“نامه اتحاد زندانیان سیاسی ایران به وزیر امور خارجه آمریکا” تحریم رژیم ظالم ایران مصداق بارز عدالت است”

عالیجناب پمپئو:

مایلیم به عرضتان برسانیم که در طول ۴۰ سال حکومت ملاها بر کشور ما ایران ، دولت شما تنها دولت درجهان است که به درستی‌ به ماهیت این رژیم بی پرده و قاطعانه در مقابل آن موضع گرفته است.

عالیجناب؛

ما بر این اعتقاد هستیم که تحریم‌ها بخصوص تحریم نفتی‌ رژیم ایران بزرگترین مانع از تاراج ثروت مردمی است که علیرغم داشتن ثروت‌ و ذخایر عظیم نفتی‌ ، یا در سطلهای زباله دنبال غذا می‌‌گردند یا برای امرار معاش مجبور به فروش اعضای بدن خود می‌‌شوند . و این فاجعه‌ای است که حکومت ۴۰ ساله آخوندی بر سر مردم ما آورده است و شما بدرستی و به کرات به آن اشاره کرده‌اید .

آقای وزیر :

سایت رادیو فردا که بیشتر منعکس کننده نظرات وزارت خارجه جمهوری اسلامی است تا وزارت خارجه آمریکا , و تحرکات محمد جواد ظریف بیشتر از فعالیتهای شما در این سایت منعکس می‌‌شود و هر صدایی را از هر نقطه از جهان که به نفع حفظ برجام و علیه مواضع دولت شما و شخص پرزیدنت ترامپ بلند شود به فوریت انعکاس میدهد ، اخیرا در راستای همین رسالت اقدام به چاپ نامه‌ای از طرف نهضت آزادی ایران با تیتر “هشدار نهضت آزادی اقدامات آمریکا موضع تندروها ی داخلی را تقویت می‌‌کند” باز نشر داده است .

این گروه با نوشتن نامه‌ای به احزاب کشورهای مختلف هشدار داده ا‌ند که خروج آمریکا از برجام و وضع تحریمها ، دموکراسی خواهی در ایران را مختل می‌‌کند. موضع جریانات اقتدار گرا و تندروها ی داخلی و جنگ افروزان خارجی‌ را تقویت می‌‌کند . در ذیل همین نامه سایت رادیو فردا اضافه کرده است که محمد جواد ظریف گفته است یک اقلیت قدرتمند در کشور ما مخالف برجام بودند اگر مردم بیشتر عصبانی‌ شوند این گروه ممکن است بزودی اکثریت شوند. نهضت آزادی همچنین خروج آمریکا از برجام و وضع تحریم علیه ایرا ن را غیر اخلاقی‌ ، غیر انسانی‌ و خلاف تعهدات بین المللی دانسته است .

آقای وزیر:

اتحاد زندانیان سیاسی مایل است شمه‌ای از عملکرد این گروه طی‌ چهل سال گذشته را به سمع شما برساند تا هم هویت نشر دهندگان این نامه مشخص شود و هم عملکرد رسانه‌ای که تحت مدیریت شماست آشکار گردد.
نهضت آزادی یک گروه از مردان سیاسی ایران را تشکیل میدهد که همواره چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب ۵۷ فاقد پایگاه اجتماعی مردمی بوده است . دقیقا به همین علت علیرغم اینکه در اول انقلاب همه پست‌های دولتی را اشغال کرده بودند و نیز علیرغم اینکه همه افراد این گروه در به قدرت رساندن خمینی نقش غیر قابل انکاری داشتند ، خمینی به راحتی بعد از سوء استفاده از آنها در همان سال اول انقلاب آنها را کنار گذاشت و تا همین امروز مغضوب این رژیم هستند .دبیر کل قبلی‌ این گروه ابراهیم یزدی نقش تعیین کننده‌ای در به قدرت رساندن خمینی داشت اما خمینی هم چنان که طینت او اقتضا میکرد به همه کسانی‌ که او را بر اریکه قدرت رسانده بودند خیانت می‌‌کرد به این گروه هم غضب کرد و آنها را کاملا مطرود کرد .

