دهم با فراکسیون قدرتمند امید را تجربه کردند و دیدند، دکتر عارف رئیس فراکسیون بزرگ امید، حتی در دوران ۴ ساله یک نطق در حمایت از ملت ایراد نکرد.

همین مجلس نمایندگان فعلی که شاسی بلند گرفتن و هیچ کاری برای ملت نکردند, را هم تجربه کردند.
نمایندگانی که شاسی بلند گرفتن تایید صلاحیت، و آن کسی که آنها ‌ها را افشا کرد، رد صلاحیت شد.

امروزه روح جمعی ایرانیان فکر می‌کند که مجلس با هر آرایشی که شکل بگیرد قادر نیست در جهت رفاه آنان گام موثری بردارد. تجارت گدشته این را ثابت کرده است.

وقتی کسی رای می‌دهد یعنی به این‌ شیطان
ناکارآمدی، فقر، فساد مسئولین،  تورم، گرانی و بیکاری و شکاف شدید طبقاتی رای می‌دهد.

لذا ، روح جمعی ملت ایران تصمیم گرفته با کمترین هزینه و بطور بسیار تمیز ، مدنی و دیپلماتیک به رهبران و مسئولان اعلام کند که در مسیر اشتباهی در حال حرکت هستند.

روح جمعی ملت تصمیم گرفته با کمترین هزینه و بطور بسیار مدنی و دیپلماتیک به رهبران و مسئولان اعلام کند که سیاست‌هایشان در جهت توسعه و رفاه ملت ایران نیست.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی هم که رای می‌دهند، از وضعيت موجود رضایت ندارند ولی به نوعی شرمنده اکثریت ملت هستند و مجبورند که رای دهند.

به امید اینکه مسئولین معنی عدم مشارکت گسترده را درک و فهم کنند ، به سیاست رشد و توسعه و آبادانی ایران که منتج به رفاه اقتصادی جامعه، عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست پایدار میباشد، و از وظایف مهم حکمرانی است، برگردند.