نسخه هایتان برای ما و کارنامه تان! :مجید مرادی

:

برای مردم نسخه عفت نوشتید اما سر از اعمال خلاف عفت در آوردید!

برای مردم نسخه مقاومت در برابر تحریم نوشتید اما خودتان از پستان تحریم شیر می خورید!

برای مردم نسخه نفرت از امریکا را نوشتید اما بچه هایتان را فرستادید ایالات متحده!

برای مردم نسخه قناعت و اشکنه نوشتید اما خودتان عشریه های ده ها میلیاردی می گیرد!

برای مردم نسخه آخرت نوشتید اما خودتان غرق در دنیایید!

فعالان اجتماعی و رسانه و محیط زیست را جاسوس خواندید اما دشمن تا نخاعتان نفوذ کرد و نقشه هایتان را پیش خور کرد!

به جان فعالان سیاسی افتادید و تمرکزتان بر سیاست زدایی بود و از تهدیدهای امنیتی غافل شدید و نتیجه اش این بود که موساد برای ترور فخری زاده حجله خون و آتش ترتیب داد و تحقیری تاریخی بر روان ایران بزرگ تحمیل کرد و باز هم نفهمیدید که حساسیت هایتان چقدر حقیر بود.

حساسیت هایتان چقدر حقیر بود که به جان فلان روزنامه نگار افتادید یا دو ساعته چهار پنج نوجوان را که روی بام خانه شأن رقصیده بودند و کلیپش را پخش؛ شناسایی و به صورت ضربتی دستگیر کردید اما موساد با وانت آمد و همه اسناد هسته ای را برد.

راستی آن نیروهای ضربتی و صاحب معلومات که صدای ضربان قلب آدم ها را هم از دور رصد می کنند در قضیه موسس طرح حجاب و عفاف و مدیر کل ارشاد اسلامی کجا بودند و چرا اطلاع رسانی نمی کنند؟!

از عدالت علوی می گویید اما با چاپ صدها هزار میلیاردی پول هر روز به جیب مردم دستبرد می زنید و ارزش دارایی مردم را تنزل می دهید.

برای ما از جوان‌گرایی داستان می سرایید اما صدساله هم ول کن صندلی نیستید. زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد رهبران آن در سنی میان سی و پنج تا 45 سال قرار داشتند ولی امروز به رغم شعار جوان‌گرایی، احمد جنتی که سالهاست وارد دومین قرن قمری اش شده خورشید شورای نگهبان و حاکم بر سرنوشت انتخابات است.

برای ملت صدای آغاسی و حبیب را ممنوع کردید اما با تتلو هم کنار آمدید.

راستی با شما چه باید کرد؟!؟!؟!