متاسفانه در طی ۴۰ سال گذشته نهضت آزادی همواره از خیانت این رژیم به مردم ایران حمایت کرده و هیچگاه نه در مقابل ظلم و ستمی که به زنان ایران اعمال میشود اعتراضی کرده و نه در مقابل شکنجه و نقض حقوق بشری که مستمرا در زندان‌های حکومت ایران جریان دارد اعتراضی کرده است . بر عکس در تمام بزنگاهها به کمک رژیم شتافته طا ق به طاق و نعل به نعل حرفهای ظریف و خامنه‌ای را بدون کم و کاست به جهان مخا بره کرده است.

شاید اگر به صحبت‌های یک فاشیست فیلسوف نمایی که همین روزها در لس آنجلس در مورد خمینی کرده و از دوستان نزدیک و هوادار همین جریان است توجه بفرمائید به ماهیت این جریان بهتر پی ببرید .

عبدالکریم سروش عضو انقلاب فرهنگی‌ خمینی که با امضای او هزاران استاد دانشگاه خانه نشین و دق مرگ شدند و هزاران هزار دانشجو زندانی یا اعدام شده ا‌ند بعد از ۴۰ سال که جهان به جنایات خمینی شهادت میدهد و دست خط چند سطری او برای اعدام هزاران هزار زندانی در سال ۱۳۶۷رسوایی جهانی‌ پیدا کرده ، از خمینی چنان تعریف و تمجید می‌کند که شما باید مجسمه آزادی را سرنگون کرده و مجسمه خمینی جنایتکار را به جای آن نصب کنید .

او با وقاحتی کم نظیر جنایتکار‌ترین و بی‌ رحم‌ترین فردی که ایران را به شهادت تاریخ و جهان به ویرانه‌ای تبدیل کرد و سیاه‌ترین کارنامه را از خود به جای گذا شت را شجاع‌ترین و با سواد‌ترین حاکم ایرانی‌ از زمان کوروش تا به حال خوانده و بدین وسیله درون مایه کثیف و فاشیستی خود راکه سعی‌ در کتمان آن میکرد را بیرون ریخته است و به ا ین وسیله نشان داده است که سزاوار یک اخراج به خفت بار‌ترین شکل است .امری که خواست اکثریت ایرانیان می‌باشد.

با این توضیحات مایل هستیم به اطلاع جنابعالی برسانیم تا جاییکه‌ ما اطلأع داریم بر خلاف نظرات این جریان مدافع حکومت آخوندی اکثریت قاطع مردم ایران که مخالف این رژیم هستند با اقدامات شجاعانه شما موافقت قلبی دارند. بنا بر این تشبثات چنین احزاب وامانده و جانبداریهای آشکار و نهان سایت رادیو فردا  از رژیم ایران را خلاف مصالح عمومی‌ مردم ایران است .

مردم ایران ۴۰ سال است که زیر فشار سر نیزه شاهد تاراج ثروت خود توسط سردمداران این حکومت هستند و از هر آنکس که علیه این دزدان و غارتگران اقدامی انجام دهد حمایت میکنند .نامه نوشتن نهضت آزادی به سران احزاب اروپا برای حمایت از برجامی است که سپاه پاسداران را برای اعمال فشار بر مردم قوی تر میکند , حزب الله لبنان را ققدرتمند تر , سوریه را ویران تر و جنگ یمن را شعله ور تر می‌کند . همچنین حمایت آشکار از رژیمی است که دنیا بر ستمگری آن گواهی میدهند و مردم ایران تصمیم گرفته ا‌ند از شر آن خلاص شوند .

ما از همه کسانی‌ که با مفاد این نامه موافق هستند میخواهیم که به هر زبانی که به آن مسلط هستند این نامه را ترجمه و برای مقامات اروپایی و امریکایی بفرستند تا خائنین به منافع مردم و یاری رسانان به ولایت خامنه ای رسوا و رو سیاه شده و دستان حمایت از این رژیم برای همیشه قطع شود.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران
مارس ۲۰۱۹ / ۱۲ اسفند ۱۳۹۷