تبلیغات بر روی «فساد در نظام جمهوری اسلامی» به فصل مشترک تبلیغات و حملات نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با نزدیکتر شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برحجم تبلیغات نامزدها و هواداران آنان مرتباً افزوده می‌شود. نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه چشمگیرتر است، اما آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که در برخی موارد، تبلیغات نامزدها به ویژه آنجا که جنبه تهاجمی و تخریب دیگران را به خود می‌گیرد، نه تنها لزوماً به نفع مهاجمین و تخریب‌گران تمام نمی‌شود، بلکه نتایج معکوسی به بار می‌آورد که دقیقاً «ضد تبلیغ» است و «نقض غرض».

این قبیل بی‌انصافی‌های بی‌حد و مرز قطعاً به قیمت ایجاد ابهام و تردید نسبت به کارآئی نظام و به زیر سوال بردن اصل انقلاب تمام خواهد شد و زمینه‌های دلسردی و نومیدی آحاد ملت را ایجاد می‌کند و قطعاً منطقی نیست. به راستی آیا بعداً فرصتی برای جبران و ترمیم و مهار آثار و تبعات بدفرجام این سیاه نمائی‌ها خواهیم داشت؟

این بسیار شرم آور است که تبلیغات بر روی «فساد در نظام جمهوری اسلامی» به فصل مشترک تبلیغات و حملات نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده و آنها با هدف تخریب رقیب و به موضع انفعالی کشاندن وی، چهره مخدوش و غیرقابل دفاعی از نظام را به تصویر می‌کشند که گویا در همه جا، فساد و غارت بیت المال، حرف اول را می‌زند و عمومیت دارد!

متاسفانه در این دوره از انتخابات و حتی در مناظره تلویزیونی بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری تلاش می‌کنند با کشاندن افکار عمومی به بیراهه و توسل به عوام فریبی و طرح مسائل انحرافی، بر بی‌برنامگی خود سرپوش بگذارند و جامعه را دو قطبی و ملتهب سازند.

با نگاهی به رسانه‌های بیگانه و مروری بر تحلیل معاندین، بهتر می‌توان دریافت که این جماعت در فضاسازی علیه نظام، دشمنان انقلاب را هم خوشحال و از تلاش و برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بی‌نیاز می‌سازند.

متاسفانه آنچه در مناظره تلویزیونی از بعضی نامزدها مشاهده شد، محاکمه نظام جمهوری اسلامی بود. این افراد اگر قدری انصاف داشتند به گوشه‌هائی از آن همه خدمت که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به کشور و ملت ایران کرده نیز اشاره می‌کردند. اکنون بسیاری از جوانان که اوضاع قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند و با فراز و نشیب‌های دهه‌های اول بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی آشنائی ندارند و از دستاوردهای فراوان این نظام مطلع نیستند با دیدن مناظره‌های تلویزیونی نامزدها حتی برای حضور در پای صندوق‌های رای نیز دچار تردید شده‌اند.

خدا پدر ترامپ رو بیامرزه!

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌وگو با فرارو گفت: به نظر من هر دو برنامه ای که صدا و سیما به عنوان مناظره آماده و پخش کرد در دوره اول صرفا مشاجره بود و دور دومش مشاجره به مخاصمه تبدیل شد. نکته جالب توجه این است که کاندیداها درباره هر موضوعی توضیح دادند جز درباره برنامه های خود برای هدایت دولت و رفع گرانى و بیکارى و برطرف کردن فساد ادارى خانمانسوز.

وی افزود: فکر نمی کنم تا امروز مناظره های تلویزیونی موفق شده باشد مردم را جذب کند. حتی اگر دقت کرده باشید روز جمعه در زمان برگزاری مناظره، خیابان‌ها بسیار شلوغ و پرتردد بودند.

بیادی در پایان گفت: آنچه که از مناظره ها می توان برداشت کرد این است که نامزدهای انتخاباتی برای کسب قدرت حاضر هستند هر کاری انجام بدهند و هرحرفی را به زبان بیاورند حتى آبروى نظام را قربانى خواسته هاى خود کنند. شاید عجیب باشد اما به نظر من اگر ترامپ در این مناظره ها شرکت می کرد به مراتب کمتر از کاندیداها علیه وضعیت موجود درمورد نظام جمهوری اسلامی، اظهار نظر می کرد.

باید بحال مردم گریست

سایت تابناک: این روزها با شوق انتخابات باید برای مظلومیت این مردم گریست! مردمی که گویا سال هاست برای ساختن کشور به سیاهی ها اعتماد کرده اند! خود کاندیداها اعتراف می کنند که اوضاع سیاه بوده، هست و خواهد بود!

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، سخنان متفاوتی بر زبان می آورند که به رغم تفاوت در نوع و بیان، در یک نکته، اشتراک نظر نانوشته ای دارند و آن هم خراب بودن اوضاع کشور در سال های گذشته، حال و آینده است!

شاید خالی از لطف نباشد که رئیس جمهور آینده کشور را رئیس جمهور سیاهی ها بنامیم! تقریبا هیچ گاه اپوزیسیون خارج نشین جمهوری اسلامی ایران، این حجم از سیاهی را در کشور کشف و رسانه ای نکرده است.

امرالله شیخیانی، دبیرکل حزب موسوم به حزب مردم گفته: روسای جمهور نه در زمان ریاستشان و نه پس از آن پاسخگو نیستند. تمام وعده‌هایی که در مناظرات داده می‌شود اجرایی نمی‌شوند و تنها مردم و کشور ضرر می‌کنند.